[DOHC] - Jakie dysze w gaźniku do 1.8?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam gaźnik od 2.0 DOHC czyli 34ADF 250 w moim 1.8 DOHC ale przy nastawach dla 2.0 dusi się przy otwarciu II przepustnicy (chodzi o rurkę oszczedzacza jak przez ną zaczyna lecieć paliwo to silnik się dusi)
Zmieniłem dyszę na II przelocie na 125 i jest lepiej ale to nadal nie to.

(mam gaźnik z luźną przepustnicą Solex 34 EIES, To prawdziwy potwór !!!!!!!!,ale nie mam czasu go narazie naprawiać)

Wiem że Seru ma gaźnik z polooneza Może coś porazdzi z gaźnikiem poloneza do 1.8.



Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-03-17 10:32:26 ]
[ powód edycji: Modyfikowałem tytuł ]
  
 
Cytat:
2004-08-02 00:09:56, MLPolonez pisze:
Mam gaźnik od 2.0 DOHC czyli 34ADF 250 w moim 1.8 DOHC ale przy nastawach dla 2.0 dusi się przy otwarciu II przepustnicy (chodzi o rurkę oszczedzacza jak przez ną zaczyna lecieć paliwo to silnik się dusi)
Zmieniłem dyszę na II przelocie na 125 i jest lepiej ale to nadal nie to.

(mam gaźnik z luźną przepustnicą Solex 34 EIES, To prawdziwy potwór !!!!!!!!,ale nie mam czasu go narazie naprawiać)

Wiem że Seru ma gaźnik z polooneza Może coś porazdzi z gaźnikiem poloneza do 1.8.



Pozdrawiam




ja jeździłem na 3 gaźnikach najpierw miałem 32 ADF 400 i chodził jak burza ale palił 18 l na 100
potem dostal 34DCMP z 1.5 AA i stał sie toche słabszy ale zato palił 9 l
teraz mam 34DMS2 z 132 b1.000 i pali 11 ale i odpowiednio pomyka otrzywiscie z tym ze mam jeszce kilka wynalazków wsadzonych pod maskę


dane dotyczą oczywiście Bezyny bo jesli chces mieć LPG to zakładaj jakiś polonezowski
  
 
Ja mam gaz i mam mixer do ADFa tylko nie wiem jakie dysze mam założyć do 34 ADF 250 (od 2.0)

Czy ten twój nowy gaźnik ma w II przelocie taką rurkę oszczędzacza (doładowania) !!!!!!




Pozdrawiam
  
 
Jakie miałeś dysze w tym polonezowskim
34 DCMP. (to jest ten gaźnik w którym obie przepustnice są mechanicznie sterowane i nie posiada ZHSu oraz oszczędzacza w II przelocie ?)
  
 
Witam?! Ja takie pytanko mam jakie macie dysze na pierwszym i na drugim przelocie ,chodzi mi o silnik 1,5! Bo ostatnio stwierdziłem że taniej wychodzi mi jazda na benie niż na gazie a przynajmniej są to porównywalne wartości! JA na pierwszym mam dysze 110 a na drugim 115 ! Nie ma problemów z jazdą na benzynie przy tak małych dyszach!!
  
 
powiedz co nazywasz oszczedzaczem, bo jakos do niczego mi to okreslenie nie pasuje. Chodzi Ci o pompke przyspieszajaca, rutke emulsyjna? Czy moze o cos jescze innego?
  
 
Kosa - myślisz że po ponad roku nadal ma problem ??

a co do "oszczedzacza" to ja raczej stawiam na "przyspieszacz"
  
 
Cytat:
2005-12-02 22:25:05, Nomad pisze:
Kosa - myślisz że po ponad roku nadal ma problem ?? a co do "oszczedzacza" to ja raczej stawiam na "przyspieszacz"


w sumie nasi mocno pokobinowali przerabiajac 34DCMP na 34S2 i według wielu fachowców starsze były znacznie leprze i miały małe rozrzuty parametrów