[126p] Silnik idzie tylko na ssaniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Nie wiem co jest grane, ale silnik idzie tylko na ssaniu, jesli spuszcze ssanie do konca to silnik nabiera bardzo wolnych obrotow i gasnie, przedtem bylo wszystko ok, a teraz bez ssania nie da rady jezdzic.
Niemam pojecia co moze byc przyczyną jesli ktos sie z tym juz spotkal i wie jak to rozwiazac to z gory dzieki za odp.

Pozdr.
  
 
Zatkany układ biegu jałowego. Spróbuj zrobić tak: zdejmij rurę z dolotu, dodaj gazu (wykręć silnik na wysokie obroty) i zatkaj ręką kolano na gaźniku, powtórz to kilka razy. Powinno pomóc (podciśnienie wyssie syf z kanałów).

A jak nie pomoże no to czyszczenie gaźnika, niestety.

[ wiadomość edytowana przez: Smutny_Gizd dnia 2005-09-08 13:02:31 ]
  
 
Ja stawiam na zatkana dysze glowna paliwa. Naprawa jak wyzej: otworz gaznik, wykrec dysze i przedmuchaj. Unikaj przepychania ostrymi narzedziami bo mozesz rozkalibrowac dysze...
  
 
Wielkie dzieki zrobilem tak jak mowił Smutny_Gizd podkrecilem troche obroty na srobce regulacyjnej ( byc moze podczas jazdy sama sie odkrecila) i jest gitara. jeszcze raz wielkie dzieki !!
  
 
hehe!
mam tak samo.jak pojezdze po miescie, zamulajac co chwile stajac na swiatlach,malec gasnie. jak go "przegwizdze" tak do 90 -100 na prostej rzez jakis czas smiga az milo. czy to to samo, czy cus jeszcze mozna do tego dopisac,jesli chodzi o usuwanie usterek?
  
 
zobacz, czy Ci sie nie przegrzewa silnik. mialem podobny objaw jak mi padl termostat. jak pojezdzilem po miescie i postalem na swiatlach/w korku to zaczynal mi mulic i gasnac na wolnych obrotach.
  
 
Prawdopodobnie mogła być zapchana dysza główna paliwa lub cos innego, w każdym razie moje pytanie brzmi czy posiadasz tłunik szmerów ssania?, jaśli tak to zamień go nawet na rurę PCV, włóknina z tłumika zwykle sie kruszy i zapycha gaźnik.
  
 
jak gaśnie na wolnych to dysza wolnych obrotów jest zatkana
  
 
Jak masz dysze wolnych obrotow sterowana elektrycznie to ja sprawdz czy chodzi prawidlowo a najlepiej zamien na zwykla ze starszych modeli - nizej fla, satysfakcja gwarantowana, a moze przewodzik Ci sie zsunal.?...
  
 
a ja mysle ze wystarczy wymienic oring na śróce regulacji skaldu mieszanki.Ja tak maielm i okazalo sie ze ta wlasnei sróbka mi sie dokrecala i odkrecala podczas jazdy.Wymieniłem oring ustawilem i wszystko gra
 
 
dziekuje wszystkm za porady

co do dyszki to jest czysta.na razie podlutowalem w gaśniku troche i zobaczymy jak bedzie
  
 
Cytat:
2005-09-18 14:41:42, el_comendanto pisze:
.na razie podlutowalem w gaśniku troche i zobaczymy jak bedzie


ze co zrobiłeś
  
 
Cytat:
2005-09-18 14:43:13, bizer_trikolor pisze:
ze co zrobiłeś



PodŁutowałem inaczej pogmeralem

Zmienilem uszczelki i gardziel czy jak tam sie nazywa. Pokrecilem skladem mieszanki i chodzi. Na razie nie jezdzilem nigdzie dalej bo skonczylem te zabiegi o 6 rano bo robilem jeszcze rozrusznik, poduchy pod skrzynia, aparat zaplonowy i pare innych dupereli. Pozyjemy-zobaczymy
  
 
Cytat:
2005-09-18 15:04:06, el_comendanto pisze:
PodŁutowałem inaczej pogmeralem Zmienilem uszczelki i gardziel czy jak tam sie nazywa. Pokrecilem skladem mieszanki i chodzi. Na razie nie jezdzilem nigdzie dalej bo skonczylem te zabiegi o 6 rano bo robilem jeszcze rozrusznik, poduchy pod skrzynia, aparat zaplonowy i pare innych dupereli. Pozyjemy-zobaczymy


a, o to chodzi bo nie było "Ł" tylko "L" i z lutowaniem mi sie skojarzyło