Złamana Zastava 1100p :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!

Mam opważny problem. Ponieważ dzisiaj zauważyłem razem z tatą, niepokojące złamania na słupkach przednich na wysokości deski rozdzielczej.
Mianowicie Autko stoi sobie na lewarku, który podpiera przód z lewej strony, ponieważ robimy hamulce.
Podejżewam że auto jest złamane i się bardzo napręża.
Dodam do tego że naprężenia są bardzo mocne, bo drzwi które wcześniej zamykały się jak w Maybachu 55 zamykają się jak w stodole (ŁUP)

Niewiem dokładnie co robić. Tata zna się na mechanice, skończył nawet technikum i ma ten zawód.
Po długich rozmmowach doszliśmy do wniosku, że trzeba to jak najszybciej zrobić.
Mysleliśmy o wspawaniu wzmocnień. Ale poczekamy aż zweryfikujemy co kryje się za deską rozdzielczą, może tam są jakies dziury??

Jeżeli chodzi o inne miejsca, gdzie mogło autko skorodować to:

Całe autko w środku jest rozebrane wszystkie dywaniki i pierdołki wyjęte, jednym słowe "Rozbebeszone". Tam nic niema, żadnej rdzy tylko "Zdrowa" blacha, jedynie z tyłu narożniki błotników są do wspawania i przy prawym nadkolu łatka i to tyle. Przednie błotniki na wypukleniach są do zrobienia.
Co do podłużnic są zdrowiutkie i progi były wymieniane na nowe.
Chociaż nie są fachowo wstawione, ale czy to możliwe że to przez progi??
Cała blacha wokół silnika też jest ok, więc co robić??

Znajomi Zastavmani mówią że to normalka, ale co ja poczne??
Za dwa tygodnie ogólnopolski ZLOT, a ja mam złamane auto ;(

Bardzo prosze życzliwych ludzi o pomoc...

To jest to złamanie..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us">

Jak serwer będzie chciał fotki wgrywać, to dam więcej na forum

Z góry dzięki Pozdroo
kancik68
  
 
Witam!!

Szybciutko podaje fotki;
kliknicie w link

Tak to złamanie wygląda z lewej:
[img=http://img479.imageshack.us/img479/6126/dsc028633hq.th.jpg]

I znowu z lewej:
[img=http://img503.imageshack.us/img503/1143/dsc028643bw.th.jpg]

Tylko tyle udalo mi się wrzucić. Niewiem co jest z serwerem, chyba przeciązony jest

W najbliższym czasie dam więcej fot, dla lepszego rozeznania.
  
 
Wtrącę swój 1 (jeden) grosz - wiesz kancik w naszym klubie "zastaviarzy" za dużo nie ma.
  
 
to co sie dzieje z drzwiami to normalka u ciebie to samo mam w Denatce, pewnie podgnite progi masz, dlatego jest taki sposób na lewarowanie zastavy: Drzwi zawsze otwarte!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-19 15:24:09 ]
  
 
z tego co pamietam to w zastawie pekały podłuznice i przypuszczam ze u ciebie to samo jest - z tego co kojarze to ktos pisale ze normalka to jest i ze trzeba podspawac
zycze powodzenia bo mimo ze zdarzalo sie ze zastawa to byla dla mnie zawalidroga ( a bylem wieziony wtedy w syrence!!) to zawsze je darzylem sympatia
  
 
Cytat:
2006-04-16 20:02:03, jurek_j pisze:
Wtrącę swój 1 (jeden) grosz - wiesz kancik w naszym klubie "zastaviarzy" za dużo nie ma.



Jurek ma troszkę racji... Najpierw powinieneś się zgłosić do Klubu Zastava, a nie Tutaj. W tym Klubie 98% ludzi ma Poloneza czy DF-a, czy powiedzmy syrenkę, lub wawkę... Ofszem, w miarę możliwości pomożemy tobie, ale to tak działa, jakbyś powiedzmy w klubie BMW pytał o coś związane za maluchem...
Popytaj się na liście dyskusyjnej Klubu ZASTAVA... Tam Tobie szybciej pomogą bo poprostu tam są użytkownicy tych samochodów...
Troszke mnie zadziwiło, że nasz PAGAN nie usunął Twojego tematu... Uważam, że powinieneś ten post umieścić w dziale "technika"

Pozdrawiam

Pozdrawiam