Twardy pedal hamulca, musze 2,3 min na obrotach i jest ok ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
nie wiem co sie dzieje, pomocy, moze ktos juz mial taki przypadk, zmienilem klocki, plyn i nic
  
 
jestem chyba ułomny bo od dwóch minut czytam ten post i nie wiem o so chosi?
  
 
NO JO ;] ODPALAM WOZEK I PRZEZ 2 DO 3 MIN MAM TWARDY PEDAL HAMULCA POTEM JEST OK, CZYM DLUZEJ AUTO STOI TYM DL. NA STARCIE JEST TWARDY - WIECEJ TRZEBA CZEKAC ;]
  
 
Pompa panie pompa szmelc , kup se pan nowa albo regeneruj..
  
 
Cytat:
2005-09-29 15:32:18, WINET pisze:
NA STARCIE JEST TWARDY - WIECEJ TRZEBA CZEKAC ;]


No to chyba dobrze jak na starcie jest twardy, hehe
A tak na poważnie to stawiam na niesprawną pompę tak jak mój przedmówca.



[ wiadomość edytowana przez: Mokry dnia 2005-09-29 15:40:45 ]
  
 
a już chciałem wywalac ten wątek w kosmos, a tu patrze konstruktywna rozmowa się rozwija

kolego sprawdź przewód od kolektora dolotowego do serwa,
a może serwo padło
  
 
BO JEST JESZCZE PONOC COS TAKIEGO JAK SERVO - TO TEZ CZESC OD HAMULCA CZY MOZE TO SAMO CO POMPA HAMULC. SORRY ALE AZ TAK SIE NA WSZYSTKIM NIE ZNAM ;{
  
 
Jak serwo jest nieszczelne to nie zrobi podciśnienia i hamulec jest mało skuteczny. Tzn dużo wiecej siły trzeba użyć naciskając pedał aby uzuskać ten sam efekt hamowania jak przy sprawnym serwie.
  
 
Jeżeli poźniej jest ok to dla mnie na 99% jest to wina przewodu podciśnienia od kolektora ssącego do serwa. Lub zaworka, który znajduje sie na tym przewodzie. U mnie tak było. Zaworek sie zacinał, szczególnie zimą.

--
pozdrawiam
krzysiek_rogal
  
 
Panie Winet przestań pan pisać z CAPS LOCK'iem ok?

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin
  
 
proponuję przyjechać w środę na pas startowy i się postawi śjakąś diagnozę
albo podjadę furgonem w czasie pracy i też się postawi diagnozę