Pytnie o BMW 320 z rocznika 93

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam zamiar kupic takie auto BMW 320 z rocznika 93 i chciałbym sie dowiedziec ile moze kosztować gaz do takiego auta i czy to sa udane sliniki ?? dzieki z góry za fachowe rady
  
 
Pewnie, że są to udane auta. Możesz to tego silnika zakładać instalację II-ej generacji z komputerem do 2 tys zł, ja jednak założyłbym do tego silnika sekwencję za 4 tys zł. Jeździłem E36 2.0 z sekwencją i nie czułem ubytku mocy.
Pozdrawiam
  
 
jesli gaz to tylko sekwencyjny!!!ja mam zalozony ten za 2,300 i powiem ze to byl najgorszy blad jaki mogl byc i bede go zamienial na sekwencje,a z gazu to nic nie skorzystalem tylko na benyznie jezdze i mam przeplywke do wymiany) 6 cylindrowki nie nadaja sie na zwykly tyle z mojej strony
  
 
Cytat:
2005-10-10 13:38:09, carlo502 pisze:
Mam zamiar kupic takie auto BMW 320 z rocznika 93 i chciałbym sie dowiedziec ile moze kosztować gaz do takiego auta i czy to sa udane sliniki ?? dzieki z góry za fachowe rady


Prosiłes mnie o rade więc odpisuję. Samochody oczywiście udane, silnik oczywiście udany, jeżeli fura jest ładna to brać, jeżeli ma jakies cechy nie fajne(po oględzinach) to nie brać i szukać 325 bo pali prawie tyle samo a jeździ inaczej. A gaz to oczywiście że najlepiej sekwencje, ale patrząc na koszty ja założyłbym gaz II gen + odnowił elektryke i reszte zaoszczędzoną włozył w ładne felgi naprzykład. Inwestycja w gaz II gen+ kable, świece, ukł zapłonowy może okazac się lepsza niż tylko w sekwencje. pzdr
  
 
no wlasnie, zgadzam sie z jeztom'em to sie tylko fajnie mowi bierz sekwencje ale roznica w cenie to az 2tys :/ ...
6 cyl na gazie 2 gen to nic zlego , o ile przelaczasz na gaz zeby jechac oszczednie a nie wstawiac bo na gazie sie tego podobno nie robi... chociaz przyznam ze po wymianie swiec kabli i kopulki krece swoje 1.8 do 6 tys obr/min i wszystko gra zero strzalow...