Mąż kupił mi espero wymienił części za ok 2 tys. zł ale czy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy coś jeszcze trzeba wymienić w roczniku 97 120 tys km (wymienione akumulat, rozrząd świece przewody wn, dokręcona miska olejowa, oring przy zapłonie (ciekł olej) mechanizm wycieraczek (zardzewiał) pstryczki do otwierania okien, coś jeszcze trzeba wymienić czy czekać aż zaskoczy mnie na drodze ????
  
 
Kobieto, a po Ci tyle wątków? Nie wystarczylby JEDEN??
Możesz jeszcze wymienić świece, kopułkę i palec rozdzielacza



[ wiadomość edytowana przez: Esperynek dnia 2005-10-10 21:19:06 ]
  
 
Cytat:
2005-10-10 21:05:38, Marzenkachilsz pisze:
Czy coś jeszcze trzeba wymienić w roczniku 97 120 tys km (wymienione akumulat, rozrząd świece przewody wn, dokręcona miska olejowa, oring przy zapłonie (ciekł olej) mechanizm wycieraczek (zardzewiał) pstryczki do otwierania okien, coś jeszcze trzeba wymienić czy czekać aż zaskoczy mnie na drodze ????



Wystarczy, i tak zrobiłaś duzo. Jeśli na chwile obecną wszystko działa to nie pozostaje nic innego, tylko jeździć
Cytat:
Kobieto, a po Ci tyle wątków? Nie wystarczylby JEDEN??
Możesz jeszcze wymienić świece, kopułkę i palec rozdzielacza


Taaa, kultura esperynka mnie zabija
Przecież świece juz wymieniła, a skoro reszta działa to po co, to sie raczej nie psuje nagle.
  
 
Cytat:
2005-10-10 21:16:48, Esperynek pisze:
Kobieto, a po Ci tyle wątków? Nie wystarczylby JEDEN??



Miglanc - wysprzęglij
  
 
Co racja to racja .
O tych świecach się nie doczytałem , reszty może rzeczywiście jeszcze nie trzeba wymieniać .
A z tą kulturą to nie wiem co Ty masz na myśli
  
 
Cytat:
2005-10-10 21:36:16, DeeJay pisze:
Miglanc - wysprzęglij


Właśnie mi się sprzęgło spaliło


[ wiadomość edytowana przez: Esperynek dnia 2005-10-10 21:38:49 ]
  
 
Cytat:
2005-10-10 21:05:38, Marzenkachilsz pisze:
Czy coś jeszcze trzeba wymienić w roczniku 97 120 tys km (wymienione akumulat, rozrząd świece przewody wn, dokręcona miska olejowa, oring przy zapłonie (ciekł olej) mechanizm wycieraczek (zardzewiał) pstryczki do otwierania okien, coś jeszcze trzeba wymienić czy czekać aż zaskoczy mnie na drodze ????


Mam nadzieję, że o płynach i filtrach zapomniałaś tylko napisać... a są wymienione...
Zasadniczo, najważniejszy rozrząd - może zrobić kuku przy awarii paska. Reszta - w miarę zużycia. Trudno ocenić, co jeszcze, bez oglądnięcia. Podejrzewam, że amorki i tarcze też mogą kwalifikować się do wymiany, ale to trzeba oczywiście zweryfikować (błagam - tylko nie "szarpaki" z procentowym zużyciem amorków!!!).
Trochę sporo (2 tys. peelenów), jeżeli wymieniłaś tylko to, co napisałaś. Moze zapobiegliwy mąż jeszcze coś wymienił...?
Espero to dobry wybór!!!
Pozdr. P.
  
 
Witamy, każdą kobietę na forum witamy z podwójną werwą

Zwłaszcza tak energiczną - cztery wątki na raz

Co do serwisu to narazie starczy, reszta wyjdzie w pierwszym miesiącu użytkowania.

powodzenia
  
 
Cytat:
2005-10-10 21:38:29, Esperynek pisze:..." Właśnie mi się sprzęgło spaliło..."


niestety to widać , słychać i czuć ...tylko dlaczego ludzi na forum muszą to wąchać ??

