| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bialy (A) Miłośnik FSO ![]() wawa | 2005-09-26 22:38:51 Oj Panocku
Mogłes to dopisac w juz istniejącym watku np: 1 Dużo pali ! 2 Pali mi autko jak mały czołg ----------------- --- Biały --- ten zły admin |
PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-09-26 22:49:16 jak ustawisz gaznik na analizatorze to powinno byc optymalnie.
a pozatym to jest jeszcze jedna rzecz ktora jest najgorsza do osiagniecia. a mianowicie trzeba nauczyc sie jezdzic jak emeryt . |
k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-09-26 22:51:34 chyba kupie wakuometr.. hehe
dobra czyli jeszcze na analize spalin... |
M-U-S-T-A-N-G Miłośnik FSO BMW E32 Kraków | 2005-09-26 23:03:38 Warto też wymienić dysze paliwową II przelotu na 135 |
cwaniak Miłośnik FSO Fiat 125p kombi "Brzydgoszcz" | 2005-09-26 23:11:38 i ustawić zapłon |
adams4lta Miłośnik FSO Było sobie 125p Warszawa | 2005-09-26 23:15:59 hehe ! moja bestia 1,3 pali 15,5 benzyny, ale gazu raczej nie odklejam od podlogi.... Zalozylem skrzynie 5 od poloneza i zeszlo do 13L. Potem zalozylem gaz i na najlepszych ustawieniach palil 7,5L gazu na trasie przy predkosci 100-110km/h a w miescie miescil sie w 11-11,5 . Na aktualnych ustawieniach: Miasto 13L trasa 10L i nie moge zejsc nizej, a gaz ciagle drozeje.... |
PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-09-26 23:28:16 mozna jeszcze nim jezdzic co drugi albo trzeci dzien spalanie moze zostanie takie samo ale kieszen odczuje roznice |
Janek_125p Miłośnik FSO Fiat 125P Pavulon Team :D | 2005-09-27 07:56:12 Panowie zapomnieliście o tak świetnym wynalazku jakim są Magnetyzery Będzie więcej koni i mniej palił i tralalala sralalal |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2005-09-27 09:08:48 Jeszcze dodam (zmniejszenie oporow toczenia - istotne najbardziej w miescie!):
- wyreguluj lozyska kol przednich - ustaw prawidlowa zbieznosc - dopompuj kola +0,2 bara ponad norme - wyrzuc graty z bagaznika (niepotrzebne) - nie woz ciezkiej tesciowej
Ale tak jak pisane powyzej - najlatwiej zbic zuzycie pracujac nad stylem jazdy. Pozdrawiam Adamus |
profil-usunięty | 2005-09-27 09:58:51 Dopisując się do Adamusa...
- przegląd kompletny hamulcy - regulacja gaznika połączona z wymianą wszystkich dysz (może być tak, że dysze trzymały wymiary wiele kilometrów temu) - nie potrzeba wakuometru - wystarczy że nauczysz się wciskać TYLKO TYLE gazu, by samochód ZACZĄŁ przyspieszać i po osiągnięciu wymaganej prędkości ująć tyle, by nie zaczął zwalniać. Masz receptę na małe spalanie gotową, ale daje to mnóstwo czasu na rozpędzanie się... |
k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-09-27 09:59:57 ojojoj to mam ciezkie zadanie z ta zmiana stylu jazdy...
no dobra zaczne od regulacji gaznik i wymiany tej dyszy, potem sprawdze zawieche i reszte, oproznie bagaznik i zaczne jezdzic wiecej na luzie...
magnetyzer, wybacz, ale sobie daruje...
i powiem jak wyszlo po probach... |
profil-usunięty | 2005-09-27 12:42:44 ja bym zwrócił uwagę na wszystkie dysze w gaźniku, może jakaś mała regeneracja?
a co do stylu jazdy.... hmmm.... mnie jedna wizyta na stacji z wynikiem 6,0 zamiast 7,0l/100km błyskawicznie nauczyła oszczędnie jeździć samochodem - wystarczyło powiązać ilość znikniętych pieniędzy w portfelu ze stylem jazdy. Teraz przy wciskaniu pedału gazu czuję jakby mi ktoś nóż w nogę wbijał i od razu odpuszczam. Co ciekawe, gdy prowadzę nieswoje auto, nie mam tej dolegliwości ![]() |
berek33 Miłośnik FSO Poldi 1.6 GLE+LPG Świdnica i Wrocław | 2005-09-27 13:11:29
heheheh ja mam tak samo , jak dorwe ojca merolka to pedał w deche a moim poldeczkiem to jakbym emerytem był hhe .. na oszczednosc jest jedna zasada , super wyregulowany silnik gaznik , zapłon itp.. , no i oczywiscie "MOTYLA NOGA" ( prawa hehe) i efekt gwarantowany , moj pold gazniikowy spalił mi na trasie 6,8 przy predkosci nie wiekszej niz 90km/h na V biegu..a jak lece 120-130 to 12 literków jak nic połyka .. |
Qbk Miłośnik FSO - Warszawa | 2005-09-27 13:11:57
To chyba wszyscy tak mają |
3LiTe Miłośnik FSO Był PN jest NU II 2.0 Warszawa-Bielany | 2005-09-27 17:27:25
No co ty Qbk, nie zauważyłem u nas tej dolegliwości nawet jak jedziemy swoimi autkami .
A Poldas jak nie jeździłem to i tak po Warszawie musiał spalic 13-14l LPG, to samo Nubira. Hmm co prawda nie wiem jak było by przy noPB ?!?!? Jedyna rada na wysokie spalanie - LPG (NA ŚRUBĘ). Mnie na przykład nie stać na jeżdzenie na benzynie ... i to już przy 30 kKm rocznie. |
profil-usunięty | 2005-09-27 17:53:25
Chcesz, jak GAD, kupić sobie głowicę, tylko że do NUBY?
[ wiadomość edytowana przez: robreg dnia 2005-09-27 17:53:43 ] |
Lukasz128 Fiat 128 3p Tarnowskie Góry | 2005-09-27 23:27:37 Hmm ja w 128 1300 wlasnie sie pozbylem pompki przyspieszacza tzn wywalilem blache przykrecana do przepustnicy 1 gardzieli zeby nie poruszala ciegnem z membrany pompki przyspieszacza, wyregulowalem zaplon zalozylem swiece 3 elektrodowe, no i jeszcze chlodzenie caly czas trzyma 90C, no i udalo mi sie zrobic po miescie jadac troche dynamicznie nie jak emeryt na 4,3 litra odmierzone 62 kilometry wiec jest niezle ![]() |
MacioBA Miłośnik FSO Fiat 125p Rybnik | 2005-09-28 07:14:13 Cyprys, przedewszystkim odpowiednia regulacja, tak jak to juz wcześniej powiedziano. Te silniki naprawdę nie palą powyżej 10l po odpowiednim wyregulowaniu. Mój teraz zadowala się ośmioma litrami. Polonez nieco ponad 7 litrów ![]() |