| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-09-10 23:46:49 wygląda na to że albo dmucha Ci w dolot i zubaża mieszankę, albo mozesz mieć instalkę do regulacji. Doraxnie mozęsz wykręcić wkręt na reduktorze o 1/2 obrotu. powinno pomóc. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
fisherr Chełm | 2005-09-10 23:54:02 ok rano spróbuję |
KraseK Miłośnik FSO E34 525i / E30 318i Bialystok | 2005-09-10 23:55:17 A kto wrzuca na luz jezdzac na gazie
NAwet na prawidłowo wyregulowanej mieszance obroty spadna, a nawet zgasnie.Po wrzuceniu na luz, gazu do kolektora dostaje sie tyle,jakby miał pracowac na biegu jałowym,a powietrza (przy takim pedzie) kilkakrotnie razy wiecej niz na wolnych obrotach,co skutkuje spadkiem obrotów,czy nawet zgasnieciem. |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-09-11 00:04:33 jeśli masz wlot skierowany do przodu to ciśnienei na wejsciu do ukł dolotowego zależy od prędkości jazdy. Ciśnienie przy reduktorze raczej sie nie zmienia (chyba ze też na niego dmucha bezpośrednio). Efekt jest taki że instalacja nie pracuje stabilnie. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-09-11 00:07:22
Ja, zawsze. A gasnąć nie powinien. |
Janek_125p Miłośnik FSO Fiat 125P Pavulon Team :D | 2005-09-11 00:10:19 Krasek ja też myślałem tak jak Ty. Jeździłem i polonezem dziadka i wujka. I tak jak fisherr pisze działo się to samo poprostu gasł po takim czymś. Ale instalke swoją dałem kumplowi do regulacji. Ma właśnie warsztat gdzie zakłada LPG itd. I qrcze nie ma takiego efektu. Moge zapierdzielać ile wlezie puścić na luz i silnik pracuje dalej... Najpierw obroty drastycznie spadają do 1500 obr a potem delikatnie schodzą do poniżej 1000 ...
Wydaje mi isę, że powinnieneś poprostu pod regulować instalke LPG. |
falk20 FSO polonez 1,6gli Jaworzno | 2005-09-11 17:13:46 Potwierdzam,mi rownież nie gaśnie nigdy po wrzuceniu na luz niezależnie z jaką prędkością jade.Zaznaczam że mam abimexa i instalacje ze stycznia nie regulowaną ani razu po przebiegu od montażu 22 000 km. |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-09-11 17:27:20
to znaczy chłopaki że macie za bogatą mieszankę na gazie... Bo nie ma fizycznej mozliwości aby tak rozcieczony gaz powietrzem podtrzymywał prace silnika.... |
Ambrosios Miłośnik FSO Warszawa | 2005-09-11 17:53:55
Jak dla mnie to kwestia regulacji, ale moga byc tez membrany, u mnie jak zaczynaja sztywniec ze starosci to wlasnie pojawia sie taki efekt. Wiadomo, ze przy bardzo gwaltownym zejsciu z obrotow czy wyrzuceniu na luz zgasniecie moze sie przydarzyc. W normalnej cos takiego nie powinno pojawiac sie przy zadnej predkosci ani przy jakichkolwiek obrotach. Mam tak w obu poldkach. Po prostu instalacja gazowa jest dobrze poprowadzona, krotka i dobrej firmy z komputerem. Zrob sobie regulacje, jak nie pomoze wymien membrany, jak nie pomoze to przemiesc troche weze i reduktor, to tez czasem pomaga. |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-09-11 18:06:28 LifeGuard, dobrze wykonana i wyregulowana instalacja, z zabezpieczonym wlotem powietrza przed jego wtłaczaniem, nie ma prawa dopuścić do zgaśnięcia silnika. Trochę na gazunku przejechałem i na żadnej z trzech instalacji I i II gen. po poprawieniu tego co sp...lił gaziarz nie miałem takich szopek. Każda z nich miała praktycznie idealny skład mieszanki (na gazie nawet lepszy niż na benie), co było sprawdzone w jednym przypadku na hamowni podwoziowej, a w drugim podczas jazdy z większymi prędkościami i podpiętym laptopem. Małe problemy były z I generacją (wiadomo czemu), ale II gen. ?, ani razu. |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-09-11 18:07:45
O teraz w zupełności się zgadzam... |
Janek_125p Miłośnik FSO Fiat 125P Pavulon Team :D | 2005-09-11 18:22:49 jeżeli jest zabogata mieszanka to w tym momęcie powinnien spalać więcej gazu ? Tak ? |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-09-11 18:37:23 Janek, to zależy jak bardzo za bogata. Jeśli nieznacznie i jeździsz na wyższych obrotach na dodatek w trasie to wg mojej wiedzy może to być ok. 0,2l gazu więcej na 100km. Natomiast jak większość trasy pokonujesz w mieście z częstymi postojami (światła, korki) to nawet do 1l więcej. Ale jeśli jeździsz bardzo krótkie odcinki (tak, że silnik i parownik nie zdąży się rozgrzać) to i tak przepalasz więcej niż to wynika ze wzbogacenia mieszanki. |
Janek_125p Miłośnik FSO Fiat 125P Pavulon Team :D | 2005-09-11 19:46:48 Nie nom bo się tak zastanawiałem. W trasie spalanie wychodzi mi około 7,5 l na 100 km. I aż mi się wierzyć nie chce że DF może mniej palić. |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-09-11 19:49:37
Może! Jak zaczniesz jeździć ze średnią 60kmh a nie 70kmh jak dotychczas!
|
Janek_125p Miłośnik FSO Fiat 125P Pavulon Team :D | 2005-09-11 21:19:19 wredny nooo |
jose Miłośnik FSO '73 Warszawa (Las Palmas) | 2005-09-11 21:45:47
Gazu??? O ja cieee, to co ty jak emeryt posuwasz??? Poniżej 9 nigdy nie zszedłem, a jak biłem ten rekord to przelotową miałem 80. |
Janek_125p Miłośnik FSO Fiat 125P Pavulon Team :D | 2005-09-11 23:21:00 nom próbowałem właśnie jak zrobić żeby najmniej spalić . Nom pisze że około 7,5 nom było coś koło 7,7. Ale dokladnie jazda na maxa emeryty rencisty razem. Ale tak jak lece 100 - 110 to też pali prawie 9. Więc wydaje mi się, że zajebiście. Dla przykładu z Warszawy do Mielna w 2 osoby i samochód cały zwalony walizami, ubraniami ( Bagażnik + Tylna kanapa). To dojechałem za 80 zł. A mam wsumie ponad 500 km tam.
[ wiadomość edytowana przez: Janek_125p dnia 2005-09-11 23:25:01 ] |