Silniczek krokowy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

szukam informacji na temat czyszczenia i konserwacji biegu jałowego w Atosie. Mój atosik czasami zostaje na wysokich obrotach pomaga mu wyłączenie i ponowne zapalenie silnika, może to wina biegu jałowego? Czekam na informacje, z góry dziękuje
  
 
Wyjmujesz sobie silniczek krokowy, bierzesz WD40 lejesz do silniczka krokowego dużą ilość, potrząsasz kilka razy energicznie krokowym (tak żeby przepłukać go), czekasz ok. 10 minut, wylewsz resztkę WD40 z silniczka, montujesz krokowy z powrotem i cieszysz się ładnie wracającymi do biegu jałowego obrotami. Przynajmniej to u mnie pomagało.
  
 
benzyna extrakcyjna, "pendzelek", szmatka..... zdejmujesz czyścisz zakładasz .... przy okazji (jaki przebieg) mozna sie pokusić o czyszczenie przepustnicy. Jak Ci sie następnym razem zatnie na wysokich obrotach to podnieś maske odepnij zasilanie krokowego i zobacz czy coś się zmieni ...
  
 
przebieg 102000, jeszcze jedno pytanko silniczek krokowy znajduje się w środkowej części kolektora czy obok przepustnicy, autkiem jeżdże zaledwi 1 m-ąc i nie jestem dokładnie zorientowany co gdzie się znajduje