Nie mam ogrzewania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem z nagrzewnica w moim essim na poczatku jest lekko ciepla a po uruchomieniu wentylatora calkowicie sie wyziebia co z tym fantem zrobic
  
 
dodam jeszcze ze to jest 1.8 TD
  
 
Wygląda na to że trzeba odpowietrzyć układ chłodzenia.
  
 
Jak szybko Ci rosnie temp i do jakiego pola na wskazniku dochodzi?
  
 
Mam ten sam problem w TD i odpowietrzenie nie rozwiazalo mojego problemu, ale odpowietrzyc trzeba by sie upewnic.
Podczas odpowietrzania zauwazylem, ze termostat otwiera mi sie czesciowo, kiedy jeszcze plyn jest bardzo letni. Na wskazniku temperatury jest wtedy zaledwie kreska, ta ponad pierwszy prostokat. Mysle, ze to jest przyczyna. Dlatego kupilem nowy, oryginalny termostat motorcrafta, ktory zaczyna sie otwierac przy 88C. Na razie nie mialem czasu wymienic. Bede wymienial po 15 listopada, dam wtedy znac w szczegolach jaki efekt.
  
 
Próbowalem zaslonic chlodnice ale temperatura plynu wzrosla do 100 a wentylator dalej nawiewa chlodne powietrze. W momencie odsloniecia chlodnicy wskaznik temperatury jest stale na polowie. I co ztym robic? POMÓŻCIE!!!!
  
 
Próbowalem zaslonic chlodnice ale temperatura plynu wzrosla do 100 a wentylator dalej nawiewa chlodne powietrze. W momencie odsloniecia chlodnicy wskaznik temperatury jest stale na polowie. I co ztym robic? POMÓŻCIE!!!!
  
 
Skoro sam plyn ma temperature jak trzeba, to nalezy sprawdzic kilka rzeczy. Po pierwsze, czy przewody z plynem idace do nagrzewnicy sa drozne (cieple), czy nagrzewnica nie jest zapchana, a moze po prostu cos stalo sie z linka, ktora przelacza klapke doplywu powietrza do nagrzewnicy? Moze Ci sie to nie przełącza?
  
 
witam.
Mam podobny problem, wentylator chlodnicy wlacza sie w odpowiednim momencie patrzac na to z punktu widzenia wskazan na desce (i latem i teraz wentylator wlacza sie w tym samym miejscu) ale rozgrzewa sie bardzo dlugo a na trasie tylko do polowy a cieple (raczej letnie) powietrze zaczyna leciec gdy przekrece na max na czerwone pole.
  
 
witam.
Mam podobny problem, wentylator chlodnicy wlacza sie w odpowiednim momencie patrzac na to z punktu widzenia wskazan na desce (i latem i teraz wentylator wlacza sie w tym samym miejscu) ale rozgrzewa sie bardzo dlugo a na trasie tylko do polowy a cieple (raczej letnie) powietrze zaczyna leciec gdy przekrece na max na czerwone pole.