Turbo Hyundaje

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ktore modele hultaja mialy turbo z silnikiem do 2.0 ?? To dosc wazne dla mnie i jeszczeee najwazniejsze czy byl jakis 1.5 turbo ??
  
 
Był 1,5 turbo w SCoupe GT - 115 KM...
  
 
Cytat:
2005-08-30 17:37:58, MacTB pisze:
Był 1,5 turbo w SCoupe GT - 115 KM...



Hmm ile to mialo zaworow ? I na ktrym to bloku było.

Kto mi sprzeda z tego kompletny wydech z turbina dwon pipe itd ??
  
 
pio nie wiere poczytaj sobio o scoupe, turbinke to ty możesz każdą kupić ale najpierw odpręż sobie silniczek
ps. napisz co ty do diabła k0mvinujesz
  
 
Cytat:
2005-08-30 18:56:42, gt115pssss pisze:
pio nie wiere poczytaj sobio o scoupe, turbinke to ty możesz każdą kupić ale najpierw odpręż sobie silniczek ps. napisz co ty do diabła k0mvinujesz



No pomysl. Spoko ja chce lightowo narazie dmuchnac. Do 0.6 bara Acc ma sprezanie na poziomie 9:1 jakos wiec nie ma tragedi. Glowica nigdy nie tykana wiec 0,6 bez stukowego smialo pojdzie. W najgorszym razie poleca OctanBoostery.

Co ja kabinuej heh. Uturbienie poczciwej accenciny. ja wiem ze se kazde ( no prawie kazde ) turbo moge zakupic ale porblem pojawia si ez kolektrem, flansza turbiny. Nawet opcja trujt spaw u pana zenka to bedzie kosz 600-800 zł . Wygodna opcja bylo by wziecie wszytkich graotw zwiazanych z turbo z innego hultajowego silnika 1.5 ( jesli szpilki w glowicy by pasowaly pod ten kolektor z tad pytanie o blok) i bawienie sie tym.
  
 
Ktos tam sie zapytał ::było juz wszystko napisane wiec nie bedę pisał, a co do bloku to 1.5 to ten sam silnik jest, a co z doprowadzeniem oleju, sterowaniem kompem wtrysków itp.

sorki ten post mial iśc do turbo hyundaie


Odpowiadam: Z kompem to ejst maly problem. Da sie wieksze wtryski i jakas wydajna pompe, komp sie powinien wyrobic. Nie chce robic dragstera 300 koni tylko zwiekszyc moc o masz 30. Ew dodatkowy wtryskiwacz. Jesli cos nie pojdzie to wejdzie w tedy SMT6 i bedzie po problemie. Wiekszy klompot jest z olejem. Trzeba sie wpiac w magistrale w miejsce gdzie jest najwieksze cisninienie i prawdopodobnie bedzie to rozwiazane tak. ze w mijsc efiltra olejku bedzie wkrecony pierscien przejsciowka i na niego dopiero filtr, od pierscienia 2 przewody do turbo i odrazu chlodnicy oleju ( zeby ten silnik przezyl troche mocy ). Jesli nie tak moze w miejsce czunijka cisnienia temp oleju. Blok sie zgadza tylko oby glowice sie zgadzaly i szpilki w nich. Jesli nie bedzie wyspwany kolektor na zamowienie. Problemem jest tez odleglosc chlodnicy od glowicy ktora nie pozostawia za wiele miejsca do popisu
  
 
Cytat:
2005-09-04 16:49:06, PioMan pisze:
pierscien przejsciowka i na niego dopiero filtr, od pierscienia 2 przewody do turbo



Rozwalisz uszczelniacze turbiny w ten sposób. Odpływ z turbosprężarki powinien być swobodny, bez żadnych oporów- zauważ że w każdej turbosprężarce dopływ oleju masz mniejszym wężem (olej idzie pod ciśnieniem) a odpływ jest znacznie większej średnicy- bo powinien swobodnie odpływać. Jak podłączysz odpływ do reszty układu smarowania silnika w którym panuje ciśnienie, uszczelniacze podziękują za współpracę momentalnie, olej zacznie się dostawać do turbiny i zacznie się dymienie i znaczne ubytki oleju.
  
 
znajac zycie to caly swap predzej zrobisz jak taka 'mala' modyfikacje

troche sie dziwie rozbierasz silnik na czesci pierwsze a nie wiedziales o scoupe ? a 2.0 z turbina nie slyszalem w hultajach
  
