| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-10-02 00:54:29 hmm ja tak miałem w 650 jak silnik mi powiedział dowidzenia! chcę remontu!
[ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2005-10-02 18:01:02 ] |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2005-10-02 10:15:34 Gaznik wyciagniety i wyczyszczony, pompe paliwa kupilem nowa
BTW: Po nalaniu paliwa bezposrednio do gardzieli tez nie pali... [ wiadomość edytowana przez: bart322 dnia 2005-10-02 10:16:21 ] |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-10-02 10:28:38 moze cus z nierzadem? |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-10-02 13:36:57 a jakies strzaly z gaznika czy rtez rury? u mnie pala sie swiece bo boshki kupilem i ponoc lipne |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-10-02 14:12:28 Ja tez tak kiedys mialem.Wada byly swiece lecz ja dalem mojej bylej 650 tydzien czasu i po tym okresie jak przyszedlem to za 3 razem odpalil i przejechalem z parenascie km.Pozniej okazalo sie to,ze bylo przebicie na swiecach... no coz to tylko byla biedna zakatowana 650 ![]() |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2005-10-02 19:20:10 nie lałes jakiegoś dziadowskiego paliwa?
wygląda na albo aparat zapłonowy(choć napisałeś że wymieniłeś więc można to wykluczyć) albo gaźnik . nie masz drugiego gaźnika aby sprawdzić? |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2005-10-02 20:07:43 Swiece sprawdzalem kazda po kolei - jedna miala przebicia i ja wymienilem, wiem ze powinienem wszystkie, ale w sobote w nocy ciezko kupic swiece
Gaznika drugiego nie mam niestety, paliwo to bp ultimate, w baku mialem ze 2 litry (ale tez bp ultimate) i dolalem jakies 6-7 litrow. No ale jak by bylo kijowe, to od razu by zaczal zle jezdzic, a ja przejechalem jakies 25-30 km. Jedyne co mi przyszlo dzisiaj do glowy, to ze scielo klin na rozrzadzie i sie przestawil troche... nastepna tura w garazu dopiero za tydzien, wiec moze jeszcze cos wymysle
BTW: Jakby poszla uszczelka pod glowica, to by odpalil? |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2005-10-02 20:17:26 ja od jakiegoś czasu zrezygnowałem z tankowania poza shellem i v powerem. Na doprężonym motorze różnice po skorygowaniu zapłonu są naprawde duże.
Apropo uszcelki to powininen odpalać na wysranej uszczelce |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2005-10-02 20:32:00 Ja po przeczytaniu testu w "wrc" zobaczylem ze bp ultimate wypada lepiej od v-powera, to sie na nie przestawilem, ale nie odczulem jakos tego 0,03% przyrostu mocy |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2005-10-02 20:39:11
v power nie jest do aut z fabryki tylko do aut z mocno splanowaną głowicą, z dużo wiekszym stopniem spręzania,do silników co najmniej średnio podłubanych.Smiesza mnie testy w których leje się takie paliwo do seryjnych silników chyba ze mają udowodnić średnio pojętemu środowisku "tuningowy" że do seryjnych silników nie ma sensu lania tegiego paliwa. Zalej nawet do kaszla 650 z sporo splanowaną głowicą v powera i wyprzedź troche zapłon na tyle aby nie było stukowego, mocno się ździwisz. W moim aucie różnica jest po prostu co najmniej duża. |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-10-02 23:34:05 ja na starym dwusuwie;p czulem roznice miedzy 95 a 98 juz cholerna a mialem glowice 2.2 mm w dol i pae tam takich pierdolek |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2005-10-07 11:52:01 Tak jak myslalem cos z rozrzadem - lancuch sie rozciagnal jak ruska dzifka |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-10-07 12:19:33 no tak upalasz...to i sie rozciagnal . nowke zalozysz i rooxz |