Rdza mnie zżera - co robić?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No oprócz problemów z zapalaniem mam jeszcze jeden, poważniejszy: Autko mi rdzewieje. 1996 rok, kupiłem go 2 lata temu, pewnie było bite (tak twierdzi lakiernik), ale tak trafiłem, sam kupowałem bez pomocy no i mam... Ale krótko mówiąc: Czy sprzedawać go, póki jeszcze można, czy też pryskać go? Sam nie wiem... Malowanie nie jest tanie, i nikt nie da gwarancji że rdza nie zacznie znowu wychodzić za pół roku... Ktoś z Was malował esperaka w takiej sytuacji?
Pozdrawiam
Raff

U mnie na Uczelni czasami Stoi takie espero chyba polakierowane bo ma dziwny kolor lakieru, nie standardowy. Ale swoja droga oglądałem go dokładnie to ma idealne lakier, zero rys, wgnieceń. Może ktoś z Was przyjeżdża do WSHiP

Witam,
A jakiego koloru było to Espero spod WSHIP? Do listopada zeszłego roku to mogłem być ja
Niestety nie jestem już studentem tej szkoły - cholera! Ja nie jestem studentem żadnej szkoły, a powiem szczerze że fajnie było. W ogóle życie studenckie jest bardzo przyjemne - niestety te 5 lat za szybko minęło
Co się tyczy wychodzącej rdzy to zawsze można coś z nią zrobić. Proponuję dobrze przeszukać forum wpisując na przykład w przeglądarce hasło SpeedR

Pozdrawiam,

slayter

Cytat:
2004-05-10 16:15:31, slayter pisze:
... wpisując na przykład w przeglądarce hasło SpeedR

... ewentualnie: TomekMydłowski
Pragnę zauważyć, że najbardziej pozbawionym rdzy autkiem w naszym klubie (ze znanych mi w sposób naoczny) jest własnie Esperak Tomka

Ja mogę posłużyć logistyką nt. usuwania ww. rudej cholery

Cytat:
Witam,
A jakiego koloru było to Espero spod WSHIP? Do listopada zeszłego roku to mogłem być ja
Niestety nie jestem już studentem tej szkoły - cholera! Ja nie jestem studentem żadnej szkoły, a powiem szczerze że fajnie było. W ogóle życie studenckie jest bardzo przyjemne - niestety te 5 lat za szybko minęło

No fajnie jest ja niestety tez koncze tyle ze w lutym.
A u kogo sie broniles i z czego?