| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2005-10-28 19:13:42 mozna nawet sporo spalanie zmniejszyc. |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2005-10-28 19:20:31 przyrost bierze sie w sporej czesci ze zwiekszonej sprawnosci silnika , np poprzez zwiekszenie stopnia sprezania co nie wplywa na zuzycie paliwa i czesto mocne motorki przy spokojnej jezdzie spala mniej niz serie !!!!!!
[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-10-28 22:14:11 ] |
Piter_Solution F&F Sympatyk fiat 126p/Peugeot 106 Warszawa | 2005-10-28 22:03:22 W
prawdziwej rajdówce spalanie jest skutkiem ubocznym No cóż ze cenny paliwa rosną z minuty na minute |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-10-29 01:26:50 zaraz ktoś napisze ze mu pali 3 litry na 100km przy silniku hard core.
panowie toc z samego powietrza nic sie nie bierze. cos trzba dac, zeby coś uzyskac. mnie osobiście spalanie nie interesuje. jak zabraknie to tankuje a jak nie mam kasy to boba do garażu i stoi
swoje musi spalic.np kiedys na zimowym rajdzie mi wyszło 18/100 tera troche mniej jakieś 9-10 i w dupie to mam. jak sie konczy to trza zalac i nic na to nie poradze.
więc nie pitolcie ze wam pali przy spokojnej jeździe 4 litry bo to smiech jest. to chyba gaz wciskacie pomalutku bez zadnej dynamiki , a co to za jazda jet?? toc to kulanie sie. pozdrawiam wciskających gaz w podłoge |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-10-29 08:39:21 moj aktualnie lyka 20. walek 866 |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-10-29 11:10:14
Czyzby Twoj malec osiągał pułap Amerykanskiej V8 Spalanie by sie zgadzalo ![]() |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-10-29 11:12:41 20 na OS, na dojazdowkach jakies 10-12, uroki czipsa i krotkiej skrzyni |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2005-10-29 20:07:16 sprawnosc silnika nie wynika tylko z katow otwarcia walka rozrzadu skoro w fsm siedzialy sztaby inzynierow z inz klimeckim na czele to na peqwno by to piec razy zrobili gdyby bylo mozliwe.sprawnosc silnika bierze sie z jakosci rozpylenia paliwa,oporow wlasnych silnika i wielu innych rzeczy.to ze walek ma inne czasy otwarcia powoduje ze zawor jest otwarty albo dluzej albo bardziej,co przeklada sie na to ze do komory spalania dostaje sie wiecej mieszanki a tym samym paliwa,wiec raczej jest niemozliwe zeby taki silnik mniej palil,choc mozna to spalanie ograniczyc.skoro silnik jest mocniejszy to latwiej mu pokonywac wzniesienia,szybciej sie rozpedza i potrzebuje mniejszego otwarcia przepustnicy zeby jechac z dana predkoscia.ale to jest ograniczenie spalania silnika bardziej wyrzylowanego a nie zmniejszenie spalania ponizej silnika seryjnego.z pustego i salomon nie naleje panowie.... |