Wymiana parownika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
na co zwrócić uwagę przy wymianie parownika ?
jaki najlepiej nabyć ?
jakie są rodzaje parowników ?

no i wszystko na ten temat .. dzięki z góry za info
  
 
Odesle kolege na forum AUTOKACIKA

Trzeba sie zarejestrowac i bedzie takie forum jak GAZ NA ULICACH.
Tam sa naprawde najlepsi w tym fachu i napewno cos doradza.
  
 
W esperalu BRC Tecno 100 sie dobrze sprawuje. Koszt około 250 pln nówka a za 100 pln kupujesz tzw. zestaw naprawczy. Regeneruje sie go bez problemów (po około 80-90 tysiącach). Na 1,5 dohc spalał mi 8 w trasie i 10,5 w mieście. Jak masz wybór to celuj w wersje z mosięznym krućcami do podłączania wody z chłodnicy. Plastikowe zdarzyło mi się ze pękły i miałem bybę przy -20 st. C zimą.
  
 
male OT..czy samodzielne zregenerowanie parownika przy uzyciu takiego zestawu naprawczego jest czynnoscia trudna?? ktos probowal?? ja akurat mam landi renzo i ma juz 80tys..wlasciwie nie wykazuje zadnych oznak zuzycia mimo ze samochod od razu przelaczam na gaz..ale pytam o ta regeneracje prewencyjnie
  
 
Ja robiłem swój, przeciez wiesz qbaj
  
 
Ja swój regenerowałem jakiś miesiąc temu.
Samemu niebardzo się połaca bo:
koszt membram to ok 100-120 zł
koszt regulacji 20-30 zł ,po ok 2 tys ponowna reg.
A ja za wymiane z regulacją zapłaciłem 170 zł.
Więc dla 50 zł babrać się w ty g... niema sensu
Pozatym chyba nieda się go wyczyścić zwykłą benzyną tylko eterem
  
 
to ja kupie nowy reduktor jak przyjdzie na to czas i tyle
  
 
Mi chodzi nierówno po zmianie na gaz.

Rano auto stoi w słońcu, po 2 minutach jazdy przerzuca na gaz i pływają obroty, chce gasnąć... Chyba to parownik.

Tak przynajmniej rano stwierdziłem z Ojcem

Przebieg na gazie to chyba ponad 80 tysięcy
  
 
Regeneracja zalezy od parownika. NP. do Tecno w fabrycznym zestawie naprawczym dostajesz instrukcje krok po kroku. Jesli chodzi o Tecno to robota żadna. Ale z tą instukcja np. były opisy to BRC AT90. Tegop z kolei lepiej nie tykać kijem . Manometry jakieś potrzebne i inne cuda żeby to wstępnie wyregulować. Takze mówie - co parownik to inaczej. Z własnego doświadczenia wiem ze jescze EMME GAS sa łatwe do robienia
  
 
Cytat:
2005-09-06 12:13:00, Zoltar pisze:
Mi chodzi nierówno po zmianie na gaz. Rano auto stoi w słońcu, po 2 minutach jazdy przerzuca na gaz i pływają obroty, chce gasnąć... Chyba to parownik.



Umnie objawy były identyczne
  
 
Też wyraźnie szybiej zmieniał Ci na ga ???

Dzięki za cynk
  
 
ja robilem emmegas , ale w polonezie - gdzie regulacja byla srubowa- sprawa do zrobienia ,
fajny szlam sie wyleje , jak go rozbierzesz
moj mial w poldolocie przejechane jakies 150-160 tys , i juz byl taki , ze jezdzic sie nie dallo
koszt 80 zata za zetaw - na regulacje srubami mam taki patent , ze moj polonez, jak go do analizaora podlaczylem , to mial parametry jak samochody zachodnie z konca lat 90 -tych
za regenarcje chcieli odemnie 250 - wiec kilka zeta oszczedzilem
  
 
Hmm... Na gazie w mieście nie da się zbytnio jeździć... Gaśnie momentalnie po wrzuceniu na luz...Przerywa czasem i ma chwile zastanowienia Na obwodowej ciśnie jak dawniej

Choć gaz też już prawie wyjeździłem.

Czeka mnie wymiana parownika.


Od razu zrobi się hamulce... I będzie gitara.


Ps.

Na zjeździe na Słowackiego znowu jakieś klapsy się pocałowały... Jeszcze trójkąt osły jebane ustawiły centralnie na środku... Dobrze, że miałem mniej niż 100. Abs chwilę popracował, inaczej bym go przejechał
  
 
Jam mam instalcje Bedini montowaną firmowo, mam już 135 tys zrobione i nic nie było robione. Natomiast teraz już muszę go wymienić ponieważ ma długi czas dogrzania i czasami gaśnie na światłach i obroty szaleją. Gaz był montowany po dotarciu silnika po 450 km na Rakowieckiej w Warszawie.
Teraz koszt wymiany reduktora wraz z czyszczeniem zaworka i regulacją 325zł

A spalanie?? Hm w mieście 10,5 dm3, a trasa - między 7,5 a 8 dm3

[ wiadomość edytowana przez: misiekwwa dnia 2005-09-15 12:26:43 ]