MotoNews.pl
  

Jak się "włamać" do Besti ?? Omega B

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mróz dał się we znaki. Otworzyłem rano omege, dojechałem do pracy i coś sie stało z zamkiem bo nie mogłemzamknąć drzwi kierowcy. Central ciągle odskakiwał. W końcu po długiej bitwie wcisnołem dzyndzel na siłe i klapa cóś strzeliło i już nie moge go wyciągnąć a central wogóle nie reaguje na drzwi kierowcy. Czy ktoś wie jak "wytrychem" otworzyć drzwi ? Bez tego chyba nie ściągne tapicerki żeby zajrzeć do środka.
  
 
Sądzisz że ktoś Ci odpowie na forum na takie pytanie?
  
 
Problem rozwiązany, bestia troche postała na słoneczku i odpuściła. Przeglądałem posty i widze że trapią mnie wszytskie problemy jakie mają inni. Miałem też problem z zapadką że drzwi nie chciały się zamknąć pomogło WD40 jak narazie przynajmniej. Ale jak nie urok to sraczka i teraz probelm z ryglowaniem. We wszystkich postach mowa jest o siłowniku lub mikroprzełączniku. Już wcześniej czasami dzyngiel od drzwi nie podchodził do samej góry po otwarciu centralem, musiałem albo włożyć kluczyk żeby podszedł wyżej, wtedy drzwi sie otwierały albo otworzyć tylnie i recznie go podnieść o 3mm wyżej wtedy tez sie otwierał. Przeczytałem w postach że tam nie regulacji więc co moge zrobić ? dzisiaj planuje rozebrać drzwi i je nasmarować.
  
 
dwie rady:
1 rozebrac siłownik i jeżeli nie jest powycierany na zebatkach osuszyć dobrz nasmarowac specjalnym smarem do zamków (gdzies słyszałem ze moze byc wazelina ale przy niskich temp zamarza) i złożyc powinien działac jak nowy
2 wymienić siłownik centrala ktoś na lobie za grosze sprzedaje zawsze można założyć za 30-40 zł z allegro podróbe i tesh bedzie działała
pozdrawiam
  
 
wybaczcie od razu za drazenie tego tematu ale musze otworzyc drzwi bez aku, mam centrala i nawet gdy temp byla w miare wysoka mialem problem z otwarciem drzwi - cos sie zacinalo. Nie wspomne juz o reszcie drzwi bo te od strony pasazera nie otwieraly sie nawet w lato, rygiel nie odskakuje, tylne pozamarzaly. Poskutkowal srodek odmrazajacy ale teraz nie wiem czy nie obedzie sie bez metod japonskich...
rozumiem ze jesli nie ma zasilania zamka nie rusze ?
  
 
Ruszysz albo ułamiesz kluczyk jak zamek zastał sie na amen P ewnie uzywałes cały czas centarlnego a nie kluczyka i zastały Ci sie zamki ja jak mam wejsc do mojego musze wchodzić od strony pasażera bo od kierowcy stoi zamek (jezeli nie mam akumulatora ) bo takto centarlny zamek działa
  
 
dwa drewniane kliny plus wygięta antena od poloneza sąsiada albo nadpiłowany odpowiednio brzeszczot plus mała giętka latarka
rób to w dzień z dokumentami od auta przy tyłku bo można mieć nie przyjemności
szczegółów nie podam bo jak tego nie robiłeś to sam tego nie zrobisz,normalnie to kosztuje 100 pln i nazywa sie AWARYJNE OTWIERANIE AUT
im droższa fura tym więcej
  
 
Z dokumentami racja. Kiedys czekalem na zone pod uczelnia, a mroz byl siarczysty. Chlopaki wylecialy z kolezankami do fury - Golf i do kieszeni po kluczyki, a tu pustka. Po ok. pol godzinie dziewczyny sie zwinely pewnie na autobus, a mnie za kolejny kwadrans patrzenia jak sie mecza zrobilo sie ich zal. Podszedlem, ladnie sie spytalem czy to ich samochod, poprosilem, czy moge zobaczyc dokumenty, na co oni ze sa w aucie razem z kluczykami w stacyjce. Po 20 sek. bylo po robocie, wiec ponownie poprosilem o dokumenty z pojazdu. Gosc pokazal, a jakze, ale zeby byc wiargodny pokazal tez odznake policyjna... Wiecej nie pomoge przy otwieraniu zatrzasnietych kluczykow.

Pozdrawiam
Adi_Kooli
  
 
Jak czytam te opowieści o zamarźniętych drzwiach itd. to jakbym widział moją omę kilka dni temu. Widzę że to wszystko standardzik w tych samochodach. U mnie też wszystko zaczeło działać jak się pożądnie wóz nagrzał na trasie a na niezamykające się drzwi też WD40 pomogło.