BARANY?? BMW E30 1,8 M40 + KAT. 1991...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM ...Chcialby sie dowiedziec czy barany ( samorobki ) sa tak skuteczne jak oryginal??czy daja takie same efekty?? bo do tej pory uwazalem ze chodzi tu tylko o trwaosc...mam znajomy zaklad tlumikarski i tam dowiedzialem sie ze jesli przyniosl bym barany..to bez zadnego problemu mogli by je "skopiowac"...kolejna moja watpliwosc to ...czy podejda pod moj silniczek (1,8 m40 + kat. ) barany z is??..jakich mniewiecej korzysci moge sie spodziewac po zamontowaniu baranow?? z gory bardzo dziekuje
  
 
Cytat:
kolejna moja watpliwosc to ...czy podejda pod moj silniczek (1,8 m40 + kat. ) barany z is??..jakich mniewiecej korzysci moge sie spodziewac po zamontowaniu baranow?? z gory bardzo dziekuje


nie, nie podejda m40 m42 .
Cytat:

Chcialby sie dowiedziec czy barany ( samorobki ) sa tak skuteczne jak oryginal??czy daja takie same efekty??


nie sądzę, ale niech inni sie wypowiedza. pzdr
  
 
same barany za wiele nie dadza, badz zmiana bedzie ale jeszcze trzeba postarac sie o dolocik i reszte wydechu na przelocie
  
 
Wydaje mi sie ze sama zmiana "baranów" niewiele Ci da a jesli nawet cos to bedzie to nieodczuwalna róznica.

Jak chcesz sie bawic to kompeksowo: strumiennica dolotu, wydechu a co za tym idzie modyfikacja całego układu wydechowegi i zasilania a na 1.8 i tak nie wiele Ci to radosci da... Ja bym sie powstrzymał ale...

ahh 23sek w plecy hehehehe




[ wiadomość edytowana przez: mibhell dnia 2005-10-25 17:18:02 ]
  
 
każda dołozona do tego silnika złotówka w celu poprawienia osiągów to złotówka wyrzucona w błoto takie jest moje zdanie
  
 
Cytat:
każda dołozona do tego silnika złotówka w celu poprawienia osiągów to złotówka wyrzucona w błoto


Racja, no chyba, że kolega chce później sprzedawać auto jako 1.8 IS