| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
_radosny_ 126p koszalin | 2006-06-14 08:20:18 |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2006-06-14 09:05:44 to pierwsze to nie koło tylko wieniec zamachowy ![]() |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2006-06-14 09:46:20 no i właśnie tak ma być |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2006-06-14 11:07:33 a czy ja mowie ze tak ma nie byc
|
dominikk F&F Wolny Słuchacz :) 126 problemów :) Gdynia | 2006-06-14 13:27:49 ile takie cacko 2,5 kg ??? ![]() |
dominikk F&F Wolny Słuchacz :) 126 problemów :) Gdynia | 2006-06-15 00:28:12 rzeczywiscie nie za tanio.. ale rozumiem ze to nie jest jednorazowa partia i mozna w kazdej chwili sie zwrocic do ciebie z prosba o wykonanie takiego czegos ??pozdro... jak bede mial jakas kaske na zbyciu pewnie sie odezwe ![]() |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2006-06-15 00:39:15 a jak z wytrzymaloscia takiego wienca? |
stefanax 126p Poznań | 2006-06-15 01:36:21 miałem kiedyś podobne koło albo jak to nazwyacie wieniec zamachowy. i po pewnym czasie pękał blok silnika, jeden, drugi... Dodam że koło było wyważone w dobrym zakładzie. Co sie okazało szlifierz jeden wyjaśnił mi że zbyt lekki zamach w malcu powoduje wibracje, bo ten wał maluchowski ma olbrzymią przeciwwage i że bedzie się tak działo...
Fakt ze motor od malca na takim kole wkreca sie extra, ale pękające bloki doprowadziły do tego że koło poszło w odstawke |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-06-15 01:47:00 bo sie kolo wywaza z walem a nie oddzielnie...
To jak - robisz jedna serie czy bedzie sie mozna w razie czegos zglosic? |
stefanax 126p Poznań | 2006-06-15 02:00:09 to że się koło wyważa razem z wałem to wiem. wszystko było zrobione ale i tak blok pękał. tyle ze maluchowski silnik nie bardzo nadaje sie do takiego koła... ale ok
życze tylko powodzenia |
stefanax 126p Poznań | 2006-06-15 02:04:36 jak widać różne przypadki po ludziach chodzą
pozdrawiam |
_radosny_ 126p koszalin | 2006-06-15 02:17:01 W twoim przypadku przyczyny dopatrywałbym się raczej w wyważeniu układu tłok-korb tzn.wału z korowodami,sworzniami,panewkami i kpl tłokami.....Pozdrawiam |
wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2006-06-15 08:15:33
wez wytlumacz jak sie wywaza kolo razem z walem? |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-06-15 09:32:12 bierzesz wal przykrecasz kolo najlepiej z dociskiem i dajesz do wywazenia mi robili nawiercenia na przeciwwadze na kole i nawet delikatne na docisku. Wazne zeby potem zawsze przykrecac kolo do walu i docisk do kla w tej samej pozycji |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2006-06-15 12:58:15 1,9 kilo a nie 1,96 |
_radosny_ 126p koszalin | 2006-06-15 13:07:11 Hmm....Interesujące.Z tego co ja wiem,to przeciwaga ma za zadanie równoważyć siły oraz bezwładność elementów umieszczonych po przeciwnej str poziomej osi wału korbowego,tj.tłoków,sworzni korbowodów itd...O wyważaniu samego wału z kołem i dociskiem słyszę pierwszy raz.... |
_radosny_ 126p koszalin | 2006-06-15 13:11:35
Ups...To radykalnie zmienia postać rzeczy...... |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2006-06-15 13:16:28 no qrwa jak 650g przy 3,15kg robi kolosalna roznice to adekwatnie 60g robi masakre ponizej 2kg
[ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2006-06-15 13:29:15 ] |