Historia pewnej wanny...

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dla mnie mega LOL tygodnia >>> KLIK <<<

buahahhahaa

ja jestem elektryk i kiedys robilsimy podswitlenie basenu troche kopalo ale poprawilismy hihi ale nie mialem sprawy w sadzie o to

pozdr

na szczescie nie jestem elektrykiem, ale za to jestem chory to moj zawod na dzisiejszy wieczor :/

Cytat:
"chodzi o to, że instalacja sterująca hydromasażem została tak podłączona, że w przypadku jej zalania kąpiący się poseł lub ktoś z jego rodziny mogliby zostać porażeni prądem".

Hehe.. no, to by dopiero było..

Piter, sio do łóżka!

Cytat:
2005-10-05 21:50:00, storm pisze:
Piter, sio do łóżka!

dopszz mamo

Kocham prąd za to jak mnie pieści

Każdy goopek wie, że instalacja powinna byc zabezpieczona róznicówkami, zwłaszcza jak sie chce miec wanne z hydromasażem W dupach sie ludziom poprzewracało i tyle.

dokaldnie pewnie se zamowil wanne z bajerami do starego budownictwa gdzie jeszcze zerowanie w gniazdach rzadzi (i aluminiowa instalacja) bez ochronno neutralnego i co mial elektrikos zrobic pusic "strumieniem wody" do roznicowego

pozdr

BTW czy wasserman przypadkiem nie jest "czlowiekiem od wody"

ale ja nie znam niemieckiego wiec mnie nie bijcie w razie co

pozdr

a czo to jest ten hydromasaz???

jak puszczasz baka w wannie i on smyra cie po udach czy cos to juz jest hydromasaz aha jak masz wanne z tym nie musisz puszczac baka

pozfdr

aaaa a juz myslalem ze trzeba byc oslem... e to znaczy poslem zeby to miec

Q raczej trzeba być posłem aby sobie wannę za 40 k sprawic

a tutaj radosna twórczość na ten temat klik

elektrycy sie wypowiedzieli. hehehehe

Świetne

Wczoraj w debacie prezydenckiej (TVN) między Kaczyńskim i Tuskiem była o tym mowa. Tusk powiedział, że Wasserman do sprawy wanny "zatrudnił" ABW, prokuraturę i policję a kiedyś zadzwonił na policję, że drzwi do garażu mu ukradli. Policja przyjechała i stwierdziła, że drzwi są po prostu podniesione

PS. wg mnie Tusk zmiażdzył Kaczyńskiego w tej debacie.