Co sadzicie o rozwiazaniach tego swapa 903

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ten swap powstał w 1986 roku foty sa sprzed 2 lat ten swap juz nie istnieje ale mam fotki z ciekawymi rozwiazaniami ktore były w tym swapie zastosowane co o tym sadzicie ??
http://img183.imageshack.us/img183/3302/17ko3.jpg
http://img173.imageshack.us/img173/1351/32fk.jpg
http://img46.imageshack.us/img46/5679/111to.jpg
http://img50.imageshack.us/img50/6915/chodnica9ci.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/354/nagrzewnica0hl.jpg
http://img279.imageshack.us/img279/1078/zegary2ze.jpg
http://img486.imageshack.us/img486/1291/wskazniki2zf.jpg
http://img91.imageshack.us/img91/4122/phot00183uh.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/5099/silnik24rk.jpg
  
 
ciekawie zamieszczony aku
  
 
Chodzi ci o rozwiazania typu odelzanie maski przez rdzawe dziury, spawanie peknietej obudowy skrzyni biegow, czy takie skrocenie dzwigni zmiany biegow, ze pasazer musi pomagac je zmieniac?
  
 
kawał konkretnego stolca...
  
 
tos pawanie skrzyni to chyba cos miao na celu... tylko nie wiem co. mi sei nawet podoba, ciekawie rozwiazana nagrzewnica ale chyba z duzego obiegu bierze plyn a to zle. ciekawie z aku wykombinowane no i fajne zegary i wskazniki. i wlot ladnie pomyslalny tylko lepszy by byl na srodku. co to jest to w bagarzniku tuz za chlodnica ogolnie nie jest tak tragicznie
  
 
Cytat:
2005-11-03 20:02:54, bart322 pisze:
Chodzi ci o rozwiazania typu odelzanie maski przez rdzawe dziury, spawanie peknietej obudowy skrzyni biegow, czy takie skrocenie dzwigni zmiany biegow, ze pasazer musi pomagac je zmieniac?

nie mowa tu o rdzy bo auto stało kilka lat druga sprawa to skrzynia nie była peknieta widac ze swapa nie robiełs sam zobacz sobie swoja skrzynie i zobacz po co takie spaw został wykonany
  
 
Cytat:
2005-11-03 20:12:53, maskekk pisze:
tos pawanie skrzyni to chyba cos miao na celu... tylko nie wiem co. mi sei nawet podoba, ciekawie rozwiazana nagrzewnica ale chyba z duzego obiegu bierze plyn a to zle. ciekawie z aku wykombinowane no i fajne zegary i wskazniki. i wlot ladnie pomyslalny tylko lepszy by byl na srodku. co to jest to w bagarzniku tuz za chlodnica ogolnie nie jest tak tragicznie

nie bierze z duzego obiegu nagrzewnica od dołu miała krućce od dołu i weze od niej były wprowadzone w kanał dodam ze cała ta blacha z numerami była obnizona dlatego aku i nagrzewnica tak weszły kiera tez była duzo nizej niz seria
  
 
no jak buda sie wczesniej nie rozleci to cosik z tego będzie pozdro
  
 
Cytat:
2005-11-03 20:57:49, HOMASZEK pisze:
no jak buda sie wczesniej nie rozleci to cosik z tego będzie pozdro

ten swap juz rozebrany własnie z powodu budy
  
 
Cytat:
2005-11-03 20:12:57, fulda pisze:
skrzynia nie była peknieta widac ze swapa nie robiełs


Oswiec mnie, mistrzu swapowania, bo nie wiem po co ten spaw.
Skrzynia pekla mi wlasnie w tym miejscu.
Akumulator ulozony IMHO bez sensu - po co podnosic srodek ciezkosci?
Jedyne co moze byc "ciekawe" to ten drazek kierowniczy w bagazniku

[ wiadomość edytowana przez: bart322 dnia 2005-11-03 21:10:41 ]
  
 
Za malo kolnierza widac, zeby cos wiecej powiedziec o tym spawie, ale zastanowilbym sie czy rozrusznik nei jest przypadkiem przeniesiony na druga strone, ewemtualnie czy nie jest to dospawane ucho rozrusznika z 900...
  
 
fulda
To jest ta padlina przywiezona z tychów.....
"Dawca"...to twojego poprzedniego malucha??
  
 
Cytat:
2005-11-03 21:06:45, bart322 pisze:
Oswiec mnie, mistrzu swapowania, bo nie wiem po co ten spaw. Skrzynia pekla mi wlasnie w tym miejscu. Akumulator ulozony IMHO bez sensu - po co podnosic srodek ciezkosci? Jedyne co moze byc "ciekawe" to ten drazek kierowniczy w bagazniku [ wiadomość edytowana przez: bart322 dnia 2005-11-03 21:10:41 ]

nie ejstem zadnym mistrzem i ja tego swapa nie wykonywałem a spaw jest po to by wzmocnic to miejsce jak dobrze wiesz przy montarzu flanszy i rozruchy z 903 w skrzyni maluchowskiej wycina sie taki jakby rowek dosc głeboki i dlatego ktos orginalne miejsce na rozruch obspawał by było to dodatkowo wzmocnione.Maluch był fajnie wykonany bo to była praca dyplomowa kupił go potem starszy facet ktory jezdził tym około 12lat
  
 
Ciekaw jestem co na to przespawanie podłogi diagnosci i polizei
niektore rozwiazania sa dosc praktyczne- ciekawa deska rozdzielcza i konsola no i nagrzewnica
a kiera- jesli kierowca miałby kubełek to obnizenie kiery całkiem uzasadnione
  
 
Cytat:
2005-11-03 21:25:42, HNT pisze:
Ciekaw jestem co na to przespawanie podłogi diagnosci i polizei niektore rozwiazania sa dosc praktyczne- ciekawa deska rozdzielcza i konsola no i nagrzewnica a kiera- jesli kierowca miałby kubełek to obnizenie kiery całkiem uzasadnione

kubły były ale zostały skradzione jak ten maluch stał przez kilka lat
  
 
Cytat:
2005-11-03 21:06:45, bart322 pisze:
Oswiec mnie, mistrzu swapowania, bo nie wiem po co ten spaw. Skrzynia pekla mi wlasnie w tym miejscu. Akumulator ulozony IMHO bez sensu - po co podnosic srodek ciezkosci? Jedyne co moze byc "ciekawe" to ten drazek kierowniczy w bagazniku [ wiadomość edytowana przez: bart322 dnia 2005-11-03 21:10:41 ]

mysle ze ułozenie akumulatora niemiało nic w spulnego z srdkiem ciezkosci tylko z miejscem w bagazniku.Nie kazdy uzywa swapa do Kjs pozdr.a tak po zatym to sie nieznam na tym czyms


[ wiadomość edytowana przez: Hudy05 dnia 2005-11-03 21:59:00 ]