| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MacTB HF MEMBER S60 i CBR600 Warszawa | 2005-10-05 15:18:45 Z tym odcięciem to rzeczywiście nie jest tak. Nie wiem jak jest w Hondach czy innych autach, ale Hyundai Getz ma ustawione odcięcie na dane obroty i zawsze odcina przy tych samych obrotach. O ile się nie mylę w silniku 1,3 to jest 6200 obr/min. |
antonescu HF MEMBER Hyundai S-Coupe Opole | 2005-10-05 15:27:41
Bez sensu to sa wypowiedzi ktore niczego nie wnosza do dyskusji. Nie wiem przy jakich obrotach odcinany jest zaplon w getzie ale podalem przyklad z innego samochodu. Tu problem moze byc podobny lecz niekoniecznie. Zreszta nie nalezy oczekiwac ze getz przy predkosci 160 zacznie przyspieszac. |
MacTB HF MEMBER S60 i CBR600 Warszawa | 2005-10-05 15:34:25
Zbyt daleko idące uogólnienie W moim przy 160 km/h jest jeszcze spory zapas i można śmiało przyspieszać ![]() |
antonescu HF MEMBER Hyundai S-Coupe Opole | 2005-10-05 16:50:37
Nie wyrazilem sie dokladnie. Oczywiscie ze mozna postarac sie jechac jeszcze szybciej ale ciezko to nazwac przyspieszeniem raczej "bujaniem sie". Zapas pod pedalem to moze i jest ale nie przelozy sie to na niewiadomo jakie osiagi tego samochodu. A co do predkosci max. aut z malym silnikiem to widzialem udokumentowany przypadek fiata palio 1,2 ktory jechal 190 km/h. |
PioMan HF MEMBER Hyundai Accent Warszawa | 2005-10-05 17:30:15
Ehh zrozumcie ze to bledy pomiaru. Jak sewego czasu zapodalem u siebie 15stki fegli z opanami 65 to Acc lecial ponad 200, a teraz na 13stkach z 60siatkami nie moze 170 przekroczyc. Kolo raz ze wplywa na max predkosc/odejscie a dwa na licznik. |
antonescu HF MEMBER Hyundai S-Coupe Opole | 2005-10-05 17:40:59 Troszke odeszlismy od tematu. Nadal nie wiadomo dlaczego koledze dzabar-owi dzieja sie takie siupy. Jezeli auto nowe to smigaj do aso. Niech zdjagnozuja problem. A sprawe zaleznosci predkosci od opon wyjasnia ten link |
MacTB HF MEMBER S60 i CBR600 Warszawa | 2005-10-05 18:56:28
Źle mnie zrozumiałeś W moim Getzie jest 105-konny silnik 1.6, więc to co jest powyżej 160 to jeszcze u mnie nie bujanie a całkiem przyzwoite przyspieszanie
Ale nieważne, chciałem po prostu zwrócić Twoją uwagę, że za bardzo uogólniłeś mówiąc o Getzie jako takim, który powyżej 160 nie będzie przyspieszał. Są takie które będą, zalezy od motorku pod maską ![]() |
sewerynek HF MEMBER Hyundai GETZ chełm | 2005-10-06 02:01:24 tez tak mialem jakies 3 miechy temu: okolo 160 km/h okolo 4.5 tys obr poniewaz silnik 1.1 no i ...skonczyla mi sie droga na ktorej moglbym tyle poleciec - zbyt krotki odcinek drogi do rozwiniecia takiej predkosci dlatego w drodze powrotnej sprobowalem jeszcze raz tym razem niespodzianka przy tej samej predkosci (160) trach, daje gaz do podlogi i nic, puszczam i jeszcze raz i nic----brak reakcji---nie wiem dlaczego ale nie wnikam mocno bo i tak nie mam gdzie jezdzic z taka predkoscia |
Brutus25 HF MEMBER Hyundai Getz Zawiercie | 2005-10-06 08:02:17 No to widze że są różne silniki 1.1. PioMan ciężko Ci uwierzyć że silnikiem 1.1 wyciągnie sie 170 km/h to uwierz bo mnie sie udało (fakt że z malutkiej górki było), ale nie było żadnych problemów z odcięciem paliwa czy czym innym. Wiem co mówię, bo dwa razy już w Niemczech swoim Gackiem byłem, a tam możne się ładnie bujać po autostradach. |
Remlen HF MEMBER Hyundai GETZ Poznań | 2005-10-06 12:56:55 No to do niedowiarków. Ja swoim Getz'em 1.1L leciałem na A4 170km/h . Tyle było na liczniku (wiem że przy tym wskazaniu jest przekłamanie, ale tyle było)
Raz też mi się wydawało że przy 130-140 nie reaguje na pedał gazu (5 bieg), ale to tak mały silnik i moc (a opory powietrza duże), że olałem sprawę. Niedługo mam przegląd - podłączą mi do kompa i tak nic nie wykryje, więc co mi powiedzą??? |
Ele-T HF MEMBER Hyundai Getz Dekine Warszawa | 2005-10-06 19:35:13 dotrzyj silnik wpierw
pojezdzij wszystko sie w silniku ustawi jak trzeba i potem mozna sprawdzac predkosci zreszta w instrukcji ci napisali ze w pierwszym okresie - do 2 tys km nie powinno sie jezdzic szybciej niz 90 km/h co do predkosci getz 1.3 jedzie 190 na seryjnych oponach pewnie z przeklamaniem ale kumpel honda za mna tez mial cos kolo 190 ale nie polecam takich predkosci w tym samochodzie , strach i smierc w oczach |
![]() dzabar Getz Pruszków | 2005-10-08 00:17:09 Dziękuję wszystkim za wypowiedzi i opinię o moim przypadku.
Sam fakt, że jechałem z taką prędkością wynikł z różnych gadek jakie słyszałem, że nowe silniki teraz są dotarte itd... Również sprzedawca samochodu nie odpowiedział mi jednoznacznie czy mam go docierać czy nie. Dopiero po opisanym zdarzeniu, przeczytawszy sugestie w instrukcji obsługi , dowiedziałem się, że nie powinienem przekraczać 90 km/h przez pierwsze 2 tys. km - tylko jak to zrobić skoro samochodzik wyrywa do przedu
Tak czy inaczej przy najbliższej wizycie w ASO niech sprawdzą co i jak i mam nadzieję, że zrobią coś, żeby to się nie powtórzyło... |
kogut69 warszawa | 2005-10-09 20:55:02 Co do tego braku reakcji przy 160 to nigdy mi sie nie zdarzylo (wiec moze masz cos nie tak z samochodzikiem).
A co do max predkosci w getzie 1,3 (taki mam) to lecialem nim 185 ale Pani w fiescie i tak mnie wyprzedzila ale pocieszam sie ze moze miala sportowa wersje |
MacTB HF MEMBER S60 i CBR600 Warszawa | 2005-10-09 23:50:39 Albo miała turbodiesla... |
redips HF MEMBER Hyundai Getz Świerklany, Rybnik | 2005-10-12 07:56:52 Mam nadzieję, że dzisiaj przetestuję mojego Gacka, wprawdzie 3 osoby i pełny bagaż na pokładzie, ale może do 150 km/h się rozkręci.
Czy wasze też tak wrzeszczą strasznie powyżej 3000 tys. obrotów? |
Jarek_2 HF MEMBER UE | 2005-10-12 08:14:07
no, jak się tak daje w dupę nowemu autu to nie jest dziwne, mogło nastąpić chwilowe zakleszczenie tłoków w cylindrach, pojeździj tak jeszcze to będziesz wiadrami oleju do niego dolewał |