MotoNews.pl

Szarpanie w nowym Acc 1,5 l ... Pomocy...

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !!!
Proszę Was o pomoc.Chodzi o szarpanie przy przyspieszaniu w zakresie 2000-3800 obr./min.Mimo ,to że nie jestem totalnym laikiem nie mam pojęcia co to może być.Przebieg usterki :
1.15000-23000 km lekkie szarpanie na zimnym silniku
2.24 000 km nasilenie objawów.
3.ASO szuka - przewody WN ok , cewki ok ,świece ok, paliwo ok
po dwóch dniach roboczych znowu podmiana świec i inny komplet o dziwo dobrze płacę za świece bo gwarancja ich nie obejmuje
4.26 000 km objawy znowu narastają ...
... jadę w środę 2.11.2005 do serwisu będą szukać dalej
....zlitujcie się nad biednymi serwisantami i nademną ( ciężko bez auta) podsuńcie jakiś pomysł .P R O S Z Ę ! ! !

A może filtr paliwa hę?

Grzesiek

Czasami, ale bardzo sporadycznie zdarza sie ze za takie fikołajki odpowiadac moze czujnik połozenia przepustnicy tzw tps!

Dzięki za pomysły,podsunę je ASO -jak zrobią to napisze co było...
Dziś jeszcze przyuważyłem jak jadę ze stałą prędkością to też przydławia się ...
Pozatym nie napisałem jak mocne są te szarpnięcia a są na tyle delikatne,żę mogę z tym jeździć a głowy pasażerów zostaja na miejscu.
Auto 1,5 roku musi przecież iść jak przecinak.

[ wiadomość edytowana przez: Qriss dnia 2005-10-29 21:03:44 ]

widzę, że sz.kolega ma "mojego" ACC - mam nadzieje, że mnie takie przeboje ominą
A jaki kolega ma kolor? Bo na zdjęciu nie widać?

JerzyR

zapomnieałem dodać, że życzę powodzenia w usunięciu usterki i gumowych drzew

JerzyR

[ wiadomość edytowana przez: MacTB dnia 2005-10-29 22:02:18 ]
[ powód edycji: Zespolenie postów :) ]

ASO wymieniło ponownie świece ,tym razem za darmo ,szarpanie ustało -ciekawe na jak długo... twierdzą że trafili na wadliwa partię świec (oryginalne hyundai parts).Mam nadzieje, że ten post uspokoi wielu posiadaczy nowych ACC .Pozdrawiam ...

Cytat:
2005-10-31 23:11:19, Qriss pisze: