MotoNews.pl
10 Sprzedam motocykl Honda cb 400T (117680/0) - NT
  

Sprzedam motocykl Honda cb 400T

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Motocykl sprawny, jeżdżący - trochę poobijany(takiego już kupiłem). Silnik stan bardzo dobry. Poj.400cm moc 43KM przy 9500obr/min moment 33 Nm przy 8000obr/min.
Silnik 2 cylindrowy czterosuwowy, 3 zawory na cylinder, zasilany 2 gaźnikami. Skrzynia przekładniowa 6 biegowa. Silnik palony z rozrusznika. Przejechane 39000km. Motocykl odkupiony z parkingu policyjnego, bez prawa rejestracji(potwierdzenie zakupu).
Cena ok. 950zł Do negocjacji. Tele. 697242903
  
 
Cytat:
2005-10-06 18:45:26, gacek_kozik pisze:
bez prawa rejestracji



To on teraz jako statyw robi?
  
 
ja bym ten silnik do malcza wsadzil ale by sie fajnie krecil
  
 
ale jechal gorzej niz seria?
  
 
zdecydowanie za słaby silnik aby wsadzać do malca...
z takim momentem obrotowym miałby napędzać coś co waży 3,5 raza więcej?..
  
 
W malcu z tym silnikiem by trzeba było ruszać pewnie z 7k rpm, to do kosiarki się nadaje a nie do samochodu
  
 
aaa i znowu kazdy mowi ze sie nie da i wogole
wsadzis ktos z was takiego zeby sie wypowiadac na ten temat a mzoe akurat by zapierdalal lepiej niz seria krecac sie przy tym jak wiertarka
....
  
 
hehe to by bylo niezle, zmieniac w malcu biegi przy 10000rpm
  
 
Jeżeli chodzi o sam silnik to jest bardzo elastyczny bez problemu potrafi jechać przy 2000obr/min na 6 biegu i po odkręceniu manetki gazu rozpędza się bardzo żywo!
Co do momentu obrotowego ma go tyle co maluch wiec teoretycznie powinien sobie poradzić! Zatankowany motocykl wazy 200kg wiec faktycznie jest 3 razy lżejszy od malucha, ale rozpędza się do setki w jakieś 7s i osiąga ją już na 2 biegu. Myślę ze kaszel z tym silnikiem na pewno jechał by lepiej od seryjnego! A że trzeba go kręcić do wysokich obrotów - to co!? Przecież to o to chodzi Trzeba się zastanowić przy jakich obrotach zaczynają jechać silniki malca o takich mocach bo z tego co znam z autopsji to zaczynają od 5500obr/min a kończą się przy 7000obr/min. Poniżej tego ciężko się jedzie- pomijając już trwałość takiego silnika i zużycie paliwa(raczej nie z normalnej stacji) 
Ale to tylko teoria!
Tak dla ciekawskich dodam ze silnik z Hondy VF 750 jeździł kiedyś w takim białym maluch z Automobilklubu Wielkopolskiego Wyścigach Górskich. Silnik był skręcony z skrzynią malucha!
  
 
Jaki rok produkcji?????????????
  
 
Rok produkcji nieznany, ale z tego co wiem to robili to 82-85.
  
 
Cytat:
2005-10-07 11:42:11, gacek_kozik pisze:
Jeżeli chodzi o sam silnik to jest bardzo elastyczny bez problemu potrafi jechać przy 2000obr/min na 6 biegu i po odkręceniu manetki gazu rozpędza się bardzo żywo! Co do momentu obrotowego ma go tyle co maluch wiec teoretycznie powinien sobie poradzić! Zatankowany motocykl wazy 200kg wiec faktycznie jest 3 razy lżejszy od malucha, ale rozpędza się do setki w jakieś 7s i osiąga ją już na 2 biegu. Myślę ze kaszel z tym silnikiem na pewno jechał by lepiej od seryjnego! A że trzeba go kręcić do wysokich obrotów - to co!? Przecież to o to chodzi Trzeba się zastanowić przy jakich obrotach zaczynają jechać silniki malca o takich mocach bo z tego co znam z autopsji to zaczynają od 5500obr/min a kończą się przy 7000obr/min. Poniżej tego ciężko się jedzie- pomijając już trwałość takiego silnika i zużycie paliwa(raczej nie z normalnej stacji)  Ale to tylko teoria! Tak dla ciekawskich dodam ze silnik z Hondy VF 750 jeździł kiedyś w takim białym maluch z Automobilklubu Wielkopolskiego Wyścigach Górskich. Silnik był skręcony z skrzynią malucha!



maluch Zbigniewa Szwagierczaka ponoć istnieje do dzisiaj i stoi w hangarze na bednarach, na klubowej stronce jest chyba nawet filmik z Góry Świętej Anny z tym malcem.

pozdro