Centralny zamek - cena zamontowania pilota do otw.drzwi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam do wyboru dwie firmy montujące pilota do otwierania drzwi, jedna to koszt 180, a druga 250 zl. Czy to dużo i na co zwracać uwagę?
  
 
montaz trwa do 15 minut przy samodzielnym montażu a sterownik od 50 do 100 więc oceń sam czy duż czy mało
  
 
Ale gdzie kupić i jak zrobić, może masz jakiś link albo co ???
  
 
mam sprawdzonego gościa co ma do fordów za 90zł jak cos to sprzedaje przez allegro sam taki mam i służy mi bardzo dobrze. Szukaj gościa z loginem Dariusz Fer albo masz linka
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=64183196
jak cos to służe pomocą przy montażu.
  
 
Dzięki ! zobaczymy czy się uda ?
  
 
Zamówiłem ten sterownik i działa OK !
DZIĘKI za info !
  
 
haj
własnie zastanawiam sie nad założeniem tego malego udogodnienia,
i takie male pytanko mam
jak tam wyglada instalacja tego czegoś, czy moze mi ktos przesłac na mejla instrukcji, na ucho13@interia.pl
  
 
Witam serdecznie. Właśnie zakupiłem sterownik do centralnego zamka no i myślałem że założenie będzie łatwiejsze. Jestem na etapie szukania Centralki do Zam.Centr. Jeśli ktoś wie gdzie ona się znajduję bardzo proszę o info. Mam Essi'ego 92' , poj.1,4 . O postępach postaram się poinformować - może kiedyś ja bym komuś pomógł.
  
 
nie znajdziesz centralki od zamka. sterownik podbina sie pod kable ktore leca do silownika dzwi kierowcy.
ps: w fordzie jest sterowanie plusem
  
 
Cytat:
2005-10-06 21:42:19, hreemik pisze:
Witam serdecznie. Właśnie zakupiłem sterownik do centralnego zamka no i myślałem że założenie będzie łatwiejsze. Jestem na etapie szukania Centralki do Zam.Centr. Jeśli ktoś wie gdzie ona się znajduję bardzo proszę o info. Mam Essi'ego 92' , poj.1,4 . O postępach postaram się poinformować - może kiedyś ja bym komuś pomógł.



Właśnie dzisiaj sobie "zamontowałem" pilota do mojego Escorta, sterownik podpina się pod kable wychodzące z drzwi kierowcy, należy się podpiąć pod żółty i biały kabelek
  
 
A no proszę - dzięki , ważne info. To znaczy że mam wydłubać izolkę na tych przewodach ? Tylko że jak się nie mylę to do siłownika ida 2 (może 3) przewody, a ja do podłączenia mam ich trochę więcej i tak:
czerwony-(+)12V , czarny-(-)masa , zielony-"wyjście z przekażnika konfigurowane" (tu nie wiem o so chosi) , biały-wejście otwierające(-) , brązowy-wejście zamykające(-) , są jeszcze dwa pomarańczowe przewody-jeden dla lewej strony kierunkowskazów a drugi dla prawej strony kierunkowskazów. Z drugiej (mniejszej kostki) wychodzą przewody : żółty-stacyjka (+)12V , Fioletowy-wyjście(-) do sterowania przekażnika blokady, Szary - kanał dodatkowy(-) , czarny+czarno-czerwony-dioda. Tutaj jest zdjęcie sterowniczka:

