| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
sim_on Sympatyk FEFK Ford Escort Kraków-Bronowice-Birmingham | 2005-08-25 13:07:04 szukalem i nie znalazlem;/;/ moglby mi ktos podeslac linka albo schemat na mejla jak cos takiego zrobic i podlaczyc do escorta, bo nie chce mi sie jechac na serwis. |
Arson XR3i Zamosc | 2005-08-25 13:27:41 Ja też się podłączam |
MasterCheat Sympatyk FEFK MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2005-08-25 14:03:34
1. Rezystor można dać albo przed albo za diodą (bez różnicy). 2. Jak nie wiecie w którą strone jest dioda to ma być tak że po podłaczeniu (przed rozpoczęciem testów) ma się świecić. |
Arturek Sympatyk FEFK Escort kombi Kraków | 2005-08-25 15:04:56 |
sim_on Sympatyk FEFK Ford Escort Kraków-Bronowice-Birmingham | 2005-08-25 20:15:44
tabele kodów gdzies wczesniej znalazlem i lezala sobie na kompie. |
Henryk Kraków | 2005-08-25 21:43:01
Tak tylko zapytałem bo myślałem że już rozesłałem materiały wszystkim zainteresowanym a tymczasem widzę że jeszcze nie wszystkim. |
MasterCheat Sympatyk FEFK MONDEO 2,0 KOMBI, BY ... Blachownia k/Częstochowy | 2005-08-25 22:27:24
bo mamy dużo nowych na forum
Pozdrawiam. A żeby odciążyć Henryka, to jak ktoś nie ma tej fajnej lektórki z kodami to proszę w tym wądku wpisywac maile, jak się uzbiera kilka to wyślę ![]() |
Henryk Kraków | 2005-08-25 22:42:45
Dzięki Ci ....już mi się znudziło....tymbardziej ze tylko nieliczni docenili mój wysiłek...i podziekowali.I ich właśnie pozdrawiam teraz |
Pawol Nubira 1.6 SX kombi ... Wrocław | 2005-09-25 17:17:27 A gdzie w orionie MKVI zlokolizowane jest złącze diagnostyczne? |
PINKY FORDZIAK XR3i WROCŁAW | 2005-09-25 17:25:26 Witam...szukam opisu kodów z gniazda diagnostycznego..mój mail jaco25wroc@op.pl. dzieki |
Henryk Kraków | 2005-09-25 23:11:32
A proszę bardzo...poszło na maila.Co mi zależy? |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2005-09-26 07:24:07 tez bym prosił o opis kodów, i mam jeszcze pytanko jak odczytac kody w mk7?? bo podobno to jest trudniejsze.
fryszard@poczta.fm |
Janek-S Sympatyk FEFK W163 ML430, Suzuki ... z okolicy Brodnicy | 2005-09-26 09:59:49 Kody błędów
Wtyczka diagnostyczna Wtyczka diagnostyczna: 17 = Kod błędu sygnału wyjściowego 40 = Masa 48 = Kod błędu sygnału wejściowego Odczyt -Podłączyć dodatnią końcówkę próbnika z diodą świecącą do dodatniej końcówki akumulatora. -podłączyć ujemną końcówkę próbnika z diodą świecącą do końcówki 17 wtyczki diagnostycznej. -podłączyć końcówkę 40 wtyczki diagnostycznej do końcówki 48 wtyczki diagnostycznej. -włączyć zapłon (nie uruchamiać silnika). -rozpoczyna się test samoistny i przez zespół sterowania pokazywane są ciągłe kody usterek. -Lampka świeci się przez 5 sekund. -pojawią się kody usterek. -koniec testu 1: Lampka świeci się przez 5 sekund. -pojawi się kod 10 i rozpoczyna się próba dudnienia. -złącza dudnienia, okablowanie np. -jeśli podłączenie będzie złe, to zapali się lampka. -włączyć zapłon. -Przed rozpoczęciem testu silnika należy upewnić się czy temperatura chłodziwa jest normalna, wyłączona klimatyzacja i bieg jałowy na skrzyni biegów. -włączyć zapłon, odczekać 3 