.....wyluzuj proszę , bo niekontrolowane negatywne emocje nie znadują wśród nas uznania...ani się obejrzysz a będziesz podwójnie "żółty"
......no i przede wszystkim: jako żółtodziób powinienes mieć trochę szacunku i zrozumienia dla osoby , która dopiero co wchodzi w forum!!....

Wszystkich przepraszam za OT ale grożnie zółto się ostatnio robi
  
 
lepiej nic juz nie ruszaj.. bo jak moje doświadczenie pokazuje.. co rusze to pociąga za sobą dalsze naprawy.......


jak się coś nie psuje to się nie zmienia
  
 
Cytat:
2005-10-10 23:04:55, Kolber7 pisze:
lepiej nic juz nie ruszaj.. bo jak moje doświadczenie pokazuje.. co rusze to pociąga za sobą dalsze naprawy....... jak się coś nie psuje to się nie zmienia


Bardzo mądra sugestia !! Gratuluję ROZSĄDKU !!

Widzę że wywalone na auto kilka tys.zł pozwala wrócić na ziemię !
  
 
Jak wymieniał w ASO to zabulił te 2000 . Jakby robił sam to w 500 by sie zmieścił .

Podejrzewam ze tarcze bedą do roboty albo juz były zrobione. 120 tysiecy to dobry moment na tarcze. Amorki? Nie sądze. Po Wrocławiu swojego tłukłem do 141 tysiecy i amory były fabryczne.

Jeździć ino i obserwować. Za pól roku bedziesz mogła powiedzieć ze wyprowadziłać auto i możesz mu ufać. I to nie kwestia Espero - to z każdym autem tak jest
  
 
Wiele rzeczy zanim się wymieni można obejrzeć (tarcze, klocki, kable WN), a wiele rzeczy bez potrzeby się nie wymienia (świece, amory, akku).

PS. Ciekawie Pawol kalkulujesz... 500 zł za rozrząd, akku, wycieraczki, przewody WN, świece - gdzie? Na Bałorusi do Łady chyba. No i oczywiście zapomniałeś do tych 500 zł dodać specjalnego zestawu narzędzi za min.300 zł, aby odkręcić świece, czy wycieraczki.
  
 
rozrząd 280 we Wrocku z orginalną pompą i napinaczem
akku 150 we Wrocku
wycieraczki 30
kable 100
świece NGK za 44

= 604

Pominąłem coś specjanego?

Nie zmienia to faktu ze jest mocno w plecy na robociśnie

Mówiąc o specjalnych narzędziach co masz na myśli ? Klucz do świec za 9 pln czy klucze maszynowe za 15? Bo nie widzę tu nic specjalnego a uwierz mi wiem co mówie np. w temacie rozrządu

[ wiadomość edytowana przez: Pawol dnia 2005-10-11 15:55:29 ]
  
 
Mechanizm wycieraczek, czy pióra?
  
 
Cytat:
2005-10-11 15:52:37, Pawol pisze:
wycieraczki 30


Za same piórka, no chyba ze u Ciebie da sie kupić kompletny mechanizm za 30 zł to biorę od razu dwa, bo w katowicach ceny zaczynają sie od 80zł

Cytat:
Pominąłem coś specjanego? Nie zmienia to faktu ze jest mocno w plecy na robociśnie


Ee tam, zaraz w plecy, ostatnio Kolber za wymiane świec zapłacił 700 (siedemset) zł
  
 
Cytat:
2005-10-10 21:36:30, Esperynek pisze:
A z tą kulturą to nie wiem co Ty masz na myśli



to jak juz idziemy takim tokiem, to nie ma sie czym chwalic :>
  
 
WIELKIE DZIĘKI PRZED ZAKUPAMI I WYMIANĄ BĘDĘ SIĘ WAS RADZIŁĄ
  
 
Ciut ciszej mów. Młoda godzina jeszcze.
  
 
700 za świece?

Chyba razem z uszczelnieniem silnika i rozrządem + robota