| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
taxi mondeo Łódź / Elbląg | 2005-06-04 08:50:19
Zegarek jest podswietlany, a wyciaga sie go najlepiej nozem podwazajac . . .. |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-06-04 08:52:32 Jak Taxi napisał. Jedna żaróweczka. |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-06-04 09:02:25 Troszkę inna. Ale powinieneś dostać. |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-06-04 10:00:29 Raczej żarówki. I ścieżki podwietlenia pokręteł. Częsty defekt. |
taxi mondeo Łódź / Elbląg | 2005-06-04 10:06:24
Podswietlenie pokretel nie jest powiazane z zegarkiem, wiec zegarek to zarowka, a co do pokretel to albo zarowka albo sciezki tak jak Wilk napisal, czesta bolaczka. Musialbys je przelutowac i bedzie dobrze. |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2005-06-04 10:27:44 No to dzisiaj seans w garazu
bede sprawdzal dzieki wielki |
rafisz_85 Szczecin | 2005-06-04 13:58:00 Witam, a jaki jest mniejwiecej koszt takiego zegarka całego, bo u mnie niestety brakuje kilku pałeczek . Pozdrawiam |
Biedrona Sympatyk FEFK Ford S-Max Warszawa | 2005-10-10 08:24:04 MK7- problem z podswietleniem zegarka!
Jakie są fabryczne diodki w zegarku (moc, napiecie), bo niestety mi padły. Dziwnym trafem padły mi także od pokreteł, ale z tym sobie poradzilem szybko i sprawnie.
Pytanie kolejne to: który bezpiecznik jest odpowiedzialny za zegarek, a konkretnie za podswietlenie???
Z tego co na własnej skorze się przekonalem to np. za podswietlenie pokretel jest odpowiedzialny bezp.nr 4-`10`, złaczony z prawym swiatlem postojowym.
[ wiadomość edytowana przez: matre22 dnia 2005-10-10 09:50:56 ] |
Biedrona Sympatyk FEFK Ford S-Max Warszawa | 2005-10-10 09:33:26 12V 1.2 W-czyż nie tak
problem zobligował się do tego , że wymieniłem diodki a tu dalej ciemność w zegarku!!! Immobiliser chodzi, zegarek cyka ale nic sie nie swieci! [ wiadomość edytowana przez: matre22 dnia 2005-10-10 09:57:00 ] |
Biedrona Sympatyk FEFK Ford S-Max Warszawa | 2005-10-10 09:59:18 up
|
dyras ![]() Audi 80 / był VW PAS ... Koszalin | 2005-10-10 10:07:52
rozumiem wymieniles zarowki na diodki? i nie swieci? sprawdz czy dobrze podlaczyles diody (dluzsza nozka do plusa) czy sciezki sa ok no i przede wszystkim czy dales rezystor, bodz diode na 12v? |
Biedrona Sympatyk FEFK Ford S-Max Warszawa | 2005-10-10 10:14:21 dioda na 12v... podłączenie jest ok a dalej jest ciemno! jak w d.. |
Biedrona Sympatyk FEFK Ford S-Max Warszawa | 2005-10-10 10:51:20 nikt nie wie????
ewentualnie skad poprowadzic oddzielne zasilanie diodek? |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-10-10 11:14:30 Zasilanie przychodzi od strony wewnętrznej w zegarze. Nie od góry. Dlatego lepiej użyć diodek takich jak wstwiłem w swoim profilu. Do zegara dowolny kolor, natomiast do pokręteł koniecznie białe. Diody te maja zasilanie 12V. Przy ich montażu, należy sprawdzić, czy w dobrą stronę są obrócone. Jeśli nie taka polaryzacja nie zaświecą. To trzeba sprawdzić eksperymentalnie. Osobiście założyłem w zegarze zielone, ale światło jest odrobine za mocne. Zastanawiam się, czy nie zamalować części diody.
Ale i tak działają te diodki rewelacyjnie! Polecam odejście od żaróweczek. Diody są trwalsze i ładniej świecą. Tylko przed ich włożeniem należy podgiąć odpowiednio blaszki styków, aby się lepiej trzymały. |
Biedrona Sympatyk FEFK Ford S-Max Warszawa | 2005-10-10 11:22:55 ok. dzięki rozumiem. z tym że kręciłem diodkami w rózne strony a tu nic! |
Biedrona Sympatyk FEFK Ford S-Max Warszawa | 2005-10-10 11:38:22 jeszcze tylko pytanie, czy przy poprowadzeniu oddzielnego zasilania (np. z lampek pokręteł) coś sie może dziać? czy nie powinno???? |