Gaznik w 903 i dolot powietrza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
takie pytanie mam, czy w 127 903 jest jakas dmuchawa co doprowadza powietrze do gaznika czy gaznik sam sobie powietrze ciagnie??? bo mam taki gaznik w maluchu i nie wiem czy czasami za duzo mu powietrza nie cisnie, bo przy obrotach okolo 3 tys mi tryska paliwo z komory plywakowej przez uszczelke;/
 
 
nie ma zadnej dmuchawy
moze po prostu masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku
albo od wibracji sie wylewa
watpie zeby przy 3krpm bylo nadcisnienie tuz przed gaźnikiem
masz filtr powietrza?
  
 
mam filtr powietrza.
poziom ustawiony bardzo nisko 9/16 jakos (standardowo jest 6 mm) jak narazie autko stoi tylko w garazu dopoki nie usune tego wyciekania. od wibracji raczej nie, bo sa zbyt male zeby wylatywac spod uszczelki. czym wieksze obroty tym bardziej stamtad tryska i tyle wiecej info tu
 
 
Kombinujesz;/ Zdejmij dodmuchy i inne pierdoły i testuj.....
  
 
Gaźnika od 903 na wprawdzie oczy nie widziałem, więc moze napiszę bzdury, ale może masz nieszczelny zawór iglicowy, albo pływak ci się podtopił, nie domyka zaworu i na obrotach gdy pompka podaje więcej paliwa gaźnik jest przelwany? Jak silnik się zachowuje, nie zalewa się, nie przygasa? Jak nie, to jest opcja druga - spaczone wieczko i korpus i po prostu uszczelka nie jest dociśnięta na całym obwodzie i paliwo zwyczajnie wychalpuje sie od wibracji.
  
 
Tez nie znam tego gaznika, ale on ma przelewke i nie jest ona przytkana, albo cos w tym stylu? Bo zeby ile pompka nie tloczyla, to i tak powinno sie przelac a nie tryskac bokami... No chyba, ze masz gaznik krzywy albo uszczelke przerwana.
  
 
może masz rozrząd przefazowany i dmucha w dolot?

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
problem rozwiazany, prosze o zamkniece tematu wiecej info tu