Chłodnica oleju w Swapie 903

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dziś z qmplem doszedlismy do wnoisku,ze nasza chlodnica cieczy moze byc malo wydajna wiec by dodatkowo silnik wytracil temp.chcemy zalozyc chlodnice oleju do silnika 903ccm z 127p.Teraz tak:jaki to da efekt,czy koszt takiej modyfikacji jest duzy i czy jest duzo rzezby przy tym?? Ma ktos moze takie cos w swoim swapie??
P.S:majac na mysli koszt niewliczam samej chlodnicy oleju bo takowa moge nabyc za pare zl Jeśli ktos ma kpl.na sprzedaz to pisac!!
Prosze o wasze opinie.
Pozdro
  
 
ja mam (ale w 1.2)
  
 
a z czego masz i ile dales za wszystko??
  
 
stopka pod filtr z UTa , chlodnica z puga boxera 2.5 turbo klekot. calosc siakies 200 zeta chyba
  
 
Powiedzmy,ze to 200 zl mnie niezrazilo(#@!!*%!!!!)
Ja mysle nad rozwiazanie max do 100zeta,jesli chlodnice bede juz miec,niewiem z czego szukac,zreszta wezme z tego co bedzie mialo dobra chlodnice bo tam gdzie ja sie zaopatruje w czesci sa auta powypadkow niestety,rzadko zdarzaja sie dobre furki.
  
 
Hemi to lepiej te 100 zl doloz do chlodzenia wodnego a nierob wsyztskiego "po kosztach"
  
 
Cytat:
2005-10-09 22:28:12, Pat_kdb pisze:
Hemi to lepiej te 100 zl doloz do chlodzenia wodnego a nierob wsyztskiego "po kosztach"


Mi juz niechodzi o te 100zl bo chlodnice moge miec za grosze tylko ja zrobilem maly blad,tj.jak spawalem blachy to chlodnice z wentylatorem przymocowalem do pasa a pozniej wspawalem to i teraz jest zonk,bo tego niewyciagne...bylem swiecie przekonany,ze chlodnica z 127 orginal bedzie git:/ Wiec teraz niepozstaje mi nic innego jak rzezba przy chlodnicy oleju a wiem,ze to ma tez plusy
  
 
czyli chłodnica z 127 nie chłodzi odpowiednio? może to kwestja średnicy rur albo pompy wodnej która już nie daje rady.
  
 
lub fakt z ema ponad 20 lat i jest zamulona jak cipulka babuni.
  
 
Cytat:
2005-10-11 22:55:51, Pat_kdb pisze:
lub fakt z ema ponad 20 lat i jest zamulona jak cipulka babuni.



Pat w tym sek,ze na forum mi juz odradzali ja i twierdzili,ze bedzie slabo chlodzic...chlodnica ma rok,firma valeo brak rdzy itd.Wlot jest dupny(co zreszta widac w profilu)Weze o srednicy 25mm a przy chlodnicy 30mm o ile dobrze wiem a pompa wody nowka ani razu nieuzywana.Jeszcze niewlozylem silnika by to testnac ale takie byly opinie paru forumowiczow
Ale przy rzebie chlodnicy i tak bym zostal bo wkoncu jak go skoncze to musze miec juz plany na inne zajete godziny prac przy swapie
  
 
zadna chłodnica z korkiem nie bedzie chodzic dobrze w swapie no chyba ze bedzie z tyłu.Jak masz taka chłodnice z przodu to przygotoj sie na notoryczne zapowietrzanie układu chłodzenia.
  
 
Cytat:
2005-10-12 18:55:32, fulda pisze:
zadna chłodnica z korkiem nie bedzie chodzic dobrze w swapie no chyba ze bedzie z tyłu.Jak masz taka chłodnice z przodu to przygotoj sie na notoryczne zapowietrzanie układu chłodzenia.



Nierozumiem dlaczego,jesli korek jest szczelny to czemu mialo by sie zapowietrzac??
  
 
Chłodnice od 127 naprawde niepolecam uwież mi testowałem. A co do chłodnicy oleju to poszukaj jakiejkolwiek od uno T golfa gti wielu przypadkach idzie trafić może i nawet by podesżła od skrzyni automatycznej ale niewiem jakie tam jest ciśnienie. Podłacz sie pod czujnik oleju ale jedyny sensowny sposób to dać powrót do miski oleju ale wtedy chłodnica musiała by stwarzać opory przepływu. Sam niewiem gdzie by mozna powrót zrobić.. jedynie wpiąć sie zpowrotem w magistrarale ale to oznacza wiercenie bloku.
  
 
ja tam niewiem... zakladaj truckowska i tyle. dzis jechalem na przeglad okolo 20 km. tepmraturka pieknie sie utrzymywala tak jak byc powinna - a nawet ciut za niskabyla. niemam zadnych problemow z ukladem chlodzenia...to tylko moje skromne zdanie... a ja tez sluchalem fachowców.
  
 
Cytat:
2005-10-12 19:11:21, HEMIGTX pisze:
Nierozumiem dlaczego,jesli korek jest szczelny to czemu mialo by sie zapowietrzac??

te korki otwieraja sie jak dostanie temp i obieg sie traci jezeli sadzisz ze to ci bedzie chodzic to zapomnij juz kiedys sam tak kombinowałem widze ze idziesz po kosztach ostro zrobic by tylko chodziło
  
 
To ja jednak jade jutro na szrot i wygrzebie jakas ciekawa chlodnice,zmierze sobie ile jest miejsca z przodu i pokombinuje z tym... a taka fajniutka ta chlodniczka jest:/
  
 
Cytat:
2005-10-13 18:27:19, HEMIGTX pisze:
To ja jednak jade jutro na szrot i wygrzebie jakas ciekawa chlodnice,zmierze sobie ile jest miejsca z przodu i pokombinuje z tym... a taka fajniutka ta chlodniczka jest:/

zakładaj z polda na wtrysku lub disla nic wiecej nie kombinoj
  
 
amen. i zadna chlodnica oleju ci niebedzi epotrzebna
  
 
Cytat:
2005-10-13 18:39:28, fulda pisze:
zakładaj z polda na wtrysku lub disla nic wiecej nie kombinoj



To zalezy co bedzie jutro,w najgorszym wypadku zaloze od Astry 1,4 bo pamietam,ze powypadkowa kiedys tam stala.A ze zwyklego poldona tez moze byc??tj.z 1,5
  
 
czytaj co piszemy i czytaj archwium. chces zto se kup ze zwyklego - przymierzysz a pozniej kupiszjeszcze ta co piszemyu.