 
Turbo tylko i wylacznie w scoupe 1,5 GT ;p
  
 
Potwierdzam 1.5 Scoupe GT ma orginalnie turbinę, ja taki właśnie kupiłem 14 dni temu. Ale moja turbina jest ODŁĄCZONA (najprawdopodobniej była uszkodzona wiec została odłączona, dolot powiertrza z filtra jest przerobiony, przewody olejowe zdjete jednym słowem masakra) bardzo chcę to naprawić, szukam turbiny (Garret T15 , część 28231-22151 lub 22152 serwis twierdzi że to jest to samo) nową zaproponowali mi za 7500 zł i osprzętu. Obencie istniejąca nie reaguje na obroty, przyczyną uszkodzenia była chyba temperatura bo wymieniłem czujnik włączający wentylator. Szukam warsztatu najlepiej w okolicach Szczecina gdzie mógłbym turbinke naprawić/wymienić. z góry dzieki za pomoc.

pzdr
Łukasz

ps. problem wysłałem też na temat,,wszystko o scoupe'' wiec moderatora prosze o wyrozumiałość bo bardzo mi zależy na wszelkich informacjach.
  
 
Cytat:
2005-09-30 11:17:37, LukaszSzczecin pisze:
szukam turbiny (Garret T15 , część 28231-22151 lub 22152 serwis twierdzi że to jest to samo) nową zaproponowali mi za 7500 zł



Chyba im sie poprzewracalo nie powiem gdzie... Za 4 kpln można kupić nowego Garreta GT 28RS, do sportu a oni za zwykłą malutką życzą sobie 7500... To już jest kompletna przesada
  
 
Cytat:
2005-09-30 11:17:37, LukaszSzczecin pisze:
Szukam warsztatu najlepiej w okolicach Szczecina gdzie mógłbym turbinke naprawić/wymienić. z góry dzieki za pomoc. pzdr Łukasz ps. problem wysłałem też na temat,,wszystko o scoupe'' wiec moderatora prosze o wyrozumiałość bo bardzo mi zależy na wszelkich informacjach.



Auto Ars na Reduty Ordona

A części poszukaj moze w Xedosie z tym że oni tez lubią zdzierać z ludzi.

P.S. Jak już zrobisz tą turbinę to może jakiś mini spot, bo w Szczecinie jak na lekarstwo klubowej braci
  
 
a ja mam takie pytanie: gdyz mam do kupienia turbo z osprzetem ( od scoupe gt) i teraz niech mi ktos napisze co mam wymontowac wrazie co z tego autka:
napewno;
turbo,jesli jest to intercooler,przewody , kompletny wtrysk, kolektor wydechowy(moze wezme jak sie da cala glowice),komputer, niewiem czy brac wiazke,przewody do smarowania turbo,


PORADZCIE CO JESZCZE MAM WRAZIE CO BRAC-aha chyba silnik jest na chodzie wiec co sprawdzic, jakbym odpalil!!!!!!!!!!!!!
z gory bardzo dziekuje, odp moze byc na PRIV
  
 
Warsztat auto-ars to ja juz znam robilem tam wymianę termostatu zrobili na mnie dobre wrazenie no i skóry nie zdarli, turbine też by przykręcili jak bym im przyniósł nową, w xedosie turbin nie mają, generalnie rzecz biorąc jest kiepsko.

Chrzaniu ja tam specem nie jestem ale jak mi to tłumaczył mechanik silnik GT różni sie od LS nie tylko dołożoną turbiną i osprzętem silnika, twierdził że GT jest przygotowany do pracy w wyższej temperaturze (napewno gniazda zaworów i głowica) i innej charakterystyce obrotów. Na chłopski rozum ma to sens bo w sumie z tej samej pojemnosci jest 20 kW więcej. Rozumiem że nie kupujesz na szrocie tylko bezpośrednio od kogoś. Do tych część które wskazałeś dorzuć jeszcze wskazy bo GT ma pod obrotomierzem wskaźnik pracy turbiny (takie śmieszne diody) pzdr
Łukasz
  
 
ale wydaje mi się że trochę hajsu z ciebie chcą sciągnąć, za 7,5 koła to ja robienową zawiechą sport silnik i turbinkę i jeszcze na jakieś pierdy zostanie, strasznie drogo tam masz??