2.0 dohc w polonezie

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

mam caro 95 wtrysk , bez katalizatora , chcialbym wrzucic do srodka ww silnik , tylko ze jestem strasznym laikiem w tych sprawach . widzialem opisy tu na stronie ale to sa opisy gaznikowcow . jesli ktos moze mi mniej wiecej opisac jak sie sprawa ma na wtrysku to bylbym bardzo wdzieczny. interesuje mnie co konkretnie musialbym zrobic w moim polonezie .

pozdrawiam

hm jak napisałeś jesteś laikiem i chcesz sam wrzucać dohc????
jedno eliminuje drugie....
Ja jestem laikiem i w swoim aucie się tego nie podjąłem ....

Proponbuje przejechać sie do wrocka i tam koledzy wrzucą ci ten silnik do autka, bo jak sie na tym nioe znasz to nie radze, moze gdybyś już raz widział jak to sie robi to można by spróbowac samemu, ale tak możesz zrobić więcej szkód niż to warte.

a ja ci radze przed podroza do wrocka pogadac z kolega lechu, haha! a druga rada to taka, ze lepiej zadbac o wlasny silnik niz sie rzucac na bardzo niebezpieczne wody. ilosc komplikacji przy takiej zamianie moze byc wprost proporcjonalna do zaawansowania prac.

Cytat:
2004-07-09 15:18:54, PGN pisze:
a ja ci radze przed podroza do wrocka pogadac z kolega lechu, haha! a druga rada to taka, ze lepiej zadbac o wlasny silnik niz sie rzucac na bardzo niebezpieczne wody. ilosc komplikacji przy takiej zamianie moze byc wprost proporcjonalna do zaawansowania prac.

znaezc w dobrym stanie taki silnik to graniczy z cudem...znajomy zaladowal sobie 2.0 na wtrysku dl obrotow byl niezly, ale powyzej 4 tys slabo takze na siwatlac dostawal ode mnie(mam rovera)jezdzi po warsztatach i nikt nie wie co jest nie tak z tym autkiem(silnikiem):/
z reszta nie wiem czy warto teraz inwestowac w poloneza kase jak mozna znlaezc cos zachodniego ktore zazwyczaj jest szybsze i sie mniej psuje