sekundy i uruchomić silnik. -wzrasta prędkość na biegu jałowym i może pojawić się kod 50. -Całkowicie otworzyć przepustnicę w czasie krótszym niż 10 sekund. Silnik musi na krótko osiągnąć 4000 obr/min. -kiedy pojawi się kod błędu 44 należy ponownie uruchomić test przy pracującym silniku. -na próbniku z diodą świecącą pojawiają się kody błędów. -jeśli nie ma żadnych usterek, to pojawi się kod błędu 11 lub 60. -teraz sprawdzić ustawienie zapłonu i regulator biegu jałowego. -pokręcić kołem kierownicy od lewej strony do prawej. -po 10 minutach pojawi się kod 70. Koniec testu. Resetowanie -po wyłączeniu silnika w urządzeniu ECU nie będą już przechowywane kody usterek. Sygnał -Cyfra 1: Impuls świetlny o długości 1 sekundy, z 1 sekundową przerwą. -Przerwa, lampka gaśnie na 4 sekundy. -Cyfra 2: Impuls świetlny o długości 1 sekundy, z 1 sekundową przerwą. -Przerwa, lampka gaśnie na 4 sekundy. -Kod błędu będzie powtarzany jeden raz. Kody błędów 10 Rozpocząć test dudnienia / na krótko otworzyć przepustnicę. 11 Brak usterek. 12 Miernik przepływu powietrza 1. 13 Czujnik temperatury chłodziwa. 14 Czujnik temperatury powietrza. 15 Czujnik położenia przepustnicy. 16 Miernik przepływu powietrza 2. 17 Czujnik MAP. 18 Niskie napięcie akumulatora, sprawdzić / lub naładować akumulator. 21 Nieregularny sygnał zapłonu. 22 Miernik przepływu powietrza 1, zbyt wysokie napięcie. 23 Czujnik temperatury chłodziwa, zbyt wysokie napięcie. 24 Czujnik temperatury powietrza. 25 Czujnik położenia przepustnicy, zbyt wysokie napięcie. 26 Miernik przepływu powietrza 2, zbyt wysokie napięcie. 27 Czujnik MAP, zbyt wysoki sygnał (częstotliwość). 28 Czujnik tlenu 1, (cylindry 1 i 4), mieszanka uboga lub uszkodzenie czujnika. 29 Czujnik tlenu 2, (cylindry 2 i 3), mieszanka uboga lub uszkodzenie czujnika. 31 Uszkodzenie RAM / ROM, uszkodzony ECU. 32 Miernik przepływu powietrza 1, zbyt niskie napięcie. 33 Czujnik temperatury chłodziwa, zbyt niskie napięcie. 34 Czujnik temperatury powietrza. 35 Czujnik położenia przepustnicy, zbyt niskie napięcie. 36 Miernik przepływu powietrza 2, zbyt niskie napięcie. 37 Czujnik MAP, zbyt niskie napięcie. 38 Czujnik tlenu 1 (cylindry 1 i 4), mieszanka uboga lub uszkodzenie czujnika. 39 Czujnik tlenu 2 (cylindry 2 i 3), mieszanka uboga lub uszkodzenie czujnika. 41 Miernik przepływu powietrza 1, bez zmian w czasie testu samoistnego, powtórzyć test samoistny. 42 Miernik przepływu powietrza 2, bez zmian w czasie testu samoistnego, powtórzyć test samoistny. 43 Położenie przepustnicy, bez zmian w czasie testu samoistnego, powtórzyć test samoistny. 44 Przepustnica otwarta zbyt późno lub nie otwarta, powtórzyć test na pracującym silniku. 45 czujnik prędkości pojazdu. 46 Bieg jałowy, nie uzyskano prędkości maksymalnej (obr/min). 47 Bieg jałowy, nie uzyskano prędkości maksymalnej (obr/min) lub jest ona za niska do testowania czujnika tlenu czy zaworu E.G.R. 48 Regulator biegu jałowego / czujnik położenia przepustnicy. 49 EGR (recyrkulacja spalin) 50 Kod identyfikacyjny modułu EEC4, jeśli w czasie testu na pracującym silniku nie pojawi się kod 50, to należy sprawdzić numer części modułu EEC 4. 