MotoNews.pl
  

Zaworki w nagrzewnicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie! Czy wiecie może jak w e-32 rozłączyć ogrzewanie na podszybie? tzn nie przewod powietrza tylko słyszałem ze są jakies elektrozaworki które sie zamykaja i otwieraja... zepsuł mi sie chyba panel sterowania ogrzewaniem i daje mi cieplym powietrzem po facyjacie ze po 30 minutach jazdy to juz do solarium nie trzeba isc... :-/

z gory dzieki za pomoc...

pozdrawiam - Michał
  
 
kurcze... na pewno ktoś z Was wie jak to zrobić... :/
  
 
Elektrozawory są rozbieralne w nich czasami się zacierają takie iglice co sterują przepływem płynu wystarczy dobrze je wyczyścic z paprocha i kamienia i dalej będzie chulać miałem dokładnie to samo kiedyś nie można było z jednej strony wyłączyć ogrzewania
  
 
no tak tylko gdzie tego szukac... coby czegos jeszcze bardziej nie popsuc...
  
 
Cytat:
Od elelktrozaworów odchodzą dwie gumowe rury na lewą i prawą stronę samochodu. Jesli jedna , albo obydwie po wyłączeniu ogrzewania są gorące to mamy sprawę jasną.
Elektrozawory bardzo łatwo wyjąć samemu - czas ok 10 minut.
1. Plastikowa pokrywa - zawleczki jak przy korbkach szyb
2. śruby mocujące elektrozawory
3. gumowe rurki - wycieknie troszkę płynu, ale niewiele
4. wyjmujemy w kierunku silnika. lekko w dół

Po ich rozebraniu łatwo stwierdzić, czy np jest ułamana iglica, albo czy któryś z drucików 2 cewek nie jest przerwany.
Przewinięcie cewki kosztuje ok 40-50 zł - w większości zakładów przewijających silniki elektryczne.
I to wszystko.



[ wiadomość edytowana przez: Peet dnia 2005-09-05 17:51:59 ]
  
 
czy to sie jakoś specjalnie odpowietrza?