H 200 i licznik z obrotomierzem - sprawa dla elektronika.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W moim H 200 był licznik standardowy tzn. bez obrotomierza. Więc, żeby zaspokoić moje potzreby kupiłem takowy z obrotomierzem, rozebrałem kokpit i ZONK. Niby 3 takie same kostki, ale w innej kolejności wpinane z tyłu i po podpięciu wszystkie wskaźniki wariują albo nic nie wskazują. Przypuszczam, że wystarczy pozamieniać przewody w kostkach, ale skąd wiedzieć jaki i gdzie ma być wpięty? Może ktoś z Was się tym zajmował i wie jak to rozgryźć ?
  
 
Jakiś czas temu przerabiałem zegary w primierze, prawdopodobnie licznik z obrotomierzem jest nowszy lub starszy niż ten co masz w samochodzie. Najlepiej wydaje mi się rozrysować ścieżki na płytce licznika i tak dojść który przewód czym steruje ew schematy.
  
 
Obrotomierz jest z tego samego rocznika, tylko zapewne z bogatszej wersji wyposażeniowej.
  
 
Odświerzam sprawę, bo nadal jest nie rozwiązana. Liczniki mają takie same gniazda na kostki, lecz inaczej rozmieszczone. Folie ze ścieżkami tez są różne. Jedyne rozwiązanie jakie widzę, to porównanie schematów elektrycznych wersji z obrotomierzem i bez, i według nich poprzepinanie kabli w kostkach. Problem teraz w tym, ze nie mam dostępu do schematów (na webtechu nie mogę się zarejestrować i zalogować). Jeżeli ktos ma dostęp do schematów to proszę o jakieś skany.