Bmw 318 is

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siema jestem Tomek i jestem z Suwałk i tu właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem BMW 318 is …..i zaczęło się ……mam kilka pytań pierwsze to czy ktoś ma jakieś schematy elektryki od tego sprzętu !! Instrukcja obsługi by mi się przydała mam wersje 2 drzwiową szczerze to, co kolwiek macie na temat samochodu proszę udostępnijcie mi……dzięki z góry pyzatym wczoraj buma cos na gazie nie chciała iść jak jechałem to gasła!! Na paliwku to samo wiec pomyślałem filtr powietrza no, ale to nie było to okazało się ze to pęknięty przewód, który idzie od filtra do gaźnika no skleiłem go wiec był szczelny,…ale na gazie nie chodziła dalej zdaje mi się ze po prostu się skończył , ale za to na paliwie chodziła znakomicie!!!!!!!! Postanowiłem przejechać kawałek no i było zajebiście no, ale chyba poprzedni właściciel nie jeździł za bardzo na paliwie i nawet nie tankował, bo teraz jest tak jak dam po gazie to chodzi a jak nie to nie trzyma obrotów!! Wiec chyba filtr paliwa tak myślę no, ale kolejne pytanie do was koledzy!! Gdzie on jest?? Przy zbiorniku gdzieś?? Proszę o pomoc musze ponaprawiać sam, bo jestem wyczerpany finasowao a nie chce brać kasy od rodziców i mam małego doła, bo jeszcze wczoraj było wszystko Oki zaczęło się od tej pękniętej gumy zobaczę jutro jak gaz zatankuje czy coś to zmieni czy będzie trzymała obroty na gazie i nie będzie gasło podczas jazdy, ale myślę ze to była wada ta guma pęknięta, bo po prostu gaz uciekał w powietrze a nie do gardzieli….Za wszelką pomoc dziękuję

Pozdrawiają Suwałki


  
 
Widzę, ze naprawdę przyda Ci się poczytać o swojej nowej furce.
To co kleiłeś nie prowadziło do gażnika bo w isie gażnika nie ma.
Filtr paliwa jest w komorze silnika. Jak polecisz po przewodach paliwowych to go łatwo znajdziesz.
Jeśli kupiłeś samochód to pierwsze co powinieneś zrobić to wymienić olej w silniku, sprawdzić poziom pozostałych płynów oraz wymienić rozrząd, jeśli masz gaz to filtr powietrza i trzeba pomyśleć o świecach .

W każdym razie podchodź do problemów na spokojnie, szczególnie jeśli jesteś początkujący.
  
 
A jakąś instrukcje czy schematy ??????? macie coś takiego błagam pomocy!! Od wczoraj fura stoi dziś po pracy zaleje gazu i będę wiedział co i jak olej był wymieniany a filtr powietrza jest nowy!! Myślę ze powodem tego ze na paliwie nie chodzi faktycznie jest zatkany filtr paliwa co do gazu dowiem się i napisze wieczorem i proszę ponownie o te instrukcje bo mam problemy jeszcze z wentylatorem a za cholerę nie wiem jak się dostać tam !! no i na standardzie po tygodniu od zakupu szyby nie chodzą silniki są Oki bo sprawdzałem napięcie ucieka gdzieś po drodze lecz nie wiem gdzie...jak myślicie problemem tego ze nie chodzi na paliwie na wolnych może być to ze jest zatkany filtr paliwa?? Bo jak dam po gazie to chodzi Oki tak mniej więcej o 2 tyś obrotu...........mam nadzieje ze pomożecie mi i wspólnie zrobimy jakoś to moją bume pozdrawiam
  
 
co do swiec.............to trzeba końskiej siły zeby je wykrecić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!czemu tak jest ??czy mam na siłe jej wykrecać ??czy jakoś inaczej???? czy ktos ma kogoś kto ma jakieś czescie nie grogo!!!!!!!!!!!!!!!!chodzi mi o mechanizm od schowka!! stary jest już w smietniku nie dało sie go zregenerować
  
