po pierwsze..to juz o to pytales w drugim watku o ile mnie pamiec nie myli..warto zakladac nowy??
po drugie..rozroznij co masz na mysli mowiac o koncowkach drazkow a co mowiac o swozniach kulistych??
zwykle mowiac sworzen mamy na mysli sworzen wahacza i to zupelnie nie ma zwiazku z drazkami kierowniczymi..chyba ze piszesz o tych sworzniach przy okazji
jesli chodzi o drazki no to przeciez w sasiednim watku na ten temat masz wyrazny rysunek..majac nowe drazki wystarczy ci odkrecic te dwie sruby przy maglu i wykrecic lacznik miedzy drazkiem a koncowka drazka..ten lacznik ci sie przyda

ale generalnie nie widac tu wiekszych problemow jedyne co moze byc problematyczne po za zapieczonymi koncowkami to jak ustaiwsz sobie zbieznosc samemu chocby po to zeby bezpiecznie dojechac do jakiejs stacji gdzie ustawia ci to profesjonalnie??
rob jak uwazasz ale moim zdaniem to zawracanie glowy..urobisz sie po kolana a byle mechanik zrobi ci to od reki za kilkadziesiat zlotych

bo mechanika i tak nie unikniesz po wymianie koncowek
a tak na marginesie..to skad pewnosc ze masz luz akurat w tym miejscu? a moze luz jest na maglownicy?