| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Eskort1972 Sympatyk FEFK Ford Escort Ghia Tarnów | 2005-11-01 22:09:46 Jakieś 3 lata temu zaopatzryłem się w instalację LPG ... i od razu kłopoty ... polegało to na tym. że Essi na wolnych obrotach gasł .. 1 wizyta regulacja .. nie pomogło 2 to samo ... za trzecim razem Pan wsadził ręce pod maske coś tam pogrzebał i moim oczom ukazło sie to coś poniżej na zdjęciu ... pytam Pana dlaczego a Pan : Bo tak musi być .... jakoś się tym nie przejąłem Essi zaczął pracować poprawnie ... spalanie w normie i wszystko jak do tej pory ( odpukać ) jest OK ... ale doszłem do wniosku, że nadszedł ten czas aby się dowiedzieć dlaczego.
![]() |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-01 22:12:16 hmm dziwne, zazwyczaj gazownicy poprostu ten wlot odwracają. |
Eskort1972 Sympatyk FEFK Ford Escort Ghia Tarnów | 2005-11-01 22:13:51 Dzięki za szybką odpowiedź czyli za bardzo w głowę nie zachodzić z tego powodu ? |
leo74 Ford Focus Skarszewy | 2005-11-01 22:17:55 nie zachodź w głowę, chyba że nie masz innych problemów dziś |
paver Ford Escort Inowrocław | 2005-11-01 22:37:37 no i pojawia sie inny problem. autko traci przez to na mocy wtedy kiedy jej najbardziej potrzeba czyli 5tys RPM 180 na budziku i pedal w desce. |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-11-01 22:40:22 przyczyna jest taka jak powiedzial kainek:
od pewnych predkosci np. od 40km/h wtlaczane na sile powietrze przez to co ci wyjeli, przy wrzuceniu na luz, na tyle rozrzedza gaz ktory jest potrzebny do zaplonu, ze auto poprostu gasnie podsumujac, dostaje sie za duzo powietrza w stosunku do gazu |
paver Ford Escort Inowrocław | 2005-11-01 23:20:57 drogi ktoore na to pozwalaja sa, przepisoow nie ma co nie zmienia faktu ze wtedy najbardziej tej mocy brakuje i to zimne powietrze pchane do silnika sie przydaje.... |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-01 23:21:55
z profilu wynika że masz 105km (pomijam te zabite przez gazowników) 180km/h i 5 krpm to juz raczej naturalny koniec mozliwości twojego silnika. no chyba że chcesz zamknąć licznik, w takim wypadku good luck |
kainek Sympatyk FEFK Dwa koła NL | 2005-11-01 23:28:16 a pozniej sie slyszy o wypadkach w ktorych wskazowka w aucie sie zatrzymala na 200 km/h |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2005-11-02 00:07:01
oj te 105 lykaja wiecej jak 180 i mozna sie zdziwic ![]() |
paver Ford Escort Inowrocław | 2005-11-02 00:09:47 no 200 zamknalem juz ale jezdzilem szybszymi autami. z reszta kupilem to autko 2 m-ce temu. zrobienie kilku koni wiecej to zmiana glowicy i mapy pracy. wiec moze jak mi fundusze pozwola i zapalu starczy zamkne budzik.... |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-02 00:20:25 Nie mowię że nie da rady. Po prostu wątek traktuje o gazie, więc wywnioskowałem ze auto pavera również jest zgazowane. Jeżeli tak to
"dzięki" zwężce na bank nie ma juz tych 105, a mniej. Ponadto przy tej prędkości i tej wysokosci obrotów, zupełnie normalne jest że auto "traci na mocy" (nawet gdyby to było czystej krwi Pb), więc nie rozumiem w tym miejscu zdziwienia pavera. Tyle chciałem powiedzieć. Z kolei odnosnie modyfikacji, życzę powodzenia i czekam na relację |
paver Ford Escort Inowrocław | 2005-11-02 00:29:11 owszem jest gazowane ale jak wiejzdzam na obwodnice to only benzine. i gaz raczej nie przeszkadza w modyfikacjach do puki turbo nie wkladam a na to sie nie bede rzucal.... a jak bede robil modyfikacje to prawdopodobnie i gaz przerobie na sekwecje... |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2005-11-02 06:52:25 niewazne czy jedziesz na Pb czy na LPG nie masz 105Km bo masz zweżke w dolocie ![]() |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-11-02 07:40:35 dokłanie - zwężka zabija moc i zmienia chrakterystykę. Zostało to potwierdzone u mnie na hamowni.... na Pb 8 kuców poszło się ganiać... O LPG nie wspomnę... |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2005-11-02 08:48:43
właczy się wentylator to na gazie Ci zgaśnie........ |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2005-11-02 09:42:57 Ja tam u siebie ten problem rozwiązałem inaczej a mianowicie taki mały patencik bez większej zmiany geometri dolotu: rura w dół tak żeby ssała zimne powietrze z dołu auta i minimalnie ścięta po skosie końcówka tak żeby krawędż od przodu auta była dłuższa i osłaniała przed przedmuchiwaniem gazu,zaś krawędź tylna patrząc od przodu autka krótsza tak że chwyt z łatwością zasysa zimne powietrze dość dużą powierzchnią, które jednak nie wpada do niego pod dużym ''ciśnieniem'' U mnie przy takiej konfiguracji autko pracuje wyśmienicie,i nie jest wrażliwe na wrzucanie luzu przy duzych prędkościach, czy załączanie się elektrowentylatora chłodnicy.
Swoją drogą walczyłem z tym 2 tygodnie i pociąłem dwie plastikowe rury dolotowe (ale do trzech razy sztuka przecież) |