 
Ja polecam przed kupnem auta zawsze stacje diagnostyczną, analize spalin itp..
Szczerze mówiąc jak by były problemy jakieś powazne po kupnie auta masz rękojmie 7 dni..
Jak auto poważnie szwankuje...
Ale z tego co piszesz to pewnie filtr paliwa, zmień świece, i co najważniejsze olej!
Zapodasz fotki swojej Bety??
  
 
nie myslałem tak tymbardziej ze chodziłą świetnie


[ wiadomość edytowana przez: Krzys86 dnia 2007-07-05 12:21:34 ]
  
 
Witam i gratuluje wyboru.
Co do gazu to mam doskonałego mechanika od gazowni, do tego lubi BMW i wiele o nich wie, ale zawsze jest jakieś ale.... musiałbyś się pofatygować do Olsztyna, taka mała wycieczka. Jeśli jesteś zainteresowany to pisz na priv.
To forum to prawdziwa kopalnia wiedzy, wiele tu znajdziesz i często szybciej jest z szukaczką, niż czekać aż ktoś odpowie. Polecam.
Pzdr i powodzenia
  
 
a jak myslisz czy uda mi sie samemu to zrobić ?? czemu te swiece sie nie chcą odkrecic??????? masz moze jakięs podpowiedzi dla mnie ?? jakie kolwiek jest to mój pierwszy samochód jestem załamany bo nie mam znikąd pomocy zostałem sam mam nadzieje ze jak zatankuje gaz to ona bedzie jezdziła i mam nadziej ze znajde ten filtr paliwa!!

[ wiadomość edytowana przez: Krzys86 dnia 2007-07-05 13:50:45 ]
  
 
Spróbuj odkręcić świece po rozgrzaniu silnika.
Jeśli chodzi o bieg jałowy to zacznij od czyszczenia silnika krokowego. Użyj wyszukiwarki na forum bo nikomu nie chce się pisać na tematy które były już poruszane.
  
 
oki dzieki
  
 
Hej! Ja mam zwykłe 1.8i i mialem problem z wolnymi obrotami na benzynie. Napisałeś ze skleiles tą gume od dolotu, nczy jestes pewien ze na 100% jest szczelna? Czesto problem tkwi wlasnie w nieszczelnosci dolotu nastepnym krokiem powinno byc sprawdzenie silnika krokowego. A czy to nie trzymanie obrotow wystepuje na zimnym czy na rozgrzanym silniku?
Bedzie dobrze tylko cierpiliwosci
  
 
aj okazało sie ze połamana jest obudowa od iltra wiec ją kleje.....a ja zeby podnieś obroty to musze wkrecic śrube i nie widze zadnego silnika wolnych obrotów jak on wygląda macie foto??
  
 
Wkręcić śrubę? Co do silnika krokowego to z tego co wiem to jest on na koncu tej rury ktora kleiles. zeby sie do nigop dostac musisz ja zdjac. Jest o tym duzo na forum, łącznie ze zdjęciami. poszukaj. pozdrawiam
  
 
Odradzam kręceniem tej śruby o której myślisz(jeśli ona w isie wogóle jest)
  
 
No i narobiłem!! To, co zrobiłem wszystko Oki jak najbardziej połatałem no i ja ustawiłem obroty okazało się ze z parownika gaz się ulatnia chcąc go wymienić zacząłem zakręcać główny zawór poczym go ukręciłem i teraz mam wydatki!! Czy jest możliwość wymiany samego zaworu?? Jak to wygląda?? a co do filtra paliwa to nie mam go w komoze silnika!!
  
 
A no to teraz rozumiem. Ta srube to masz na parowniku. W silniku m42 nie ma zadnej sruby do regulacji wolnych obrotów. Ustawienie obrotów wolnego biegu na gazie ma sie nijak do wolnych obrotów na benzynie. podejrzewam ze trzeba bedzie parownik wymienic ale pewnosci nie mam. A tak nawiasem mowiac to nie grzebalbym za duzo przy instalacji gazowej bo mozna sie uszkodzic robiac jakies boom Lepiej to zlecic jakiemus serwisowi instalacji gazowych.