http://img137.imageshack.us/my.php?image=dsc000414vq.jpg

Chciałem zaznaczyć jeszcze że znajduje się tu opcja (kabelek (ki)) które po podłączeniu odcinają zapłon , ale to nie jest dla mnie ważne – wystarczą mi otwierane drzwi na pilocik.
Jak ktoś z as ma jakieś wskazówki to bardzo proszę o poradę. Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-10-06 22:39:46, hreemik pisze:
A no proszę - dzięki , ważne info. To znaczy że mam wydłubać izolkę na tych przewodach ? Tylko że jak się nie mylę to do siłownika ida 2 (może 3) przewody, a ja do podłączenia mam ich trochę więcej i tak: czerwony-(+)12V , czarny-(-)masa , zielony-"wyjście z przekażnika konfigurowane" (tu nie wiem o so chosi) , biały-wejście otwierające(-) , brązowy-wejście zamykające(-) , są jeszcze dwa pomarańczowe przewody-jeden dla lewej strony kierunkowskazów a drugi dla prawej strony kierunkowskazów. Z drugiej (mniejszej kostki) wychodzą przewody : żółty-stacyjka (+)12V , Fioletowy-wyjście(-) do sterowania przekażnika blokady, Szary - kanał dodatkowy(-) , czarny+czarno-czerwony-dioda. Tutaj jest zdjęcie sterowniczka: http://img137.imageshack.us/my.php?image=dsc000414vq.jpg Chciałem zaznaczyć jeszcze że znajduje się tu opcja (kabelek (ki)) które po podłączeniu odcinają zapłon , ale to nie jest dla mnie ważne – wystarczą mi otwierane drzwi na pilocik. Jak ktoś z as ma jakieś wskazówki to bardzo proszę o poradę. Pozdrawiam



jesli zalezy Tobie tylko na podstawowej roli tego sterownieka to:
czerwony-(+)12V , czarny-(-)masa = zasilanie cenralki
biały-wejście otwierające(-) , brązowy-wejście zamykające(-) = poprzez przekazniki zmieniajace polaryzacje na (+) podlaczasz pod przewody idace do drzwi (zółty i biały)

reszta przewodow nie musi byc podlaczona, choc osobiscie wykorzystalbym w pełni ten sterownik




[ wiadomość edytowana przez: dyras dnia 2005-10-06 22:58:29 ]
  
 
O ile dobrze rozumiem to w twojej centralce jest sterowanie minusem, wiec musisz za pomoca dwuch przekaznikow wyczarowac zeby bylo po plusie, przewod czerwony podpinasz w miejsce gdzie wystepuje +12V np gruby czerw przewod przy skrzynce bezp, czarny byle gdzie do masy a bialy i brazowy za posrednictwem wspomnianych przekaznikow go przewodw od centrala( bialy i zolty). Tak mi sie wydaje wiec niech mnie ktos poprawi. Tu masz schemat do przekaznikow:
Byloby latwiej pomoc gdybysmy znali jakis dane tego cuda albo instrukcje, bo tak to troche na oslep . Powodzenia
ps. to co napisalem to wynik moich doswiadczen z magicarem, ale tu moze to inaczej dzialac
  
 
no w sumie tak jak pisze dyras ale z małym wyjątkiem masz taki sterownik który jest przystosowany do pracy w plusie i minusie wiec nie potzrebujesz przekaźników a pod kable w dzrwiach podłaczasz te które są opisane jako konfigurowane .
  
 
JESZCZE RAZ ŻADNYXH PRZEKAŹNIKÓW MASZ JUŻ TO WSZYSTKO W STEROWNIKU!!!!!!!!!
  
 
jedno pytanko piszecie ze trzeba sie podpiac pod kable z drzwi one sie znajduja id z drzwi przez gume do srodka i wpinacie sie kdzie zaraz przy bezpiecznikach czy jak
  
 
u nogi lewej kierowcy jest taki boczek plastikowy i tam wiązki kabli i to właśnie tam się wpina.
  
 
Dzięki ludzie za odpowiedzi - bardzo się przydadzą , powalczę dziś jak się uda.
  
 
No i uporałem się z podłączeniem pilota do Centralnego, napiszę gdyby komuś mogło się przydać:
Podpinamy się do przewodów które idą do siłownika w przednich drzwiach od kierowcy - ja podpiąłem przy podłodze przy "lewej nodze " kierowcy. I tak do BIAŁEGO przewodu idącego do siłownika podpinamy Zamykanie (zielony),ŻÓŁTY - Otwieranie (niebieski), BRĄZOWY - masa (czarny), CZERWONO-ŻÓŁTY - (+)12V (czerwony).
Nie podłączyłem jeszcze kierunków ale to z czasem. Dzięki za podpowiedzi.

[ wiadomość edytowana przez: hreemik dnia 2005-10-08 07:21:46 ]