| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
e-gen HF MEMBER Kamieniec | 2005-09-12 14:25:28 |
Jarek_2 HF MEMBER UE | 2005-09-13 07:43:08
2.0 kombi standardowo 9,2 do setki, masa od 1280 wzwyż; no i gość miał normalny zdrowy silnik |
arturo_soda HF MEMBER Hundai coupe warszawa | 2005-09-13 10:39:12 nie no panowie zapodaliście mi niezłe teksty ROTFL...
poczatek - 2.0 - prawie 140 kuca zarówno w lantrze jak i w coupe to mała moc w stosunku do wagi ... jak sie chce powalczyć tzreba od poczatku walczyć i tzrymac wysoko inaczej po ptakach. Osiągnięcie czasów do 100 w okolicach 9,5 to będzie sukces, ponizej nie da rady fabrycznym autem - mówie o pomiarze a nie o stoperze z nokii a podawane czasy poniżej 9 sekund hehehhehehehehehehehehhehe ROTFL
W startach to można sobie pozwolić na takie dawanie pola jak sie ma przy tej samej masie conajmniej (CONAJMNIEJ) 50 kuca więcej .... inaczej jest po ptakach i jak kolo umie zmieniać biegi to juz nie dogonit.... i tyle. mało tego właśnie sobie przypomniałem, ze dodatkowy pasażer i pełen bak niwelował właśnie róznice ok 50 kuca między autami z prób równoległych ...oczywiście czynnik kierowcy był prawie wykluczony bo obaj umieli jeździć swoimi autami.... kolesie którzy zjadali zęby na takich próbach liczyli naprawdę kazdy kilogram.... [ wiadomość edytowana przez: arturo_soda dnia 2005-09-13 15:01:03 ] |
Oddi HF MEMBER białaska warszawa - bemowo | 2005-09-13 20:20:57 Arturo czym mierzyłeś że wyszło Ci 9,5 sec ? A mierzyłeś może kiedyś swoją coupetke na 400metrów ? |
arturo_soda HF MEMBER Hundai coupe warszawa | 2005-09-14 10:45:50 Jest takie cudo jak przenośna hamownia w skrócie masz zapiety czujnik do koła mierzący jego prędkość, wprowadzone przełożenia skrzyni biegów i mase auta - reszte robi komp.
Na takim cudzie miałem zmierzone auto - dane: 2 osoby , plus instalacja gazu, zwęzka itd czasy podaje: 0-20 km/h: 1,4s 0-40 km/h: 2,7s 0-60 km/h: 4,5s 0-80 km/h: 7,1s 0-100 km/h: 10,2s na benzynie. moc wyszła wtedy 134 kuca i 124 na gazie... oczywiścei to był najlepszy wynik z prób i oczywiście to jest robione na drodze więc trochę inaczej wychodzi niż na hamowni
Teraz sam kierowca bez dodatkowych gratów itd oceniam na okolice 9,5 max...bo urywanie każdej 0,1 sekundy jest bardzo ciężkie jak ktoś sie bawil w zdejmowanie masy z auta i doświadczenia z tym to wie. I na takim tle pomiary robione przez jakiegoś dobrego kierowce mogą dojść do 9,2-9,4 jak pisze Jarek i z tym się zgadzam ...tylko że zwykły kierowca jak ja na codzień ma bardzo małe szanse zejść do takich wyników i własnei dlatego utzrymuje , ze wynik na poziomie 9,5 do 100 to jest realna wartość. Co nie zmienia faktu ze po 2 latach nadal auto mi się podoba
oraz ze jak by miało okolice 170-180 koni to by było moim zdaniem idealne na dziś bo to by była bezpieczna odległość od kompaktów oscylujących wokól 110 kuca i turbognojówek do 130-140..... Co do walki na swiatłąch to ma sens rozmowa kiedy obaj wiedzą o co chodzi .... |
arturo_soda HF MEMBER Hundai coupe warszawa | 2005-09-14 15:25:18 kiedy byłeś na sss? w maju ? bemowo?
ogólnie to zrozumcie mnie dobrze dla mnie te fury mogą robic i poniżej 7 sekund do 100 jak wychodzi na g-techu i bardzo mnie to cieszy, ze takie mocne fury hyundai robi.
Zmierzone mam 10,2 z pasażerem gratami zaożonym gazem itd więc szacuje ze jakeiś 9,5 to by był wynik bez tego wszytkiego - takie moje gdybanie. |
arturo_soda HF MEMBER Hundai coupe warszawa | 2005-09-14 17:34:08 |
arturo_soda HF MEMBER Hundai coupe warszawa | 2005-09-15 16:22:19 jak nie łyka oleju za duzo teraz to lej to co miałeś ... denso są bardzo ok przynajmniej ja miałem ich z 5 kompletów i było ok podonie jak z ngk. |
tyggg Gniezno | 2005-10-10 23:30:33 www.trader.pl/ds_doc,27852290,4303523,opisy.asp [ wiadomość edytowana przez: speedmaster dnia 2005-10-11 01:12:23 ] |