| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Voy Miłośnik FSO Poldżons Constarownia/Sunderland | 2005-01-05 15:38:02 ręką. |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2005-01-05 16:08:44 Można i nogą...
Autko na podnośnik i ruszamy kołem: - luz "góra/dół" oznacza wybite sworznie wahaczy - luzy "prawo/lewo" końcówki drążków kierowniczych Podczas sprawdzania macamy ręką poszczególne elementy celem luzu lokalizacji. To tak najprościej,łopatologicznie |
Woj-o772 Polonez Wrocław | 2005-01-05 17:03:25 nie zapominajmy że i luz na łożysku piasty może dawać sie we znaki w obu płaszczyznach - trzeba zobaczyć gdzie to stuka/ się rusza |
CARORACER Miłośnik FSO Polonez Caro + 1.6 GLI Tuchów | 2005-01-05 17:29:47 a z tylu jak cos stuka to co moze byc siadniete? |
Analyzer Polonez Caro Warszawa | 2005-01-05 17:38:35 łożysko półosi
[ wiadomość edytowana przez: Analyzer dnia 2005-01-05 17:40:21 ] |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-01-05 17:47:19
nie tylko, ...a tleje gumowe w resorach, amortyzatory, mocowanie resorów do mostu (luzy) itd.... |
zenolop Polonez1.4 16V DOHC Warszawa | 2005-01-06 11:14:22
To posprawdzaj silentbloki tzn poduszki . Tak było u mnie że z przodu po zimowym kontakcie z krawężnikiem na skutek niekontrolowanego poślizgu zaczeło mi stukać zawieszenie z przodu. Diagnoza warszatu padła na te właśnie gumowe elementy - poduszki drążka stabilizatora - co dziwniejsze nic innego nie ucierpiało! [ wiadomość edytowana przez: zenolop dnia 2005-01-06 11:23:43 ] |
profil-usunięty | 2005-01-06 11:46:20
Poduszka to poduszka, inaczej bałwanek, albo odbój. Silentblok to silentblok, inaczej tuleja metalowo-gumowa!!! |
Domess Opel Astra F Sedan Chorzów | 2005-01-07 11:42:45 Panowie to to ja wiem |
zenolop Polonez1.4 16V DOHC Warszawa | 2005-01-07 12:29:12
Niby tak, ale... Jest to tuleja gumowo-plastikowa. Więc formalnie ani to jedno ani drugie... |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2005-01-07 18:49:05
|
Domess Opel Astra F Sedan Chorzów | 2005-01-09 22:51:33 Dobra specyfikuje całe zagadnienie!!!
Chodzi mi o to, że jak sprawdzam przegub kulowy albo na końcówce drążka kierowniczego albo na swożniu to podnosze koło do góry. Jedna osoba rusza kołem najpierw w pionie potem w poziomie, a ja sprawdzam swożeń i końcówki drążków na palec. tz przykładam palucha do gumowej osłony przy ruszaniu kołem i czuje czy przegub ma luz czy nie. No a z górnym nie ma bata nie wsadzę ręki. A ja kurna po wyniamie łożyszk, drążków kierowniczych, wszystkich gum, dolnych przegubów coś słysze i to mnie wkurza Przeciez nie będę wymieniał górnego swożnia jak nie mam 100% pewności, zresztą nie chce mi się pieprzyć z tym, bo to dużo roboty. Pozdrawiam. jeszcze spróbuje wymienić amorka może z tym coś jest nie tak. |
Maras Miłośnik FSO OMEGA&FROTA&MARAUDER ... ASO_Leźno/Gdańsk | 2005-01-09 23:35:35 A sprawdziles wspornik |
Domess Opel Astra F Sedan Chorzów | 2005-01-17 00:15:23 Sprawdziłem całe zawieszenie wszystko jest sztywne jak ....... .
Mało tego jak teraz temp. spadła to napie... jeszcze bardziej, ale tylko jak jest zimny jak wyjade w trase zrobie troche kilosów to zawieszenie jest malina. Zabieram sie za amorki. Cop sądzita o MONROE http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=39276149 |
sova Miłośnik FSO POLONEZ 1,4 Coupe olkusz | 2005-01-20 11:15:03 o kutfa, a to takiego czegoś to nie rozumiem?!? może poducha pod silnikiem? mój z kolei prowadzi się elegancko, ale układ "skręcający" troszke ciężko chodzi, a jak jade po dziurach lub zjeżdżam z krawężnika to tak mi wszystko z przodu napier(D)ala że mam wrażenie że sie zaraz rozleci |
Domess Opel Astra F Sedan Chorzów | 2005-01-20 15:25:21 Poduchy też wymieniłem pod silnikiem.
To jest kurde cosik takiego że na dużych dziurach jest ok, natomiast na małych nierównościach np . jak jade po śniegu albo po kamieniach to w prawym przodzie słychac takie klepanie jakby coś było luźne, to jest coś jak by włożyć ping ponga do pudełka i pudełkiem ruszać. Może coś jest źle założone. Nie wiem oprócz amortyzatora nic mi nie przychodzi do głowy. |
Domess Opel Astra F Sedan Chorzów | 2005-01-21 14:59:20 Wczoraj zrobiłem prosty test złapałem za koniec amortyzatora i poruszałem autem i napi... jak nie wiem co.
Wymieniam Amorki z przodu + osprzęt gumowy na górze |
bolo86 Miłośnik FSO Poldek 1.4 Rzeszów | 2005-11-23 20:10:47 ELo mam Kanta , niestety ostatnio przy kreceniu bączków na sniegu wywaliłem w wysoki kraweznik bokiem lewego przedniego koła, zatrzymałem sie na krawezniku w połowie fury od tego momentu cos sie zaczeło dziac, na poczatku myslałem ze cos jest z hamulcami bo podczas chamowania zaczą mocno sciągac w lewo, ale jak jechałem wolno wogóle nie sciągało, az do dzis gdy wchodziłem w ostry zakret przy przedkosci powyzej 30 km/h a fiat nie wiadomo czego nie reaguje na kierownice, zaczełem mocniej krecic a tu dalij nic az nie wiadomo czego nagle zjechał na lewy pas na szczescie nic nie jechało bo ładnie bym wywalił .Zauwazyłem ze dziej sie tak przy predkosciah powyzej 30km/h trudno nad nim zapanowac na zakretach, jak ktos wie to niech napisze co to jest i ewentualnie ile by kosztowały czesci i wizyta u mechanika. A i czy mozna to zrobic samemu w garazu . [ wiadomość edytowana przez: BIAŁY dnia 2005-11-23 20:14:27 ] |