Czy PRZEKAŹNIK POMPY PALIWA??? MKV

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Czy przekaźnik pompy paliwa będzie "pykał" po przekręceniu kluczyka w stacyjce, jeśli pompa jest uszkodzona lub jest niepodłączona???
Mam znów problem z odpalaniem samochodu. Mimo wymiany skrzynki bezpieczników na nową + przekaźnika (po raz trzeci) oraz stacyjki, problem po kilku miesiącach znów POWRÓCIŁ !!!! ((
Co robić????

Za którymś razem udaj się jednak wzbudzić przekaźnik co owocuje uruchomieniem silnika...no i pompy wcześniej. HELP ...
  
 
Przekażnik powinien działać i tak ale on jest u mnie dość słabo słyszalny.A co do uszkodzenia to gwarantuje ci że dalej masz coś nie tak ze skrzyneczką, ja dokładnie 5 razy miałem ten problem i to była zawsze skrzynaka ale ostatnio nie wymieniam tylko naprawiam. Bo jak masz na grubym przewodzie doprowadzone zasilanie na tego właśnie przekażnika i jeszcze jednego innego to napewno ci tam się zimny lut nie zrobi.Lepiej zdrutować skrzynkę bo jak bedziesz miał doprowadzone zasilanie na kablach do przekażnika i sygnał na wyjściu to już nic więcej tam się spie@#$%lić nie może
  
 
zresztą teraz awarie skrzynki mnie bawią
kiedyś byłem na skraju załamania i zastanawiałem się w czym tkwi błąd............... a teraz wiem że nie wiem bo to poprostu taka konstrukcja i niec nie zdziałasz,pojawiają się zimne luty i to tyle więc jak ci znów nie zapali to usiądź sobie spokojnie, wypij coś ''energetycznego'', miernik do łapki jeśli sobie sam z tym radzisz i szukaj gdzie nie dochodzi prąd a jak nie to lineczka i do elektryka i nie psuj sobie nerwów Poprostu taki urok.
Ale napewno po 10 mostkowaniach i drutowaniach już nic tam się więcej nie popsuje
  
 
...no to mnie pocieszyłeś Załamanie nertwowe to już kilka razy miałem...sądziłem, że po wymianie skrzynki problem zniknie...i zniknął...ale tylko na kilka miesięcy

Starą skrzynkę rozbierałem, ale nie znalezłem żadnych zimnych lutów, wyglądała na dziewiczo nową, żadnych zaciemnień i podejrzanych punktów...

Ktoś doradził mi jednak, żebym ominął zasilanie przekażnika, biorąc + z innego bezpiecznika, który załączany jest w momencie przekręcenia kluczyka i chyba tak zrobię...

Zastanawiam się jednak, jakie inne punkty tej skrzynki są słabe, bo to że pompa nie działa da się zauważyć od razu, ale są przecież np. czujniki, których brak nie od razu jest widoczny...
  
 
z mojego doświadczenia to raczej tylko z tym się spotkałem,to dzieje się pewnie dla tego że poprowadzony jest tam za duży prąd i przy tym obciążeniu poprostu gdzieś to uzdrojstwo nawala,chociaż przecieś ze światłami długimi i mijania też tak powinno być a nie jest..... tam raczej przełącznik zespolony się rozpiernicza ku uciesze sprzedawców części
W zasadzie pracuje wciąż jeszcz duży żółty przekażnik od oświetlenia, czujników drzwi i daje też sygnał do podnośników elektrycznych szyb i alarmu o ile są a jednak w tym miejscy jakoś nic się nie dzieje.... poprostu widocznie w skrzynce wyprowadzenia i ścieżki na pompe paliwa są jakoś nie tak zrobione chyba.....