1.6 efi zmulony na wolnych obrotach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiecie co to może być, że od 900 do 2500 obr/min auto jest strasznie zmulone? Wigor odzyskuje dopiero powyżej 2500 obr/min.
  
 
u mnie nie ma takiej przepasci, zeby odrazu ostro rwal od tych obrotow. Raczej tak wraz z wzrostem obrotow ciagnie coraz bardziej, i tak powyzej 5 tys jest u mnie zmulenie... jest u Ciebie tez tak z tym zmuleniem?? a przy takich niskich obrotach to przy dodaniu gazu to mi tak szarpie samochodem...
  
 
U mnie jak wpadnie na obroty to już idzie. Jak przekroczy obroty mocy maksymalnej no to trochę spadnie power, ale nie ma sensu go w normalnych warunkach dalej ciągnąć.
Może na gazie jedziesz i masz źle wyregulowany?
  
 
Sygnał z przepływki bym zmierzył. I z potencjometru przepustnicy.
  
 
Wilku z jakiej przepływki? Z tego co wiem w silniku cvh efi nie ma przepływomierza, a pomiar ilości powietrza zasysanego odbywa się na zasadzie pomiaru ciścnienia w kolektorze.

Zaraz zmierzę czujnik położenia przepustnicy ale co z tą przepływką?


[ wiadomość edytowana przez: Tsport dnia 2005-06-04 14:03:53 ]
  
 
Ups... nie doczytałem. Ofkors No to MAP pozostaje.
  
 
Wilku, a czy moglbys w skrocie powiedziec, w jaki sposob zmierzyc sygnal z MAP'a? Z tego co wiem, to to nie takie proste
  
 
Cytat:
2005-06-04 11:22:45, Tsport pisze:
U mnie jak wpadnie na obroty to już idzie. Jak przekroczy obroty mocy maksymalnej no to trochę spadnie power, ale nie ma sensu go w normalnych warunkach dalej ciągnąć. Może na gazie jedziesz i masz źle wyregulowany?



gazu u siebie nie mam. Ale patrzylem,ze musze przepustnice wyczyścic, bo jest cala zasyfiala... jak kupilem samochod na drugi dzien sie okazalo, ze nie bylo filtru powietrza


[ wiadomość edytowana przez: pytlar dnia 2005-06-04 13:04:13 ]
  
 
Cytat:
2005-06-04 12:50:20, niesztof pisze:
Wilku, a czy moglbys w skrocie powiedziec, w jaki sposob zmierzyc sygnal z MAP'a? Z tego co wiem, to to nie takie proste



No pewnie Ale muszę popatrzeć tu i ówdzie
  
 
Na pinie 1 powinno być ok 5V,
Na pinie 3 masa,
na pinie 2(Srodkowym) powinno być:
a. stacyjka właczona silnik STOP ok 160Hz
b. silnik pracuje na wolnych obrotach ok 105Hz.
Konektor musi być podłaczony. Igłą wbijesz się w przewody, a lepiej od strony przewodów bezpośrednio w konektor.
  
 
Sławko już wszystko napisał. Nic tu po mnie
  
 
Dzieki wszystkim za informacje
  
 
Witam, zrobiłem pomiar czujnika położenia przepustnicy. Oto wyniki:

Piny 1 i 3 przep. zamknięta 3.95 kOma
Piny 2 i 3 przep. zamknięta 0.11 kOma
Piny 2 i 3 przep. otwarta 0.04 kOma
Piny 1 i 2 przep zamknięta 0.13 kOma
Piny 1 i 2 przep otwarta 3.98 kOma

Co sądzicie? Chyba jest zje...ny.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[ wiadomość edytowana przez: Tsport dnia 2005-06-06 23:54:47 ]
  
 
Widzę że i twój escorcik ma taki problem jak muj tzn. nigdy mu się niespieszy na małych obrotach wręcz zachowuje się jakby mu moc liczyła się na MUŁY a nie KONIE. Ale jak złapie już 2500 obr. to zuć że idzie. Jak by ktoś doszedł czego to wina to niech da znać.
  
 
Cytat:
2005-06-06 23:37:47, Tsport pisze:
Witam, zrobiłem pomiar czujnika położenia przepustnicy. Oto wyniki: Piny 1 i 3 przep. zamknięta 3.95 kOma Piny 2 i 3 przep. zamknięta 0.11 kOma Piny 2 i 3 przep. otwarta 0.04 kOma Piny 1 i 2 przep zamknięta 0.13 kOma Piny 1 i 2 przep otwarta 3.98 kOma Co sądzicie? Chyba jest zje...ny. Free Image Hosting at www.ImageShack.us [ wiadomość edytowana przez: Tsport dnia 2005-06-06 23:54:47 ]



Na to wygląda. Ale sprawdź jeszcze ciągłość tych rezystancji. Tzn. z podłaczonym omomierzem ruszaj potencjometrem od otwarcia do zamknięcia.
  
 
Cytat:
2005-06-07 10:42:48, WilK pisze:
Na to wygląda. Ale sprawdź jeszcze ciągłość tych rezystancji. Tzn. z podłaczonym omomierzem ruszaj potencjometrem od otwarcia do zamknięcia.



No i co mam w ten sposób zaobserwować? Czy rezystancja się zmienia?
  
 
Cytat:
2005-06-07 19:07:00, Tsport pisze:
No i co mam w ten sposób zaobserwować? Czy rezystancja się zmienia?



Wilku?
  
 
Ponawiam temat.
od niedawna mam tego esiego z 1.6efi i mam to samo na wolnych to muł straszny a jak dojdzie do ponad 2500obr to gna jak szalony.
Znalazł już ktoś przyczynę tego problemu??
  
 
Niewiem czyto to ale kumpel stwierdził że mam zapchanego kata do z tłumnika spaliny nie idą jednym ciągiem tylko sobie jakby strzela(parkocze ). jadę w końcu coś z tym zrobić tzn. wstawić strumienicę pewnie jutro się okaże czy to coś pomogło.
  
 
erni to daj znać co i jak...bo mi też podobnie na takich obrotach niskich słaby ale jak dojdzie do pewnego miejsca to wciska w siedzenie...ja myślałem że to przez ten stożek...ale jesli to kat to zobaczymy czy u ciebie pomoże