Jutro bedzie gaz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No to w koncu moja rupiecina na stare lata doczeka sie gazowni Do silnika 1.8 jednopunktowy wtrysk, w Audi 80, B-3, zalozony bedzie reduktor Tomasetto z elektronika Bingo M . Zbiornik troidalny 45 l na dnie bagaznika, nad ktorym zamontuje sobie polke ze sklejki. cena ok. 2100 PLN. Relacje z eksploatacji beda na biezaco !
  
 
Czekamy na relacje i moze jakies fotki komory silnika czy tam butli ... nie mam pomyslu po co te fotki ale moze ktos skorzysta

pozdr i gratuluje decyzji
  
 
No wiec gaz juz wstawiony Zrezygnowalem z reduktora Tomasetto a zalozony zostal Lovato - ponoc lepszy - jak bedzie okaze sie w "praniu",a sterownik Bingo M. Wrazenia z jazdy lepiej jak pozytywne! W stosunku do benzyny zero roznicy w dynamice, tylko moze troche pozniejsza reakcja na dodanie gazu ale to pewnie efekt sporek odleglosci {ponad metr) parownika od miksera. W poprzednich moich samochodach z LPG { bylo ich trzy szt. Audi 100, 1.9, Merc 230E, i Poldek 1.6GLE, wszystkie LPG I - gen) dalo sie odczuc roznice w dynamice miedzy benzyna a gazem. w obecnym nie ma roznicy ale to II - gen. Co do spalania - relacja wkrodce. Gazownik mowil ze mial klopoty z ustawieniem skladu mieszanki ale sonda lambda jest OK - moze potrzebny bedzie mikser o mniejszej srednicy ,ale mam pojezdzic kilka dni (ok 500km) i podjechac jeszcze raz na regulacje. Komentarze mile widziane
  
 
Samochod po drugiej wizycie u gazownika. Spalanie gazu w trasie ok 9L/ 100 km.( analogicznie benzyny w tych warunkach ok. 6,5L ) wg. mnie troche duzo tego gazu pali, ale mialem zapchany katalizator, ktorego wyrzucilem, samochod jakby troche lepiej sie teraz zbiera i spalanie powinno byc nieco mniejsze . Mikser zostal taki jaki byl tzn. 32 mm srednicy. OBY TAK DALEJ Pozdrawiam !