Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2005-11-01 13:29:02 a paliwo ci sie nie cofa?, podokręcaj zaciski na układach, najlepiej przed pompą wstaw bezbarwny szlaufik, jak powietrze idzie do pompy to może być to. |
karQ Łódź | 2005-11-01 21:39:06 pomiar kompresji coś chyba ponad 100 a wymiana pierścieni i rozrządu kosztowała mnie 200 ( kumpel robił to dalego tylko 200 ) plus części około 300 ( uszczelki , pierścienie ) ![]() |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-01 22:17:47 Skoro kręci i nie odpala proponuję sprawdzic przewody el. dochodzące do pompy. Jeden z nich odpowiada za odcięcie paliwa w momencie wyłączania zapłonu. Jak on zaśniedzieje bądż się ukruszy to są właśnie takie objawy jak opiszujesz. |
karQ Łódź | 2005-11-01 22:52:27 to zawór elektromagnetyczny ![]() |
shibby Sympatyk FEFK ![]() był Ford Escort Rs T ... Słubice | 2005-11-01 22:55:52 tez proponuje zaczac od sprawdzenia kompresji ![]() |