Gałka biegów w aftomacie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

Jak w temacie, moja jest już trochę spracowana i chcę ją zmienić. Że jest wciśnięta jako wielokiln to próbowałem ją zbić od spodu. Nie idzie i trochę mało miejsca . Może ktoś z Was ją zdejmował? Czekam na podpowiedzi.
Pozdro.
  
 
Sam chciałbym też zmienić. Jaki jest koszt samej gałki??
  
 
gałka w idealnym stanie + mieszek skórzany jest w tej chwili na allegro za 80zł. Problem tylko z wymianą. Też się do tego zabierałem ale dałem na luz bo za chiny nie chciało wyjść
  
 
chyba najszybciej trzeba wymienić cały drążek
  
 
zdjęcie z Allegro powinno pomóc w demontażu drążka. Cena jest b. atrakcyjna bo 55zł !
  
 

I to jest chyba dobry pomysł . A może jedyny?
  
 
posiadacze automatów mam mega problem!!
"fachowiec" od automatów na "Tech 1" znalazł błąd
62 - niskie napięcie
zwarcie na masę na zac. 54, 40 lub 41
ale za chiny nie wie co sie dzieje!!
Ratujcie
rozebrał z dołu skrzynie i wszystko gra!
a tu ciągle: "check automatik getriebe" - na zimnym a po ponownym włączeniu znika. natomiast ma problemy obrotami i przyspieszeniem.
może mieliście podobny problem?! Omesia jest na gazie ale to chyba inna para kalosz.
Pozdrawiam
  
 
Ok a wiec zrob tak bo z tego co czytam na Tisie wychodzi ze problem tkwi we wtyczce na skrzyni.
Na skrzyni sa 2 wtyczki po sztuce na kazda miske.Odepnij te wtyczki i zobacz jak wygladaja piny jak sa zasniedziale to trzeba wyczyscic.Najlepiej odrazu je wymyc wyczyscic i tak samo postapic z gniazdami.Dobrze by bylo sprawdzic czy wewnatrz mis olejowych te przewody nie sa zestarzale gdyz zdarza sie ze olej potrafi je zniszczyc.
Wyswietlona usterka dotyczy za niskiego napiecia na przekazniku mocy .Niewiem gdzie sie on znajduje pierwsze o nim slysze ale pozycje kabli wskazuja w szczegulnosci na 1 mise od silnika i mase
  
 
dzięki
majster od serwisu automatów ściągnął 2 michy i od wewnątrz sprawdził całą elektryke. mówi że wszystko gra. tylko jest na zewnątrz skrzyni chyba z lewej str. jakiś cosik elektryczny którego nie może sprawdzić czy działa bo musi mieć drugi dla jakiegoś porównania. Szukam dobrego elektromechanika co by mi pomógł bo jazda zaczyna mnie męczyć
  
 
To cosik to jest Pozycjometr i niema on nic wspolnego z twoimi problemami.A czy zostalo sprawdzone gniazdka na skrzyni od gornej strony tych mis.W tych gniazdach zbiera sie sporo szajsu.
  
 
koleś, który to sprawdzał powiedzia, że sprawdził wszystko z elektroniki co było pod dwiema miskami. Olej jest juz nieco zużyty ale to nie przez to mam problemy. miernikiem posprawdzał wszystkie wartości napięć i powiedział, że wszystko gra. Może ma gdzieś zwarcie na wiązce kabli?! Ale na ciepłym nigdy nie wywala mi błędu skrzyni. Musze znalźc dobrego elektromechanika. Nie znasz kogoś w trójmieście? Jesteś w weekend w Borsku? Postaram się zajechać na troche w sobote.
  
 

W ostatnią sobotę gałka poddała się Co prawda trzeba było użyć profesjonalnych narzędzi typu: łyzka do opon, klucz francuski itp. Co się okazało Gałka składa się z dwóch części ,sama gałka z przyciskiem S jest nabita na górną część drązka a to sprzęgiełko plastkowe ma na drążku nieco niżej oddzielne nacięcia.
Teraz jeszcze kwestia nabicia na drążek i po zabiegu