Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() kondziol 125p 2.0 i.e & rurow ... Dobra k/Krapkowic | 2005-08-27 19:42:56 Witam.
Mam 2.0 ie komp Bosch + zapłon Digiplex. "Parownik" podcisnieniowy Lovato ( został po 1.5 ) z małym przebiegiem. Jaki bedzie optymalny rozmiar zwężki do gazu? Jazda raczej dynamiczna. Pozdro. |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2005-08-27 19:46:34 Ja w takich przypadkach stosuje metode prob i bledow. Zaczalbym od rozmiaru trabki z 1,6GLi i szedl w kieruku wiekszego przelotu.
A tak poza, masz jakies fotki swojego Fiata po skonczonych pracach? |
![]() kondziol 125p 2.0 i.e & rurow ... Dobra k/Krapkowic | 2005-08-28 12:20:05 Fotki wrzuce jak bedzie polakierowany narazie testy.
Może ktoś pomierzy swoją sprawdzoną zwężke z swojego DOHC? |
![]() adams4lta Miłośnik FSO Było sobie 125p Warszawa | 2005-10-12 00:35:55 Witam!
Czy instalacje gazowa zamontowana przy 1,5 mozna bezproblemowo podlaczyc do 2.0??? cos trzeba zmienic dokupic?? I jeszcze jedno ile pali gazu taka "bestia" pod maska?? |
![]() pajczaki Miłośnik FSO cc899, 126p i corsa ... warszawa/ząbki | 2005-10-12 11:19:18 wszystko zalezy od samego motoru ![]() u mnie przed remontem silnika (bral olej, graly panewki, wal korbowy byl do wymiany, korbowody niewywazone, gaznik rozwalony itp) lykal po miescie do 20litrow gazu na setke ![]() ![]() obecnie moje 2.0 jest po remoncie i na dotarciu wiec jezdze tylko na benie a spalanie ksztaltuje sie nastepujaco - trasa ponizej 7,7 -8 litrow na setke a miasto ok. 11 litrow na setke. Oczywiscie jako ze auto jest na dotarciu to w chwili obecnej nie przekraczam ok 2700 obrotow i maxa 100kmh. ![]() ![]() |
![]() adams4lta Miłośnik FSO Było sobie 125p Warszawa | 2005-10-12 11:49:35 OK. To spalanie jest w miare bo moje 1,3 pali ok 13-14 w miescie wiec bardzo nie odczuje na spalaniu. A kwestia opalacalnosci inwestycji w taki silnik?? Polecacie ?? czy trzeba miec sporo kasy zeby utrzymac fure z takim silnikiem??? A'propos zwezki, przy moim reduktorze trzebaby wymienic tylko rurki jezeli chcialbym 2.0 czy caly reduktor?? |
![]() crashman 125p Łódź | 2005-10-12 12:55:03 Jesli zrobisz porzadny remont to pozniej utrzymanie silnika to wlasciwie tylko zmiana oleju. Co do instalacji LPG, jesli chcesz zachowac obecny mixer to musisz zalozyc gaznik od poldolota (ja tak mam i nie narzekam). A jesli chodzi o reduktor to zalezy jaki masz. Jesli jest to reduktor do zbyt malej mocy silnika to auto moze palic wiecej i bedzie mialo gorsza dynamike. |
![]() byku79 Polonez Atu Wloclawek, Poznań | 2005-10-16 13:04:27 Co do kosztów eksploatacji, u siebie na 1.6 gli w gazie 25- 27l wystarczało na 300 km czyki jakieś 8,5-9 litra na setke. Jak wrzuciłem 2.0 to wskoczyło na 11 na trasie przy swobodnej jeździe ( nigdy nie moge przejechać spokojnie 300 km żeby sprawdzić minimalne zużycie). Ale jak przycisnąłem 170-180 km/h na trasie przez jakieś 100 km to wskoczyło mi na 17l/100km. W mieście jak chcesz poszaleć to musisz liczyć się z podobnymi kosztami. Ale Warto się pobawić w przekładke i dorzucić pare litrów na 100, uwierz... |
robertv12 giżycko | 2005-10-22 14:44:54 U mnie w 125p silnik 2.0dohc wtrysk przerobiony na gaz instalka lavato to zwężka ma ok 45mm była 35 ale silnik był słabiutki więc powiększyłem.Co do parownika od 1.5 to nie polecam bo może nie wydolić z gazem na 2.0 lepiej poszukać większego.Spalanie to w miastku do 14-15 trasa 10.POZDRÓWKA |
robertv12 giżycko | 2005-10-22 14:47:35 U mnie w 125p silnik 2.0dohc wtrysk przerobiony na gaz instalka lavato to zwężka ma ok 45mm była 35 ale silnik był słabiutki więc powiększyłem.Co do parownika od 1.5 to nie polecam bo może nie wydolić z gazem na 2.0 lepiej poszukać większego.Spalanie to w miastku do 14-15 trasa 10.POZDRÓWKA |