[126p] wywóz klasyka za granice

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy mozna tak poprostu wywiesc za granice malucha orginalnego z 75 roku i tam sprzedac czy trzeba sie udac z tym do konserwatora zabytków? dodam ze ma czarne blachy Pozdrawiam



[ wiadomość edytowana przez: bartong44 dnia 2005-09-29 23:40:17 ]
  
 
no jak ma czarne to chyba bez problemu, co innego gdyby był na żółtych - wtedy z tego co wiem potrzebne jest tam jakieś zezwolenie, ale to tylko takie moje pitulenie
  
 
Z tego co mi wiadomo każdy samochód który ma powyżej 25lat musi mieć zgodę głownego kons. zabytków na przekroczenie granicy

W praktyce mogą cię zatrzymać jedynie gdy będziesz jechał samochodem odrestaurowanym, Jeżeli twój maluch wygląda jak wszystkie inne to nie ma obawy że cię zatrzymają, no chyba że trafisz na jakąś kontrolę z telewizją 'trzeba będzie się wykazać' lub na jakiegoś skurwusyna przepraszam za mój francuski

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-09-30 10:25:29, korozja pisze:
Z tego co mi wiadomo każdy samochód który ma powyżej 25lat musi mieć zgodę głownego kons. zabytków na przekroczenie granicy


z tego co wiem to nie jest tak jak piszesz.
Zgodę konserwator musi wydać w każdym przypadku gdy:
- pojazd jest wyprodukowany przed 1945 r
- pojazd jest młodszy ale wpisany do rejestru zabytków - czyli w praktyce żółte tablice
  
 
Spokojnie możesz wywozić Ostatnio kolega wywiózł jako prezent ślubny do Niemiec dla znajomych Syrenę 104 w stanie idealnym i nikt się nie czepiał. Syrena już jeździ na berlińskich blachach
  
 
Cytat:
2005-09-30 10:34:09, andrzej_krakow pisze:
z tego co wiem to nie jest tak jak piszesz. Zgodę konserwator musi wydać w każdym przypadku gdy: - pojazd jest wyprodukowany przed 1945 r - pojazd jest młodszy ale wpisany do rejestru zabytków - czyli w praktyce żółte tablice



tak też mi sie wydawało
  
 
Cytat:
2005-09-30 14:07:03, -SerU- pisze:
Spokojnie możesz wywozić Ostatnio kolega wywiózł jako prezent ślubny do Niemiec dla znajomych Syrenę 104 w stanie idealnym i nikt się nie czepiał. Syrena już jeździ na berlińskich blachach



A jak tam (w Niemczech) wyglądało z rejestracją skarpety? Wkońcu to dwusów, a tam chyba dwutaktów rejestrować nie można?
  
 
Cytat:
2005-09-30 10:34:09, andrzej_krakow pisze:
z tego co wiem to nie jest tak jak piszesz. Zgodę konserwator musi wydać w każdym przypadku gdy: - pojazd jest wyprodukowany przed 1945 r - pojazd jest młodszy ale wpisany do rejestru zabytków - czyli w praktyce żółte tablice



czytałem jakiś czas temu w automobiliście że się pozmieniało i teraz trzeba mieć pozwolenie na wszystkie powyżej 25lat

A w którym numerze to nie pamiętam więc nie będę się teraz upierać przy swoim
  
 
Nie mam pojęcia jak to się tam załatwia ale wiem, że syrebajłę w Niemcowie zarejestrowali
  
 
kutwa to ja robie maszynke zeby zwiedzac europe a za rok mnie moga nieprzepuscic?? ja cie dupce ale sie porobilo;p