| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
joker Ford Escort Bydgoszcz | 2005-09-21 21:34:04 jak w temacie
chce sie podlaczyc na kompa diagnostycznego zanim zaczne czujniki wymieniac :] bo po co dobre wywalac no nie |
joker Ford Escort Bydgoszcz | 2005-09-21 22:36:00
musze sprawdzic lambde, przeplywomierz chyba tak to sie nazywa ten czujnik przy filtrze powietrza, no i czujnik temperatury i ten co jest montowany przy lince predkosciomierza... objawy sa bardzo powrzechne fatalnie mi chodzi na biegu jalowym, gasnie itd...na benzynie mam takie HTC ze przegladu nie przeszedl...gaz OK ale pali mi 12l/100km przy spokojnej jezdzie mam 1.6 16V ZETEC rok 97. |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2005-09-21 22:45:31 A próbowałeś w Fordzie na Toruńskiej (czy Nowotoruńskiej) ale od razu uprzedzam tam nie jest tanio. Rok temu miałem chęć się podłączyć bo nie zapalał mi rano jak był zimny i zadzwoniłem. 90 PLN za wjazd (o ile się nie przeciągnie) i ZERO gwarancji że mi powiedzą co jest nie tak.
Mam nieco starszy motor 1,4i 94r. może dlatego. Istotnie - wiele czujników można sprawdzić "domowymi" sposobami mając dostęp do urządzenia pomiarowego. [ wiadomość edytowana przez: R_O_Y dnia 2005-09-21 22:47:57 ] |
Henryk Kraków | 2005-09-22 10:15:50
Lambdę łatwo sprawdzisz voltomierzem ( opisywałem to wielokrotnie).Przepływomierz przede wszystkim należy wyczyścić( też było opisywane).Czujnik temperatury( no problem...omomierzem..charakterystyka w książce WKŁ).Generalnie trochę chęci a jaka oszczędność w kieszeni. |