51 Włączona klimatyzacja, wyłączyć klimatyzację i powtórzyć test na pracującym silniku. 52 Przekładnia automatyczna w 'D' lub ruch pojazdu: wybrać 'N / P', powtórzyć test na pracującym silniku. 53 Uziemione złącze oktanowe 1, odłączyć złącze, powtórzyć test na pracującym silniku. 54 Uziemione złącze oktanowe 2, odłączyć złącze, powtórzyć test na pracującym silniku. 55 Dopasować kabel, z uziemieniem, wyjąć złącze, powtórzyć test przy pracującym silniku. 56 Brak sygnału z czujnika stukania. 57 Przepustnica została przesunięta zbyt wcześnie, powtórzyć test na pracującym silniku. 58 Moduł zapłonu, niestabilny prąd sygnału zapłonu. 59 Regulacja CO %, potencjometr. 60 Kod przeglądu: sprawdzić i w razie potrzeby wyregulować, bieg jałowy i ustawienie zapłonu. 61 Utrata mocy cylinder 1, sprawdzić sprężanie i świecę zapłonową. 62 Utrata mocy cylinder 2, sprawdzić sprężanie i świecę zapłonową. 63 Utrata mocy cylinder 3, sprawdzić sprężanie i świecę zapłonową. 64 Utrata mocy cylinder 4, sprawdzić sprężanie i świecę zapłonową. 65 Utrata mocy cylinder 5, sprawdzić sprężanie i świecę zapłonową. Silniki DOHC: Wyłącznik hamulca. 66 Utrata mocy cylinder 6, sprawdzić sprężanie i świecę zapłonową. Silniki DOHC: Przełącznik układu zmiany biegów na niższe. 67 Przełącznik temperatury paliwa. 68 Czujnik turbosprężarki, sprawdzić / wyregulować turbosprężarkę. 69 Czujnik turbosprężarki, sprawdzić / wyregulować turbosprężarkę. 70 Kod przeglądu, koniec okresu regulacji. 71 Próżniowy zawór powietrza / Impulsowy solenoid powietrza. 72 Solenoid regulacyjny przepustnicy spalin / Elektroniczny regulator próżniowy. 73 Elektrozawór oczyszczania pojemnika. 74 Pompa paliwa / solenoid 3-ci / 4-ty bieg. 75 Uszkodzenie przekładni automatycznej, blokada zaworu magnetycznego. 76 Uruchomiony wyłącznik hamulca. 77 Uruchomiona zmiana biegów na niższe. 78 W czasie testu samoistnego nie uruchomiony został przełącznik ciśnieniowy układu kierowniczego (PSPS), powtórzyć test samoistny. 81 Elektroniczny regulator próżniowy. 82 Elektroniczny przepływomierz spalin, napięcie poniżej minimum. 83 Elektroniczny przepływomierz spalin, zbyt wysokie napięcie. 84 Elektroniczny przepływomierz spalin, zbyt niskie napięcie. 91 Czujnik tlenu, wymienić złącza obu czujników tlenu. korekta zapłonu / obr/min. Działanie Złącze to wykorzystywane jest do zmiany prędkości na biegu jałowym i/lub ustawień zapłonu. Specyfikacje Podłączyć końcówkę 3 do masy aby zwiększyć regulowaną prędkość na biegu jałowym o 100 obr/min. Podłączyć końcówkę 23 do masy aby opóźnić ustawienie zapłonu o 2 - 3°. Podłączyć końcówkę 24 do masy aby opóźnić ustawienie zapłonu o 4 - 6°. Skopiować, Zapisać, Zapamiętać. |
DedGreg Atos Opole | 2005-09-27 20:37:49 Witam Ja tez poprosze o kody bledow i sposoby ich zczytania z lacza diagnostycznego. Escort 1.6 16V 93r.
moj mail: gde@o2.pl Pozdro i z gory dzieki |
Vincent1983 Opel Astra 2 Poznań | 2005-09-29 18:58:55 Witam.
Po podlaczeniu diody do wtczki diagnostycznej (oczywiscie zgodnie z instrukcja), dioda kilkakrotnie sie zapalala (to byl chyba ten test samoczynny) i potem zgasla na dobre. Co to oznacza?? Moze nie mam zadnych bledow?? ![]() |