Uszczelka pod głowicą

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Mam pytanie do wszystkich którzy posiadaja w swoich autach silnik 2.0, a mianowicie jak w temacie wymieniam uszczelke pod głowicą i nie ukrywam ze chetnie podparłbym się jakaś książką od silniczka 2.0 a ta książka która jest na stronie dotyczy tylko silnika 1.5 jak ktos ma jakies materiały dotyczące silnika 2.0 to bardzo bym prosił o przesłanie (jak można) na mail'a bardzo by mi to ułatwiło prace. A mam jeszcze jedno pytanie czy w tych silnikach z hydraulicznymi popychaczami ustawia sie zawory? bo mi sie wydaje ze nie za jakakolwiek pomoc z gory dzieki
  
 
napewno sie nie reguluje i uwazaj zebys nie pomieszal tych smiesznych kapselków czy jak to tam zwac , kazdy musi byc tam , gdzie byl .. ja ostatnio tez mialem w 2.0 uszczelke , ale mi zabraklo odwagi ,zeby samemu robic , dalem znajomemu wzial 120 za robote no i nastepne 100 poszlo za szlif glowicy i inne rzeczy , tak ze razem uczynilo mnie okolo 700 zeta (oleje , filtry , plyny , paski , swiece)
  
 
Dodam jedną małą uwagę. Jeżeli nie opróżniacie samoregulatorów z oleju poprzez ich demontarz i wylanie oleju (sposób najszybszy) lub wyciśnięcie (nie polecam), to pamiętać należy o podstawowej sprawie. Po zmontowaniu wszystkiego nie należy odpalać silnika przez około dwie godziny. Tyle w przybliżeniu potrzebują samoregulatory na pozbycie się nadmiaru oleju. Czym grozić może odpalenie silnika na częściowo otwartych zaworach (szczególnie 1.5) nie trzeba nikogo przekonywać. Jeśli idzie o te "śmieszne kapselki" to faktycznie lepiej ich nie zamieniać, chociaż nie jest to regułą.
  
 
auto zrobione narazie wszystko ok'a dzieki za pomoc Michal-500