| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-10-28 11:57:35 1. owszem, gdyż straty prądu na kablach powodują osłabienie iskry. (z tym że tu raczej spodziewałbym sie objawów jak np.przrywanie)
2. wątpie 3. Kiedyś spotkałem sie ze szkołą malowania kabli różnymi lakierami celem ich zabezpieczenia, ale podobno najlepiej jednak, częściej je wymieniać. |
Brzoza-junior toyota Corolla Warszawa | 2005-10-28 12:05:44 Rozumiem ze zeby sprawdzic kable to poprostu od tak odpalam silnik po ciemku, otwieram maske i patrze gdzie swieci.
Mam racje?? A czy ma znaczeni eczy odpalam silnik rano czy po ostrym zagrzaniu?? |
lukas_s Sympatyk FEFK był MKVI/była Viki/j ... KRAKÓW Nowa Huta / Niepołomice | 2005-10-28 12:54:11
to taki wewnętrzny tunning kabli niebieski jest ponoć hitem w tej dziedzinie ![]() |
godin citroen Wrocław | 2005-10-28 14:20:41 jak chcesz dokładnie sprawdzić przewody WN spryskaj je czymś - dobry jest płyn do mycia okien z rozpryskiwaczem, puścisz dymek na przewody i jak jest przebicie to zauwazysz latajace pchełki |