MotoNews.pl
4 Nie pali na dwa cylindry (115155/27) - NT
  

Nie pali na dwa cylindry

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc Witam wszystkich fanow FSO potrzebuje porady moj wechikol przestal palic na dwa cylindry choc iskra jest potrzebiuje podpowiedzi Samochod to Polonez Caro 1,6 z grudnia 1993
Jechalem nim spokojnie i nagle po krotkim postoju odpalam a tu .. cos strasznei tel0ie Auto nie ma instalcji gazowej niedawno regulowalem zawory i podejrzewam ze moze ustawilem za ciasno
  
 
mój znajomy miał cos takiego tylko że na jednym cylindrze - była iskra, dobra świeca. Okazało sie ze poprostu miał slabe spreżanie (praktycznie żadne )na tym cylindrze i to był powód. Być może że za ciasno wyregulowałeś zawory ale to powinno wyjść odrazu po regulacji. Najlepiej zalej na próbe cylindry olejem i sprawdź czy sprężanie sie poprawiło - jeśli tak to rozwiązanie nasuwa sie samo pozdrawiam.
  
 
Dzieki ccr Sprawdzielm i rozebralem dzis glowice. Wynik peknieta uszczelka pod glowica miedzy 1 a 2 cylindrem . JUtro ide po uszczelke. Przy dzisijszej probie odpalenia go jescze zanim zdjalem glowice rozerwalo mi koncowy tlumik. Musialo sie tam zebrac sporo oprow beznyny palil tylko na dwa cylindry. Szkoda tlumika bo jakas 100 poszla z dymem dobrze ze reszta wytrzymala huk byl potezny
  
 
Cytat:
2005-09-22 22:56:23, Pawel28 pisze:
Dzieki ccr Sprawdzielm i rozebralem dzis glowice. Wynik peknieta uszczelka pod glowica miedzy 1 a 2 cylindrem . JUtro ide po uszczelke. Przy dzisijszej probie odpalenia go jescze zanim zdjalem glowice rozerwalo mi koncowy tlumik. Musialo sie tam zebrac sporo oprow beznyny palil tylko na dwa cylindry. Szkoda tlumika bo jakas 100 poszla z dymem dobrze ze reszta wytrzymala huk byl potezny



koncowy tłumik za 100 zeta ? to chyba jakiś tunerski
  
 
Cytat:
2005-09-23 00:15:04, LifeGuard pisze:
koncowy tłumik za 100 zeta ? to chyba jakiś tunerski


Fabryczny do Caro pare lat temu był za ponad 100.
  
 
Bylem w sklepie 26 zl kosztowala mnie uszczelka a tlumik 95 zl tanszy a drozszy 140 zl. Tak jest przynajmniej u mnie w Zielonej
  
 
Uszczelka wymieniona to teraz jak na zlosc nie moge ustawic obrotow i gasnie
  
 
Cytat:
2005-09-26 22:51:58, Pawel28 pisze:
Uszczelka wymieniona to teraz jak na zlosc nie moge ustawic obrotow i gasnie



zaczynamy od zapłonu ....
  
 
OT
CCCP fajnego masz tego kanciaka, ale szpan dekle pasują do niego jak Chooj do oka
  
 
ha ha ha bardzo śmieszne ...
Mam orginalne dekle ale mi ich szkoda na codzienną jazde i garaż pod chmurką bo zaraz rdza bierze ...
  
 
... ale może i racja... chyba powinienem założyć orginalne do tych fotek
  
 
Spoko spoko, to nie miało być złośliwe, ale w sumie to znacznie lepiej byłoby poprostu wywalić te plastiki... lepsza goła fela niż takie gówno... A chromiki zakładaj jak jest ładnie
Pozdro
  
 
Chcialbym miec takie chromy w swoim poldku tylko jak je zdobyc Swoja droga to ladny fiacik ccp
Wczesniej musialbym chyba odnowic felgi bo ruda w nie zaglada
Moj poldek juz pali na wszystkie cylindry tylko jakos zaplonem nie moge spobie dalej poradzic mam lampe ale kiepska jakos ustawic nie moge.
Wujek kajtek ja tu jestem nowy zajrzalem w twoje fotki fajne masz te autka.
  
 
takie dekle to najłatwiej na allegro dorwać... albo u innych FSO-wców
  
 
i tu bym sie klucil, bo klasykowe chromy to naprawdetrudno dostac. MRowo-polonezowe sa inne i te bywaja dostepne, ale klasykowe to kosmos
  
 
Julo tz sie ze polonezowskie sa inne?? od fiatowskich??
  
 
hmm w sumie racja ... nigdy nie widziałem na allegro takich dekli do klasyka, zapewne dlatego Kwadrat125 kupił 2 ode mnie.
A odpowiadając na pytanie o różnice to wytłoczeniami - od klayka mają promieniste wytłoczenie, a te późniejsze mają dwa proste wytłoczenia - chyba (jeśli źle mówie to prosze o sprostowanie ) ale oba bedą pasować do poloneza
  
 
U mnie na osiedlu stoi taki juz chyba wrak bo czaly czas w jednym miejscu choc widzilem raz wlasciciela jak siedzial w nim i czytal gazete zauwazylem dzis ze ma takie dekle ale niestety calkiem zardzewiale.
  
 
Chłopaki jaki tytuł widnieje na górze?

  
 
No fakt dyskusja przeszla na dekle a nie na cylindry mojego auta. Ktoray zreszta po ostanichg zabiegach i wymianie uszlkie pod glowica dalej nie tak pali choc juz na wszystkie cylindry