318TDS -czy może mieć jakąć blokade przy max.160km/h

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dziś miałem pierwszą moją dłuższą podróż moim BMW 318 TDS.
Jechałem autostradą i się zdziwiłem ze max prędkość to 160km/h
Do tej prędkości wszystko jest oki. Auto pięknie się rozpędza i bez problemu osiąga 160km/, ale gdy wskazówka przekroczy 161km/h auto wyraźnie traci moc.tak jak by była jakaś blokada. Pozostaje 160km/h i nic więcej.
Co może być przyczyną takiej blokady? Czy bywały może jakieś blokady założone na pompe wtryskową?
Coś go wyraźnie blokuje przy tej prędkości ale co?
Ile wasze 318 TDS jechały najszybciej?
  
 
318 tds nie ma blokady na 100%, blokady maja przewaznie samochody ktore moga osiagnac powyzej 250km/h
  
 
Witaj.
Niewiem jaka masz bude ale w kompacie masz maksa 175km/h. Zato w sedanie 182km/h. Byc moze jechales akurat pod gore albo juz turbinka nie daje tyle cisnienia co potrzeba. to sa moje domysly wiec nie sugeruj sie nimi zabardzo.
Pozdrawiam
  
 
Dodam ze mam sedana. na innych biegach bez problemu auto można "wkręcic" do czerwonego pola. ale na 5-tce to tylko do ok 4.5 tys obr./min
  
 
Cytat:
Dodam ze mam sedana. na innych biegach bez problemu auto można "wkręcic" do czerwonego pola. ale na 5-tce to tylko do ok 4.5 tys obr./min

no to jak ktos cofał ci licznik to nieźle namieszał bo moja przy 4.5 tyś jechała 195 i to był prawdziwy koniec bo to była duza gora
  
 
Na innym forum BMW przeczytałem pare postów o podobnych zjawiskach. Pisali tam o cofającym sie paliwie na przewodach od pompy.
Radzili załozych zawór zwrotny na przewód paliwa?
Czy to może pomóc?
Jutro muszę sprawdzić czy czasem nie widać bąbelków powietrza w przewodzie paliwowym.
  
 
Cytat:
2005-11-02 21:25:35, jagamen pisze:
Na innym forum BMW przeczytałem pare postów o podobnych zjawiskach. Pisali tam o cofającym sie paliwie na przewodach od pompy. Radzili załozych zawór zwrotny na przewód paliwa? Czy to może pomóc? Jutro muszę sprawdzić czy czasem nie widać bąbelków powietrza w przewodzie paliwowym.



A moze kolego ktos zmienial dyfer i zalozyl z innym przelozeniem.
najlepiej przejedz sie innym tds i bedziesz widzial czy masz krotsze biegi. Ja tak mialem w 2.0L i byl taki zamul ze poezja a jak zmienilem na dyfer z odpowiednim przelozeniem to odrazu zaczela jechac.
  
 
Nie wiem jak jest z dieslami ale naczytałem się już sporo (na polskich i amerykańskich forum), że gdy wałek rozrządu jest już starty to silniczek nie kręci się do końca (nie dobija zaworów).
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-11-03 09:02:29, biem pisze:
Nie wiem jak jest z dieslami ale naczytałem się już sporo (na polskich i amerykańskich forum), że gdy wałek rozrządu jest już starty to silniczek nie kręci się do końca (nie dobija zaworów). Pozdrawiam

w tds nie występuje ścieranie sie właka
Cytat:
A moze kolego ktos zmienial dyfer i zalozyl z innym przelozeniem.

to moze być prawdziwa przyczyna ja jesze dodam ze moze ktoś założył skrzynie biegów od benzyniaka bo pasuje tylko ma inne przełozenia