Problem po wymianie rozrządu - HELP

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Tydzień temu mechanior wymieniał mi rozrząd i chyba coś spaprał. Twierdzi że znaki się zgadzają a silnik chodzi jak diesel i jakiś taki słaby i mułowaty się zrobił. Co to może być i jak to ugryźć. Dzięki za wszelkie sugestie
  
 
pewnie pasek źle założony
  
 
a jaki masz silniczek 8v czy 16v???
  
 
1,6 16V 95 rok
  
 
Kumpel mi wymieniał rozrząd , punkty sie zgadzały ale nie ustawił 1 tłoka w położeniu ''górnym'' , też mulił bo chodził na trzech cylindrach no i dwa zaworki sie zgięły , tylko że to było w 1,6 D może u ciebie jest inaczej ale warto zwrócić uwage też na tą pozycje pierwszego tłoka jest do tego specjalny '' klucz '' ale jak to robił mechanior to chyba o tym wie bo ja już wiem
  
 
przestawiony rozrzad o jeden zabek wystarczy zeby tak samochood chodzil a czasem wydaje sie ze znak jest albo pool zabka przed albo pool zabka za i wtedy robia sie bledy przy montarzu...
  
 
Dokladnie jek pisze ponizej, mialem przestawione o jeden zabek i po wymianie i wlasciwym ustawieniu essi stal sie nie do poznania, wreszcie mial odpowiednia dynamike a co do bledow przy montazy to jak sie chce to mozna idealnie trafic z zabkami ale niestety nie kazdemu mechaniorowi sie chce