| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Tom_J LOB NET MEMBER Tczew | 2005-09-21 21:53:45 może jakiś link do poruszanego tematu , chyba że tematu nie było....
..........ja nie znalazłem, wyszukiwarka też |
Zbynio wPiSdu | 2005-09-21 21:58:15 |
![]() Tom_J LOB NET MEMBER Tczew | 2005-09-22 19:27:06 znalazłem tylko to:
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=39105&c=0&f=9 ale nic konkretnego . ..........widać na tą usterkę nie ma speców na forum ! |
Zbynio wPiSdu | 2005-09-22 19:37:31 No to w takim razie masz tu kody
Przeczytaj uważnie instrukcję wyszukiwarki. O kodach wszelkich jest z 15 postów. Powodzenia |
![]() Tom_J LOB NET MEMBER Tczew | 2005-09-22 19:43:11 witam,
tekody to ja mam ale chodzi mi o szersze wyjaśnie co to jest ? dzięki |
![]() Tom_J LOB NET MEMBER Tczew | 2005-09-22 20:19:11 chodzi mi o taki opis..........
http://elektrokadet.w.interia.pl/kody.htm ........ale kod usterki 64 i 74 silnik U25TD omega B jeśli ktoś ma bardzo bym prosił dzięki Ci ZBYNIO,
pozdr. |
kielkac | 2005-09-22 20:49:10 64 - fuel quantity adjustment control - malfunction
74 - intake air temperature (iat) sensor - voltage high ps. pierwsze nie mam pojecia, zas 74 oznacza prawdopodobnie przerwe w obwodzie czujnika temperatury zasysanego powietrza... [ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2005-09-22 20:57:35 ] |
Zbynio wPiSdu | 2005-09-22 21:31:33 A 74 to zdaje sie uwalony regulato przepływu paliwa albo coś koło tego
Niezamaco |
kielkac | 2005-09-22 21:34:04
znaczy 64? |
![]() Tom_J LOB NET MEMBER Tczew | 2005-09-22 21:35:16 74 - intake air temperature (iat) sensor - voltage high
.........raczej powietrza ..... |
![]() Tom_J LOB NET MEMBER Tczew | 2005-09-22 21:44:07 ...dzięki kielkac iza to
pozdr. |
Zbynio wPiSdu | 2005-09-22 21:44:25
Tak tak 64. Ale plamę walnąłem |
![]() Tom_J LOB NET MEMBER Tczew | 2005-09-25 09:26:00 witam,
zdobyłem takie informacje, które mogą się komuś przydać więc podaję: dotyczy modułu DIGITALE DIESELELEKTRONIK DDE 2.1 1.Kod usterki - 64 2.Nadajnik informacji lub przyczyna: - stellwerk pumpe regel-abweichung (mechanizm nastawczy pompy wtryskowej) - odchylenie 3.Zapamiętanie kodu usterki przy: -obroty powyżej 773 min-1 (pojazd ze skrzynią biegów). 751 min-1 (pojazd ze skrzynią automat.). -napięcie rzeczywiste czujnika dawki paliwa powyżej 1,3 V. -napięcie mechanizmu nastawczego pompy: wartość wymagana minus wartość rzeczywista powyżej 670 mV. - warunki muszą być spełnione przez przynajmniej 0,52 s 4.Następstwa: -silnik zostaje wyłączony ZALECENIA: TECH pozdr. |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2005-10-11 21:30:48 to jak to jest z tym kodem 74 ?
czy zbyt wysokie napięcie na przepływomierzu czy uwalony czujnik temperatury powietrza zasysanego? |
![]() Tom_J LOB NET MEMBER Tczew | 2005-10-12 09:55:05 kod dotyczy modułu DIGITALE DIESEL ELEKTRONIK DDE 2.1
kod 74 1. tempratura powietrza doładowującego poniżej - 45 st. C (napięcie powyżej 4,98 V) (zwarcie z napięciem lub przerwanie obwodu elektrycznego) Następstwa: redukowana jest moc maksymalna Czujnik może być zniszczony lub zwarcie z napięciem akumulatora. ................................ Jeszcze jedno - ......ten silnik nie ma przepływomierza tylko czujnik podciśnienia i czujnik temperatury powietrza podłączony do kolektora ssącego. Silniki X25TD mają już przepływomierzale moduł sterujący mają ten sam. pozdr. [ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2005-10-12 12:21:52 ] [ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2005-10-15 22:38:14 ] |